Die van mijn collega....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ja, ze zeggen welk woord ze leuk vinden![]()
Kon je uitmaken welke stem het was? Die van je collega of van jou?

Ha, kan me voorstellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Die van mijn collega....
Je kunt ook op een van de filmpjes zien dat hij het heerlijk vind met mijn collega te kletsen.
Met mij is hij wel meer close, maar als hij Ro hoort kletsen gaat hij ook aan de gang
Vandaag is hij logeren bij mijn andere collega. Zijn dochtertje is ook helemaal gek met Tinus.
Ik mis um nu wel

Tja, het is nog een jonge vogel, hij moet nog wennen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:16 schreef Nerdmans het volgende:
Alles is nog prima met Tinus!
Hij begint zijn draai echt goed te vinden op kantoor.
Hoe lang mag t duren voordat hij niet meer zo af en toe van zn stok af valt?
Dat is toch bijna dagelijks wel een keer t geval.
S toch iedere keer een hele smak.... oftewel zielig.
Ik moet me dan erg inhouden om niet overdreven te gaan moederen met t beestje.
Vol me er zeker beter bij als dat naar beneden vallen afneemt....

die vogel is geweldigquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:28 schreef zwaaibaai het volgende:
lijkt natuurlijk nog niets op Einstein, maar het gaat goed!

Leuk!quote:

Hey,quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe is het met papegaai Tinus? Inmiddels een volwaardig medewerker van het kantoor?

Inderdaad, foto's en filmpjes aub.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, foto's en filmpjes willen we ja!
Vloeken in het Pools, geniaal

filmpje van het kluisje openenquote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Nerdmans het volgende:
Tinus!!!
Hij is nog helemaal leuk!
al is hij wel een beetje aan t plukken gegaan.
Inmiddels kan hij ook schleden in het Pools, tot groot genoegen van een aantal Poolse werknemers. KURRRVA!
Whehehe.
Als ik om de hoek kijk roept hij heel hard KIEKEBOEEEE
Hij is ook goed bezig met denk spelletjes geworden.
We hebben veel educatief speelgoed en hij heeft ze allemaal door.
Zo kan hij in 40 SEC een kluisje met dubbele sleutel openen.
10 SEC als ik er een pepernoot in doe.
groeten van een lieve Tinus!

Zou ik toch niet te makkelijk mee omgaan !.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Nerdmans het volgende:
Tinus!!!
groeten van een lieve Tinus!

Gezien het feit dat je in Veldhoven zit zou ik even langs Hedwich van der Horst gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 21:59 schreef Nerdmans het volgende:
Tinus!!!
I

Ik ben inmiddels naar Dieca gegaan daar hebben we hem gekocht.quote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je in Veldhoven zit zou ik even langs Hedwich van der Horst gaan
Wat ze bij het NOP niet weten is te verwaarlozen.
Dat haalt die A .M toch nog wel ?

Whehehe idd.quote:

Grijze roodstaarten zijn klauteraars. Van alle vogelsoorten zullen die het minste last hebben van kortwieken. Zolang ze maar veel klimobjecten hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef JeMoeder het volgende:
Noem hem:
Zieligbeestdatnietvrijmagrondvliegen
want ja... dan ben je een vogel, zou je vrij moeten zijn om te vliegen waar je wilt, zit je met een touwtje aan een stokje (al dan niet in een kooi) vast

Nah ik snap je opmerking wel hoor, maar Tinus heeft t prima zonder te vliegen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:56 schreef JeMoeder het volgende:
Noem hem:
Zieligbeestdatnietvrijmagrondvliegen
want ja... dan ben je een vogel, zou je vrij moeten zijn om te vliegen waar je wilt, zit je met een touwtje aan een stokje (al dan niet in een kooi) vast

Ik lag helemaal slap van het lachen bij dezequote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:36 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Hier onze Nederlandse van Geert en Greetje (wie dat ook mogen zijn?)
Manus:

nee hij heeft een pluk periode gehad toen mijn vriendin het huis uit ging.quote:

Voeding zijn pallets aangevuld met zaden en eivoer.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik zat ook al te kijken naar al het dons.... Welk voer geef je? Voor een aantal papegaaien kan de voeding mede aanzetten tot plukken.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |