abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 november 2009 @ 13:19:48 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74813837
Ok, thnx Dat is wel handig dan, de meesten lopen toch wel met wapens rond die ik ook unlocked heb nu
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74814380
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik had hem besteld bij ZHgaming. Volgende dag in huis.
daar heb ik hem nu ook besteld Er staat inderdaad voor 16:00 besteld, morgen in huis..

we'll see.
  woensdag 18 november 2009 @ 14:19:19 #19
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74815873
ga ergens anders trollen

[ Bericht 91% gewijzigd door Strolie75 op 18-11-2009 15:12:31 ]
*Hosselcopter*
pi_74818001
Kappen met die PC vs Console discussie. We hebben niet voor niks een eigen MW2 PC-topic. Laat elkaar toch in je waarde en bespreek de game.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74818064
pi_74818357
quote:
De status van uw order nr. 2784 is gewijzigd. De nieuwe status is:
Verzonden

ZH Gaming
sweet
pi_74818833
Blegh, het gaat nog niet zo heel lekker eigenlijk telkens...maar blijf ook iets te laag level.

Veel wapens nog locked en alleen maar van die leipe perks. Net wel even tijdje mosh pit gespeeld, vind verschillende game modes altijd wel tof om te spelen.
Jack does it in real time...
pi_74818846
Gisteren voor het eerst een nuke kunnen oproepen

En het leuke was dat ik na mijn 2 killstreak rewards ( harrier en chopper gunner ) op 24 stond en geen ammo meer had. Ik zat op dat moment met zweet in mn handen en een hartslag van 300 een wapen te zoeken om nog 1 kill mee te halen, en dat lukte gelukkig

In de 2 potjes daarna had ik een killstreak van 24 maar bij beide keren had ik geen ammo meer en werd doodgeschoten op het moment dat ik een wapen zocht
pi_74819039
Een nadeel bij een populair spel blijft het feit dat er mensen met lepra stompjes een controller vast proberen te houden.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_74820673
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos

En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
  woensdag 18 november 2009 @ 16:28:08 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74820736
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74820797
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:28 schreef Elegy het volgende:
Totdat je iemand hebt met de cold blood perk en een Stinger. Zoals ik
Daar heb ik ook een oplossing voor.
Jou gewoon niet tegenkomen
  woensdag 18 november 2009 @ 16:32:06 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74820870
Dat zal je niet lukken. Ik jaag op je
pi_74821863
ik gisteren met een vriend eerst een potje splitscreen multiplayer en daarna spec-ops.
en toen zag ik iets wat ik niet snap

waarom word wel in de multiplayer gebruik gemaakt van het hele oppervlak van mijn scherm en in spec-ops
heel veel zwart randen en 2 kleine speelschermen met de radars in de zwart randen.

zover ik het kan vinden kun je het beeld ook niet aanpassen
pi_74822394
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Had de grootste fail ooit vandaag. Ik kreeg een 5 streak en kon een turret spawnen. Dus ik naar zo'n richel in Afghan gerend, gooi mijn beacon daar. oeps vergeten dat ik hem niet meteen kan neer planten maar hem eerst uit de doos moet halen, ik loop een beetje achteruit, rent mijn ally de richel op. Doos valt op zijn hooft en stuitert de helling af tegen mij aan, Betrayal + suicide met een doos

En iemand uit mijn team pakte zijn care package niet op, dus ik deed het maar, zat er een chopper gunner in. Wat een ontieglijk goede streak is dat zeg, ik zit zo in die chopper, schiet knop ingedrukt houden beetje zoeken naar witte vlekken en rond sprayen. 6 kills waardoor we wonnen met 75-72
Over grote fails Iemand bij mij in het potje deed een emergency drop net buiten het level
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_74822824
Ik had net ook een emergency airdrop. Ik leg dat ding netjes op een goede plek. Komt dat vliegtuig eraan en dropt de helft van mijn pakjes op een dak.. Wat moet ik daar nou mee? Die dingen worden dus niet altijd op de goede plek gedropt.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')