en rammelen met de voerbakkenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:21 schreef Flurry het volgende:
die beesten kunnen echt zo hard krijsen.... veel succes
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Zit hij dan in de weekenden en de avonden helemaal alleen?
Tis net een vrouwquote:Op woensdag 18 november 2009 13:13 schreef Eisoep het volgende:
noem hem snuggles
grijze roodstaart papagaaien zijn kk bruut!!!
me tante moet vaak oppassen op baco ( zo heet ze )
en ze kwebbelt de oren van je kop!!!
Wij hebben een leuk kantoor met goed uitzicht.quote:
In het begin zit hij iedere dag op kantoor en gaat hij mee naar huis.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Zit hij dan in de weekenden en de avonden helemaal alleen?
Uiteindelijk ben ik eindverantwoordelijk samen met mijn collega.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:34 schreef Lienekien het volgende:
Wie van jullie is dan verantwoordelijk voor hem? Met wie gaat hij dan mee naar huis?
ik ga naast je collega staanquote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Nerdmans het volgende:
Even serieuze noot
Het hele voortraject is wel gedaan hoor.
We hebben degelijk advies ingewonnen bij een deskundige.
Dus in onze en deskundige ogen is t allemaal niet sneu ende of zielig hoor.
Het geluk en welzijn van de vogel is een pre.
Ikzelf wil Walli, mun collega's joris......
Snuggles is super gezellige naam.
Ik hoop dat hij wel gewoon gaat kletsen en niet schreeuwen idd..
Okquote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Nerdmans het volgende:
Uiteindelijk ben ik eindverantwoordelijk samen met mijn collega.
Hij heeft echter twee jonge kinderen dus eindzorg zal voornamelijk bij mij liggen.
Als hij tam is en gewend aan reizen en alle personeel, mag hij natuurlijk als dat klinkt weekendjes logeren.
Wat zei die deskundige dan over het steeds weer wisselen van baasje? Kan een papegaai daar wel tegen? Ik meen vaker gehoord te hebben dat een papegaai zich erg aan één mens hecht. Wordt jullie papegaai niet stokongelukkig van dat almaar heen en weer gesleept te worden tussen kantoor, huizen en mensen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:37 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik eindverantwoordelijk samen met mijn collega.
Hij heeft echter twee jonge kinderen dus eindzorg zal voornamelijk bij mij liggen.
Als hij tam is en gewend aan reizen en alle personeel, mag hij natuurlijk als dat klinkt weekendjes logeren.
Waarom heb je voor 1 vogel gekozen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:36 schreef Nerdmans het volgende:
Even serieuze noot
Het hele voortraject is wel gedaan hoor.
We hebben degelijk advies ingewonnen bij een deskundige.
Dus in onze en deskundige ogen is t allemaal niet sneu ende of zielig hoor.
Het geluk en welzijn van de vogel is een pre.
Nou in principe zit hij op de zaak bij 4 vaste mensen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zei die deskundige dan over het steeds weer wisselen van baasje? Kan een papegaai daar wel tegen? Ik meen vaker gehoord te hebben dat een papegaai zich erg aan één mens hecht. Wordt jullie papegaai niet stokongelukkig van dat almaar heen en weer gesleept te worden tussen kantoor, huizen en mensen?
En als jij nou van baan wisselt?
Ja, ik speel even advocaat van de duivel.
Tja met 2 worden ze minder tm en hechten ze minder aan ons.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb je voor 1 vogel gekozen?
Zijn ze niet gelukkiger met twee?
we gaan er straks weer heen, als ze hem voeren.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Leuk hoor.
Wanneer krijgen jullie hem en doe je dan hier ook verslag?
Wordt ie nou van je baas of van jou die vogel?
Mijn honden komen ook mee naar kantoor, iedereen vindt het heel gezellig.
Gisteren sprak ik toevallig een buschauffeur die twee papegaaien heeft , en vroeger had hij er 1 en reed ie geen lijndienst maar van die dagtochten, toen ging de vogel altijd mee
Tinus is een leuke naamquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:09 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
we gaan er straks weer heen, als ze hem voeren.
Tinus gaat ie heten!
Tinuske is nu 6 weken oud en zit aan de pap.
Tinus...leuke naam omdat ie grappig isquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:09 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
we gaan er straks weer heen, als ze hem voeren.
Tinus gaat ie heten!
Tinuske is nu 6 weken oud en zit aan de pap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |