Oscar?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:11 schreef the_goeie_roeier het volgende:
Bij Nereus zit het denk ik wel snor bij de heren dit jaar,
Vooral veel potentie bij de lichtepikken. De zware ballen hebben qua aantallen niet heel veel potentie, maar waarschijnlijk is er zeker wel een goede 8 te vormen. Bij de dames selectie van Nereus heb ik verder geen kennis van zaken.
-x-
Maar wel de meest technischequote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:
Dan ben ik dit jaar echt helemáál de slapste in de boot
Hoe hard ga je dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:
En toen waren er nog maar 4... nog eentje definitief afgehaalt wegens ziekte. Wordt wel spannend nu, nu moet er echt niemand meer afvallen!!!![]()
Dit betekent waarschijnlijk dat ik niet zal skiffen komend jaar... vind skiffen juist wel leuk maar met EJD meedoen betekent dat ik gewoon weer gecoacht ga wordenEn de meiden roeien goed dus daardoor heb ik er wel heel veel zin in! (Dan ben ik dit jaar echt helemáál de slapste in de boot
)
pr = 8.17quote:
Ach, je bent altijd nog sneller dan ik. Ik ga 't hier niet eens neerzetten, eerst maar eens hard werkenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef C.est_Bon het volgende:
[..]
pr = 8.17
![]()
die zal ik op de nkir wel verbeteren verwacht ik,
maar m'n tijd zal niet in de buurt komen van de rest
Zou je je naam willen PM''en? Ik ben benieuwd of ik je kenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:01 schreef Sinaasappellimonadesiroop het volgende:
Hier in Leiden zitten we dicht aan de kust, waait vaak en hard.
Bij Asopos is het water erg smal en is er een lastige brug, bij Skoll kan ik me niet veel vaarverboden herinneren, zeker niet voor wedstrijdploegen.
Oja, nouja dan zal je het vast wel compenseren door heel technisch te zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 23:41 schreef C.est_Bon het volgende:
[..]
pr = 8.17
![]()
die zal ik op de nkir wel verbeteren verwacht ik,
maar m'n tijd zal niet in de buurt komen van de rest
Spannend! Ik durf nooit te rekenen op een eindsprint, als ik mn tijd tijdens de 2k laat zakken krijg ik m met geen mogelijkheid meer terug... Ben benieuwd hoe het gaat zondag!quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, nouja dan zal je het vast wel compenseren door heel technisch te zijnIk heb zondag een 2k, maar ik heb helemaal geen at voorbereiding gedaan dus ik weet niet wat mijn streeftijd moet zijn
Ik denk dat ik 1.52/1.53 wel moet kunnen halen maar aan de andere kant ga ik liever iets langzamer weg en dat ik nog kan afsprinten dan dat ik mezelf opblaas.. En oja het is en plein publique
Dan zit je waarschijnlijk op de enige vereniging waar je zou worden uitgeselecteerd met dergelijke scoresquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, nouja dan zal je het vast wel compenseren door heel technisch te zijnIk heb zondag een 2k, maar ik heb helemaal geen at voorbereiding gedaan dus ik weet niet wat mijn streeftijd moet zijn
Ik denk dat ik 1.52/1.53 wel moet kunnen halen maar aan de andere kant ga ik liever iets langzamer weg en dat ik nog kan afsprinten dan dat ik mezelf opblaas.. En oja het is en plein publique
Tja wat kan ik zeggen.. let over 2 weken in de Sporthallen Zuid goed op de EJD van Orcaquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk op de enige vereniging waar je zou worden uitgeselecteerd met dergelijke scores
Ik weet trouwens nu wie jij bent, jij hielp bij het uitstoten met de indoor toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Wij hebben nog 14 selectanten over.
Zondag doen we een NKIR-simulatie (incl. beamer, harde muziek en publiek), daarna maken we de acht bekend.
NKIR?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja wat kan ik zeggen.. let over 2 weken in de Sporthallen Zuid goed op de EJD van Orca
Nou als ik een ergometer in het water zet ben ik bang dat ik niet meer watervrij roei hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:22 schreef Bellah het volgende:
Op een ergometer kun je wel watervrij roeien..
Het is allereerst een feit dat ze lucht verplaatsen door deze rond te pompen ergo: aanzuigen en uitstoten, dus op dat vlak heb ik toch echt gelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee!
't is niet zo leuk, maar veel leuker dan (bijvoorbeeld) hardlopen!
Langs datzelfde stukje knallen op de racefietsquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Het is allereerst een feit dat ze lucht verplaatsen door deze rond te pompen ergo: aanzuigen en uitstoten, dus op dat vlak heb ik toch echt gelijk
Maar daarnaast is er niets mooiers dan rondbanjeren over een mooi stukje vater in een mooie omgeving. (zolang het niet regent)
Dat mag ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:33 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Langs datzelfde stukje knallen op de racefiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |