Ja...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb je wel eens clickertraining overwogen?Veel intelligentere dieren vinden dat erg leuk, en zeker met een roodstaart zou je daar leuke dingen mee kunnen doen
Qua zooi is het inderdaad klote.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik papegaaien niet de ultieme kantoordieren vind hoor, vanwege de herrie die ze maken ( en de troep ). Maar ik ben wel echt heel benieuwd naar hoe dit gaat lopen![]()
Mijn honden blaffen nooit op kantoor.
Chico wel es als ie wil spelen, een collega zei van de week nog dat ze Billy nog nooit had horen blaffen, en hij wordt alweer bijna 3
Feitelijk zijn alle dieren gestart als vrije dieren in de natuur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik wil de pret niet bederven maar ik vind papegaaien in gevangenschap best zielig. Zitten ze dan met de vleugels vaak ook nog eens gekortwiekt mensen na te praten voor ons vermaak terwijl ze in het wild heel anders leven met een partner en tussen soortgenoten in het oerwoud.
Freeflight?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind gekortwiekte vogels ook zielig. Mijn twee kleine vogels zitten altijd los en vliegen wat af en ze zijn samen ook.
Hij kan niet goed van de veren afblijven....quote:Op zondag 21 juli 2013 11:33 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Hoe gaat het met de papegaai? Over 3 weken komt de mijne
Hmm dat is wel vervelend, wel leuk dat het zo'n gaaf beestje is! Maar wat voor eten geef jij haar trouwens?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:37 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Hij kan niet goed van de veren afblijven....
Los daarvan is het werkelijk een geniaal leuk beest!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |