Jij moet toch ook wel eens onder de douche...?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet 'ie zo vaak onder de douche dan?
Ja dat ie wat uitdagingen heeft om dingen uit te moeten vogelen is wel leuk.
Ik wil wel dat hij zo om de dag even onder de douche gaat ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet 'ie zo vaak onder de douche dan?
Ja dat ie wat uitdagingen heeft om dingen uit te moeten vogelen is wel leuk.
Ik liet mijn vogel vroeger ook wel badderen ja. Maar niet om de dag, veel minder vaak.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij moet toch ook wel eens onder de douche...?
ze zijn de baasquote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef 78RPM het volgende:
Dat kan leuk worden!
Die vogel gaat de telefoon na zitten doen, jullie imiteren!![]()
Als ze zich op hun gemak voelen kan dat erg snel gaan, soms al na een paar weken.
Dus kijk uit dat je niet te vaak negatieve dingen over de baas zegt...ghegheghe....
Geweldige verhalen vind ik dit...dan mis ik zo een grijsje in mijn huisquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn de baas
maar wel cool ja, de roodstaart van ons doet meekletsen aan de foon
hoor je: ja... Ja
... okay
... ja... doei.... klik (die klik ook
)
het is te merken dat die vogel opgegroeid is met een telefoon met hoorn
als ie de alfa hoort zegt ie: daar komt het baasjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Geweldige verhalen vind ik dit...dan mis ik zo een grijsje in mijn huis![]()
Wat doet ie nog meer?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ie de alfa hoort zegt ie: daar komt het baasje
was wel pijnlijk toen mn schoonvader overleden was en mijn vriend met zijn gerestaureerde alfa na 3 jaar aan kwam rijden. Dat zinnetje hadden we dus 3 jaar lang niet gehoord (reden toen BMW)
Als hij merkt dat bezoek weg gaat omdat ze de jassen aandoen, zegt ie "hoi he.. tot morgen" (Limburgse papegaai)
hij zingt poesje mauw en alle eendjes zwemmen in het water
als het regent, weet hij dat nog voordat de druppels de grond raken..
zegt zinnen die in het gezin voorkomen als: ik ga naar bed en: slaap lekker, tot morgen
pfff te veel om op te noemen eigenlijk
zelfs in dialectquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
![]()
Dus deze praat met een zachte G.
hij is al ouder dan ik ben, dik 50 rekenden we laatstquote:
Wauw ja, wat heeft ie dan veel gezien he.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij is al ouder dan ik ben, dik 50 rekenden we laatst
Onze Ringo had een schimmelinfectie (door eenzijdige voeding) maar is er dankzij een dure behandeling weer helemaal bovenop gekomenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wauw ja, wat heeft ie dan veel gezien he.
De laatste die ik had was volgens de overlevering in de 40, net als ik, toen ik em kreeg.
Helaas is ie ziek geworden, en talloze vogelarts bezoeken mochten uiteindelijk niet baten.
Ik mis em nog altijd.
De mijne had ook een schimmelinfectie, een hele zware. Wat voor behandeling was dat, en waar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onze Ringo had een schimmelinfectie (door eenzijdige voeding) maar is er dankzij een dure behandeling weer helemaal bovenop gekomen
het was in een belgische kliniek, ben ff de naam kwijt, misschien dat het thuisfront het weetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
De mijne had ook een schimmelinfectie, een hele zware. Wat voor behandeling was dat, en waar?
Whehehe zijn eerste woordjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef Nerdmans het volgende:
FEEST![]()
![]()
Tinus heeft zijn eerste woordje gezegd vandaag!
hij is nu 16 weken oud en hij zegt koppie krauw.
Hahaha verbaasd me niets, want het is een enorme vrijneus.
Als we zeggen koppie krauw dan gooit hij direct zn kont omhoog en zn hoofd naar beneden en maakt hij hmmmmmm geluiden.![]()
Net zei mijn collega koppie krauw en hij herhaalde dat met de hmmmm erachter aan.
Ik heb 5.000.000 x hallo geroepen en na 100x koppie krauw kiest hij dat woord....
Apart.
whehehe ik heb een forum geopend op fok....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe zijn eerste woordje
heb je ook een soort van babyboek waar je dit soort dingen opschrijft?oh sorrie nou ga ik te ver, dat beest kan dat nooit lezen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:02 schreef Nerdmans het volgende:
FEEST![]()
![]()
Tinus heeft zijn eerste woordje gezegd vandaag!
hij is nu 16 weken oud en hij zegt koppie krauw.
Hahaha verbaasd me niets, want het is een enorme vrijneus.
Als we zeggen koppie krauw dan gooit hij direct zn kont omhoog en zn hoofd naar beneden en maakt hij hmmmmmm geluiden.![]()
Net zei mijn collega koppie krauw en hij herhaalde dat met de hmmmm erachter aan.
Ik heb 5.000.000 x hallo geroepen en na 100x koppie krauw kiest hij dat woord....
Apart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |