Ik heb drie dagen tot half 7 college.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef Renesite het volgende:
* Renesite reed om 16:45 nog langs het Zernike...
Hmpf!
Nooit last vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef bodylotion het volgende:
de bus geeft je sowieso geen voorrang
Dat is net zoiets als netjes wachten tot je voorrang krijgt bij het zebrapad vismarkt > tussen-de-markten. Op zaterdagmiddag in geen miljoen jaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef bodylotion het volgende:
Regelmatig wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef bodylotion het volgende:
Moest werken bij de ToGo om 17:00quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen tot half 7 college.
Ik ben een voorzichtige fietser.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de fiets voorrang geven in de stad. Whehehehe
Ik neem op elke manier ongegeneerd voorrangquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben een voorzichtige fietser..
Die zijn geïnstrueerd om jou lastig te vallenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef Q.E.D. het volgende:
PSM, zijn Bananenman en Basilicumman fans van jou? Of klonen
fietsen door de Folkingestraat is ook zo'n feest. Ik neem als het kan het middenpad. Dan fiets ik overal tussendoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik neem op elke manier ongegeneerd voorrang! Op de fiets cross ik overal heen langs voorlangs achterlangs tussendoor.
Lopend slalom ik om alle mogelijke obstakels heen (Ik moest toentertijd in 10min van de Kreupelstraat naar de A-Kerkhof om elke dag mijn bus te halen na mijn stage.. Als een gek krioelde ik tussen al die mensen door! Ik ben een pro in snelwandelen in de stad.
En met de auto neem ik ook elk gaatje!
Juist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zijn geïnstrueerd om jou lastig te vallen
Zo ken ik er nog wel eentje, de ultra smalle Gelkingestraatquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant als mensen over straat lopen in de Folkingestraat. Echt, ga op de stoep lopen.
Gelukkig hoef ik daar nooit meer doorheen. Was idd feest met bagage ook nog.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
fietsen door de Folkingestraat is ook zo'n feest. Ik neem als het kan het middenpad. Dan fiets ik overal tussendoor
Wat dat betreft nomineer die Gelkingestraat en Grote Markt voor meest busgevaarlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel eentje, de ultra smalle Gelkingestraat!! Bussen die je opdrukken wanneer je daar fietst (want: te smal om fatsoenlijk in te halen
)
Oosterstraat is mogelijk nog erger. Daar moet je nog iets omhoog fietsen ook, waardoor je iets minder snel kunt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel eentje, de ultra smalle Gelkingestraat!! Bussen die je opdrukken wanneer je daar fietst (want: te smal om fatsoenlijk in te halen
)
Sowieso mensen met kinderen en ouderen. Die denken echt dat ze de privilege hebben om gewoon over te steken en dat iedereen wel voor ze stopt. Fucking irritant.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik verbaas me er ook echt zo vaak over hoeveel mensen met kinderen oversteken zonder uit te kijken. Probeer op z'n minst het goede voorbeeld te geven.
Doet me denken aan de tijd dat ik dagelijks door het centrum van Leeuwarden moest fietsen. Ging altijd er erg snel doorheen en stond verschillende malen op een tiental centimeters van een geschrokken overstekend persoon stil. Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sowieso mensen met kinderen en ouderen. Die denken echt dat ze de privilege hebben om gewoon over te steken en dat iedereen wel voor ze stopt. Fucking irritant.
Kreupelstraat kantoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef Renesite het volgende:
Grote Markt is een gevaar voor Duitsers!! Ik liep stage aan de Kreupelstraat (Gemeente Groningen) en kon op momenten smakeloos op het dakterras tijdens de pauze wit genummerbordte auto's de fout in zien gaan
!
Ja, maar als je met je fiets over een kind heen crossed is het ook weer zo apart.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik dagelijks door het centrum van Leeuwarden moest fietsen. Ging altijd er erg snel doorheen en stond verschillende malen op een tiental centimeters van een geschrokken overstekend persoon stil. Dat waren nog eens tijden
Ik ben ook zoeentje, op het laatst remmen met de fietse. Maar als voetganger ben ik degene die als het ff kan kruipend over het zebrapad gaat. Alleen wanneer die eikels er aan komen racen om vervolgens NIET STIL te gaan staan maar drammerig rollend alsnog het zebrapad op rollen om maar niet stil te komen staanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik dagelijks door het centrum van Leeuwarden moest fietsen. Ging altijd er erg snel doorheen en stond verschillende malen op een tiental centimeters van een geschrokken overstekend persoon stil. Dat waren nog eens tijden
Hahahaha, toentertijd zat ik achter het loket gemeentelijke belastingen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kreupelstraat kantoorbegin er aub niet over
Ze zijn te laat open en te vroeg dicht en ik moet er ALTIJD wachten omdat de hele hal vol zit.
Nee, maar mocht iemand een fietsbel over hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar als je met je fiets over een kind heen crossed is het ook weer zo apart.
Heeft iemand trouwens nog een goedkope fiets? Onder het motto, ' hij fietst ' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |