I agreequote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je je eigen dood niet in scene moet zetten. Dat is gewoon ziek.
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je begint steeds meer een bedreigende vorm aan te nemen mbt mijn machtspositie. Ga zo door en jouw volgende zomer zal er een zijn zonder ook maar een straaltje zon.
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
verbaast me dan weer niks. die lui zijn echt gek
Dat is waar ja..quote:Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat je je eigen dood niet in scene moet zetten. Dat is gewoon ziek.
Zaterdag voor mijquote:
toch is het soms wel aantrekkelijk...en dan verkassen naar verweggistan om een nieuw leven te beginnenquote:
Wij gaan vanaaf ook spelletje spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ideetje van een vriend: Zaterdag bij jou Munchkin spelen? Bel jij x en y, bel ik 2 andere.
Ik denk, best, 6 man, gezellig, en past ook aan mijn tafel...
x en y nemen de vriendin mee, van die andere, als hij komt, neemt dan ws. ook zijn vriendin mee, als er zoveel vriendinnen komen, dan wil de vriendin van die vriend van mij ook mee en zitten we op het eind met 10 man bij mij. Het zal ws. 8 worden, maar dan nog.
Goed idee, een feestje organiseren bij iemand anders thuis
Alleen jammer dat ik die iemand anders ben
Munchkinquote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ideetje van een vriend: Zaterdag bij jou Munchkin spelen? Bel jij x en y, bel ik 2 andere.
Ik denk, best, 6 man, gezellig, en past ook aan mijn tafel...
x en y nemen de vriendin mee, van die andere, als hij komt, neemt dan ws. ook zijn vriendin mee, als er zoveel vriendinnen komen, dan wil de vriendin van die vriend van mij ook mee en zitten we op het eind met 10 man bij mij. Het zal ws. 8 worden, maar dan nog.
Goed idee, een feestje organiseren bij iemand anders thuis
Alleen jammer dat ik die iemand anders ben
Doe je goed!quote:
Zegquote:
in 2007 jaquote:
Wat gek! Kom hier dan! Ik knal je zo overhoop met mijn Laserfasermaserbobazerbananfofazer of Doom!quote:
Ik zal je goed in de gaten houden jongeman!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]o
You know you love me.
X O X O
Gossip Girl
Je vrouw.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef zbbrox het volgende:
wie is plusminus het domste blondje van singles?
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef zbbrox het volgende:
Een hekel aan religie is wel wat overdreven (zo schets ik het ook vaak, klopt) maar ik heb zeker respect voor iemand's geloof, maar ik zeg gewoon wel eens gvd.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef ArTiC het volgende:
Daar heeft Ang3l helemaal geen problemen mee, denk ik zo... :quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal je goed in de gaten houden jongeman!
harharquote:
dat magquote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
harhar
False
die is best pienter als ik dat even bescheiden uit mag drukken
Dat is ze zeker!quote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef zbbrox het volgende:
Wat vond je van Iron Sky Baby?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat gek! Kom hier dan! Ik knal je zo overhoop met mijn Laserfasermaserbobazerbananfofazer of Doom!
Kan het misschien zo zijn dat jij zelf te dom bent om te merken dat ze best blond is?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
harhar
False
ik ook, in de kerk...stiekemquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een hekel aan religie is wel wat overdreven (zo schets ik het ook vaak, klopt) maar ik heb zeker respect voor iemand's geloof, maar ik zeg gewoon wel eens gvd.
was aan het verhuizen en andere baan zoeken.. brabant rijmt op drijfzand.. komt er makkelijk in.. maar moeilijk uitquote:Op woensdag 18 november 2009 12:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat mag
Dag broxlang niet meer gezien
Next time, i will chose my words carefullyquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heeft Ang3l helemaal geen problemen mee, denk ik zo... :
Jij durftquote:
Owja, dat hoorde ik inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
was aan het verhuizen en andere baan zoeken.. brabant rijmt op drijfzand.. komt er makkelijk in.. maar moeilijk uit
woon nu lekker weer in amsterdamsko
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:18 schreef zbbrox het volgende:
was aan het verhuizen en andere baan zoeken.. brabant rijmt op drijfzand.. komt er makkelijk in.. maar moeilijk uit
woon nu lekker weer in amsterdamsko
Gisteren jaquote:
Dat is hij toch ook nog?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Mensen die amsterdam Damsko/020 of whatever noemen.
Dat doen vooral provincialen die het cool vinden dat ze er ook 1 keer per jaar komen.
Nee ik heb zwart haar. Das genetisch slim.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan het misschien zo zijn dat jij zelf te dom bent om te merken dat ze best blond is?
Oh, ik doelde niet op hem, ik vind het gewoon stom.quote:Dat is hij toch ook nog?
Je hebt ook een goed punt maar je gaf er zelf al een excuus bij wanneer het wel mag of wanneer je het verwacht. Hij valt binnen dat profielquote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik doelde niet op hem, ik vind het gewoon stom.
smoelen kutsquote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Dat doen vooral provincialen die het cool vinden dat ze er ook 1 keer per jaar komen.
Zelfs als ik een keer niet echt iemand ermee wilde afzeiken, wordt dat nog zo opgevat.quote:Je hebt ook een goed punt maar je gaf er zelf al een excuus bij wanneer het wel mag of wanneer je het verwacht. Hij valt binnen dat profiel
ikke ikke ikkequote:Op woensdag 18 november 2009 12:14 schreef zbbrox het volgende:
stampvoetenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan maakt hij best een hoop lawaai bij het verhuizen.
En u bent?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:23 schreef cablegunmaster het volgende:
verkeerde topic, oh ja ben weer single![]()
idd, het is gewoon pauperdorpquote:Op woensdag 18 november 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
nou die ene actie van je waar ik van hoorde gooit je wel mee in de kwalificatiequote:
ik is een pikachuquote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
En u bent?
Ach boeiend ook...eten is belangrijkerTijd voor lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |