Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potjequote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef intraxz het volgende:
WTF? Ik had de hoogste k/d net en dan krijgt iemand anders die accolade. Ik had 1 op 3 en die ander had 1 op 2...
Tja.. ik haal ze wel eens door elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bedoeld 3 op 1 en 2 op 1? Want anders was het wel een heel raar potje
Valt mee, 24 uur.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef Thrilled het volgende:
Als het goed is ligt ie bij mij thuis op de mat!!! Wat duurt een dag lang
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had voor het eerst een AC130 in m'n care package. Jammer genoeg domination op High rise (die met die 2 flats hoog in de lucht en chopper land plaats in het midden). Dus iedereen zat binnen, maar 1 kill en 2 assists kunnen maken![]()
Daarna wel een potje gehad met een kill:death van 41:11Had van mezelf al een 12 streak, en dan ook nog 2 air strikes (1 van streak, 1 van m'n carepackage voor ik dood ging), 1 precision air strike uit de care package, en 1 pave low. Die zorgden samen ook al voor zo'n 12 kills
Dat was ff gruwelijk ownen, wapen leeg natuurlijk dus naar de shotty geswitched en daar nog 4-5 kills mee maken was zo bruut!
I know.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom kom je nooit gamen zoef? Vorige keer had je broer je nog geinvited. Tijd geleden man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |