Toen zij het uitmaakte, heb ik het heel lastig gehad. Veel met vrienden gepraat en die vertelden mij dat het verdriet in sommige gevallen wel even lang duurt als de relatie zelf. Maar waarschijnlijk is dit verdriet eenmalig en krijg je na een volgende relatie veel minder last hiervan.
Na het uitgaan van mijn vorige relatie (2 jaar samengewoond) had ik namelijk veel minder last van zo'n diep verdriet.
Vertel eens, hoe lang heb je een relatie gehad en hoe lang is het al uit?
quote:LOL
Op zondag 28 april 2002 17:05 schreef InterCC het volgende:
Mijn eerste gedachte:Gewoon zielig
quote:Je gaat het niet geloven.. we hebben het maar iets van 5 maanden gehad..
Op zondag 28 april 2002 17:03 schreef snoeki het volgende:
Ik heb ook een jaar verdriet gehad van een relatie. Ik was voor het eerst echt superverliefd en we zijn 1 jaar bij elkaar geweest (samenwonen en alles).Toen zij het uitmaakte, heb ik het heel lastig gehad. Veel met vrienden gepraat en die vertelden mij dat het verdriet in sommige gevallen wel even lang duurt als de relatie zelf. Maar waarschijnlijk is dit verdriet eenmalig en krijg je na een volgende relatie veel minder last hiervan.
Na het uitgaan van mijn vorige relatie (2 jaar samengewoond) had ik namelijk veel minder last van zo'n diep verdriet.
Vertel eens, hoe lang heb je een relatie gehad en hoe lang is het al uit?
Het kan zijn dat de desbetreffende persoon zoveel indruk op je heeft gemaakt, dat het je niet loslaat, en dat is gewoon klote. Maar, je moet toch verder, dus je moet gewoon proberen om het zo goed mogelijk te verwerken, en daar moet je genoeg tijd voor nemen. En als dat toevallig een jaar duurt, dan duurt het een jaar. Niets aan te doen. ![]()
Het zal natuurlijk altijd jammer zijn, dat het uit is gegaan, maar uiteindelijk gaat het wel over hoor, het verdriet.
Trust me!
[edit] Ow, en tips dus. Wat bij mij erg hielp is om iets nieuws te gaan doen, wat voor mij dus een nieuw baantje was. En leuke dingen doen met vrienden of vriendinnen helpt ook heel erg, lekker uitgaan, skaten of filmkijken, als het maar leuk is! Gewoon je gedachten ergens anders aan schenken...
quote:Das leuk voor overdag, maar als je 's nachts alleen in bed ligt helpt dat niet echt
En leuke dingen doen met vrienden of vriendinnen helpt ook heel erg, lekker uitgaan, skaten of filmkijken, als het maar leuk is! Gewoon je gedachten ergens anders aan schenken...
quote:Ja idd, kan ik wel gelijk een oproepje doen he
Op zondag 28 april 2002 16:59 schreef Gitz het volgende:
Anders mot je eens proberen met andere jongens uit tegaan e.d.
Dat wil nog wel eens helpen. (ff die gedachten ergens anders)
LOLOLOL!!!!!!!
quote:Goed kunnen zingen...is dat alleen onder de douche?
Op zondag 28 april 2002 21:29 schreef Sera het volgende:[..]
Ja idd, kan ik wel gelijk een oproepje doen he
GEZ.M.tssn18&24.gdknnnzing.enlief.lfstlalEwMcgr
(gezocht man tussen 18 en 24 goed kunnen zingen en lief, liefst look a like: Ewan McGregor)
heheheheLOLOLOL!!!!!!!
quote:'S nachts hebbik naast mijn bed een mooie foto van ons samen en wat dartpijltjes....
Op zondag 28 april 2002 20:59 schreef vosss het volgende:
Ik zit nu dus in zo'n zelfde situatie. Is al een half jaar uit en baal er nog steeds ontiegelijk van.
[..]Das leuk voor overdag, maar als je 's nachts alleen in bed ligt helpt dat niet echt
*((((((((knuffel)))))))*
quote:Neeneej..
Op zondag 28 april 2002 21:30 schreef Dahmer het volgende:[..]
Goed kunnen zingen...is dat alleen onder de douche?
quote:Dus??
Op zondag 28 april 2002 21:36 schreef Sera het volgende:[..]
Neeneej..
Dat is D&N!!!![]()
quote:Dit zijn hele ware woorden
Op zondag 28 april 2002 18:09 schreef esjuh het volgende:
Sera!Ik weet niet of je liefdesverdriet iets te maken heeft met je BPS, maar ik weet wel dat je er lang over kan doen voordat je over een relatie heen bent, ongeacht hoe lang de relatie heeft geduurd...
Het kan zijn dat de desbetreffende persoon zoveel indruk op je heeft gemaakt, dat het je niet loslaat, en dat is gewoon klote.
quote:Dat is het begin... Hier zit je op een punt waar je actie moet gaan ondernemen! Ik weet niet of je nog steeds contact met die jongen hebt, maar misschien zou het anders een goed idee zijn om het contact te verbreken. Als je al geen contact meer hebt, dan zou ik alles wat je nog van hem hebt, zoals foto's op je kamer ofzo, in een doos smijten. Dit is een grote stap, ik weet het, maar zo is het bij mij ook gegaan... Hm, na ja ik ben eigenlijk begonnen met het omdraaien van fotolijstjes enzo
Op zondag 28 april 2002 21:42 schreef Sera het volgende:
Maar ik ben het zo zat om toe te zien dat hij mijn leven beheerst..![]()
![]()
En maakt het eigenlijk uit dat je nog aan hem denkt? Zolang het je niet belemmerd om iemand anders tegen te komen is er toch niks aan de hand? Misschien ben je nog wel niet toe aan een nieuwe relatie en is dit een manier om daaraan niet te beginnen?
Maarja, aan de andere kant heb ik eerlijk gezegd ook niet echt medelijden met je... vreemdgaan, daar moet ik echt helemaal niks van hebben. Waarom heb je niet eerst je vorige relatie uitgemaakt? Nouja, dat is een andere discussie...
quote:Retorische vraag??? Of het met je BPS te maken zou hebben??... Kun je zelf wel beantwoorden
Op zondag 28 april 2002 16:52 schreef Sera het volgende:
Haii..
Wat ik me nou afvroeg, is het volgende:
Ik ben nu een jaartje verder en nog steeds ben ik aan het treuren om mn ex..
Gewoon zielig, of ligt t aan mn BPS???
(Borderline Pers. Stoornis)
Najaa. whatever.. Maarehmzz TIPS zijn welkom.
Liefs Sera
quote:Je hebt dus nog regelmatig contact met hem en je laat ook iedere keer weer die verliefdheid op door met hem vreemd te gaan.
Op zondag 28 april 2002 17:12 schreef Sera het volgende:[..]
Je gaat het niet geloven.. we hebben het maar iets van 5 maanden gehad..
daarvoor heb ik een relatie gehad van 10 maanden..
En daarna alleen maar K*Trelatie's .. je kent het (misschien) wel, Ik ging iedereen vergelijken met hem.. en ben ook vaak vreemdgegaan met Hem ,terwijl ik een relatie had met iemand anders...|:(
Maar jah, het is nu bijna 1 jaar uit
XX Sera
Zoals al eerder gezegd. Beste manier om iemand te vergeten is elkaar niet meer zien. Je weet uiteindelijk zelf op een gegeven moment wel of je er overheen bent. Op dat moment zou je elkaar weer kunnen zien als zich dat toevallig voordoet. Maar zodra je gevoelens krijgt weet je dat je uit zijn buurt moet zijn. Het zit er namelijk niet in, dus het heeft geen zin om het vuur op te laaien.
quote:Hey hey
Op zondag 28 april 2002 22:50 schreef esjuh het volgende:[..]
Dat is het begin... Hier zit je op een punt waar je actie moet gaan ondernemen! Ik weet niet of je nog steeds contact met die jongen hebt, maar misschien zou het anders een goed idee zijn om het contact te verbreken. Als je al geen contact meer hebt, dan zou ik alles wat je nog van hem hebt, zoals foto's op je kamer ofzo, in een doos smijten. Dit is een grote stap, ik weet het, maar zo is het bij mij ook gegaan... Hm, na ja ik ben eigenlijk begonnen met het omdraaien van fotolijstjes enzo
Het gaat met kleine stapjes..
quote:*Thnx*
Op zondag 28 april 2002 23:48 schreef Brad het volgende:[..]
Je hebt dus nog regelmatig contact met hem en je laat ook iedere keer weer die verliefdheid op door met hem vreemd te gaan.
Zoals al eerder gezegd. Beste manier om iemand te vergeten is elkaar niet meer zien. Je weet uiteindelijk zelf op een gegeven moment wel of je er overheen bent. Op dat moment zou je elkaar weer kunnen zien als zich dat toevallig voordoet. Maar zodra je gevoelens krijgt weet je dat je uit zijn buurt moet zijn. Het zit er namelijk niet in, dus het heeft geen zin om het vuur op te laaien.
Helpt het als ik zeg dat je gelijk hebt?!
Ik weet het wel... ik wet ook dat het fout was en pijn doet
Thnx 4 je reactie, zeker omdat je r zo over denkt!
x Sera
quote:Ehm, dan bennik blonT ?!?!
Op zondag 28 april 2002 23:45 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Retorische vraag??? Of het met je BPS te maken zou hebben??... Kun je zelf wel beantwoorden
Maarja, gelukkig is dat allemaal nu voorbij hoor, het slijt vanzelf... ja toch? Maarja, ik heb dan ook het geluk dat ik hem nooit zie!
quote:Pfff, het zit me nu echt ff tot hier
Op dinsdag 30 april 2002 20:26 schreef Freaky_pauwie het volgende:
joh, ik had 3 jaar geleden een vakantievriendje waar ik écht S-T-A-P-E-L op was, echt niet normaal meer was dat zeg! Ging de dagen aftellen totdat de zomer vakantie er weer aankwam, overal waar het maar kon zn naam geschreven, foto's uitvergroot, echt ernstig!!!
En Jankbuien dat ik had! En ze bleven echt een jaar lang!!
Er ging bijna geen dag voorbij dat ik niet aan hem dacht!Maarja, gelukkig is dat allemaal nu voorbij hoor, het slijt vanzelf... ja toch? Maarja, ik heb dan ook het geluk dat ik hem nooit zie!
quote:Hey!, lache man! die 'eis' had ik nog niet gehoord van een meisje. (kunnen zingen
Op zondag 28 april 2002 21:29 schreef Sera het volgende:[..]
Ja idd, kan ik wel gelijk een oproepje doen he
GEZ.M.tssn18&24.gdknnnzing.enlief.lfstlalEwMcgr
(gezocht man tussen 18 en 24 goed kunnen zingen en lief, liefst look a like: Ewan McGregor)
heheheheLOLOLOL!!!!!!!
vrouwen huilen meestal goed uit, geven het een plekje, en gaan verder met leven.
maar of er een tijd voor staat?
ik ken mensen die al tien jaar treuren om een stukgelopen relatie..
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 13:35 schreef extreme het volgende:
voor mannen is het gebruikelijk om erg lang te treuren over een verloren liefde, (zwelgen in zelfmedelijden ook)
ik ken mensen die al tien jaar treuren om een stukgelopen relatie..
Ieieie.
Ik denk dat het helpt om te kijken of er nog iets is wat je meedraagt, in je gedachten, wat jezelf nog 'bindt' aan je ex. Geef er een metafoor aan, maak een boswandeling of ga in ieder geval uit je huis, en begraaf de metafoor figuurlijk op een plekje, kan in een paddestoel zijn of whatever.
In mijn verdrietige periodes om verloren liefdes bleek dat ik heus nog wel van ze hield, ook al zei ik van niet. Het verdriet, is ook iets wat met de exrelatie te maken heeft. Als het verdriet weg is, heb je opeens niks meer! Oh nee, niks, da's niet veel! Nee, maar het is niet waar, je hebt nog heel veel, alleen geen band meer met de ex.
quote:Drijf er niet in weg, mijn ex heeft drie jaar nadat het uit was zelfmoord gepleegd. Op een bepaalde moment zul je het los moeten laten en vooruit gaan leven ipv achteruit. Kijk es naar een leuke nieuwe vlam uit.
Op zondag 28 april 2002 16:52 schreef Sera het volgende:
Haii..
Wat ik me nou afvroeg, is het volgende:
Ik ben nu een jaartje verder en nog steeds ben ik aan het treuren om mn ex..
Gewoon zielig, of ligt t aan mn BPS???
(Borderline Pers. Stoornis)
Najaa. whatever.. Maarehmzz TIPS zijn welkom.
Liefs Sera
was het je eerste vriendje? die vergeet je NOOIT , geloof mij maar. NOOIT!
Maar daar moet je vrede mee hebben, en het accepteren. Dan kun je verder.
klinkt erg cliche, maar ja, het is wel zo.
quote:Gaaf!!!!!!
Op dinsdag 30 april 2002 21:52 schreef Yalhambra het volgende:[..]
Hey!, lache man! die 'eis' had ik nog niet gehoord van een meisje. (kunnen zingen
) Leuk, nou ik kan goed zingen iig. Ga volgend jaar conservatorium zang doen
Zou wel relax zijn als ik daar meisjes mee kan versieren
quote:Ik vroeg me af, wat voor effect dat op jou heeft gehad!!
Op woensdag 01 mei 2002 13:46 schreef Manono het volgende:[..]
Drijf er niet in weg, mijn ex heeft drie jaar nadat het uit was zelfmoord gepleegd. Op een bepaalde moment zul je het los moeten laten en vooruit gaan leven ipv achteruit. Kijk es naar een leuke nieuwe vlam uit.
xx sera xx
quote:Hey hey..
Op dinsdag 30 april 2002 22:43 schreef Poepoog het volgende:
Klote he heb ik ook nog last van. Al iets van één jaar... Iedereen verklaart me voor gek, maar het blijft echt sluimeren.
quote:Wat ik mij toch afvraag is, ookal had ie me bedrogen..
Op woensdag 01 mei 2002 13:32 schreef Multigirl het volgende:
Kut voor je! Wordt het niet eens tijd om er echt een punt achter te zetten en je volledig te storten op iets anders?
Ik heb mazzel gehad. Ik kom erachter dat mijn ex, waar ik een jaar mee heb gehad, me altijd van alle kanten bedrogen heeft. Het doet pijn maar het is dan wel veel makkelijker om erover heen te komen. Zo'n sukkel wil je niet meer in je hoofd hebben... En ik ben erachter gekomen welke mensen écht van me houden...
![]()
xx sera
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 13:01 schreef Sera het volgende:[..]
Gaaf!!!!!!
Conservatorium!!!
Als ik er het lef voor had zou ik het doen!!!
En over dat versieren: Ik weet natuurlijk niet of dat voor alle meisjes geldt..Ik ben nogal anders![]()
LOL
x0x0 sera
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |