abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:33:28 #251
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_75086890
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben morgen 7 en halve minuut lang de ballen uit mijn broek aan t trappen in de triton kantine
Geen kantine, geen societeit, maar de zaal heet dat bij ons.
Ik ben er morgen ook om mijn oud-ploeggenoten aan te moedigen! Hoe laat moet jij starten?
Vanmorgen om 8:30 getrained, wat een hel was dat. Alleen maar regen, kou en wind de hele training lang. Ik was helemaal verkleumd aan het einde
Maandag mag ik mijn drie keer 1k beuken!
'Triton de Edelste'
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:55:59 #252
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_75087504
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef AHappelstroop het volgende:
Morgen Hel
Is daar nog iemand van hier aanwezig? Als het niet regent doe ik een roze muts op
Fiekie en ik fietsen mee met C'est bon. Dus als je "hup Koen" hoort, dan zijn wij in de buurt!
Als het niet regent heb ik ook een muts op!
pi_75096344
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Geen kantine, geen societeit, maar de zaal heet dat bij ons.
Ik ben er morgen ook om mijn oud-ploeggenoten aan te moedigen! Hoe laat moet jij starten?
Vanmorgen om 8:30 getrained, wat een hel was dat. Alleen maar regen, kou en wind de hele training lang. Ik was helemaal verkleumd aan het einde
Maandag mag ik mijn drie keer 1k beuken!
Kwart over 2.. Ben bij het snelste groepje ingedeeld maar ben wel de langzaamste van dat snelste groepje, dus als laatste klaar Maar goed dat scheelt maar een paar seconden natuurlijk.. Hoezo moet jij morgen geen 2k doen dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 29 november 2009 @ 08:33:04 #254
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_75103500
Het is hier in groningen nog droog!

en ik heb vandaag sowieso een muts op
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_75103723
Nou, succes alllemaal! Ik zie vanavond de score wel verschijnen
  zondag 29 november 2009 @ 09:50:31 #256
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_75103798
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kwart over 2.. Ben bij het snelste groepje ingedeeld maar ben wel de langzaamste van dat snelste groepje, dus als laatste klaar Maar goed dat scheelt maar een paar seconden natuurlijk.. Hoezo moet jij morgen geen 2k doen dan?
Dan ben ik er nog om je aan te moedigen aangezien ik zelf pas om 15:30 moet trainen! Ik weet ook niet waarom wij vandaag geen 2k gaan doen, alleen EJZ en EJD trappen hem. Ik had graag meegedaan, heb namelijk geen idee wat ik op een 2k zou trappen.
'Triton de Edelste'
pi_75111779
Nou! Ik heb een heleboel mensen met mutsen gezien
Ben laatste geworden, maar dat viel te verwachten. Gelukkig niet heel dramatisch laatste!

Eerste die me inhaalde was een meisje van Argo, die ik vervolgens in de kant duwde toen ik achter haar wilde aansluiten (echt stom we lagen bijna stil). Daarachter kwam nog een Skollie en met twee burgers (roeiden zoals ganzen vliegen, in V-vorm, zag er indrukwekkend uit haha). Ik zette me steeds af op het Skoll meisje, maar maakte voor de 3km ineens een fikse mishaal (whaha bloed zit overal op m'n pakje! knalde met riemen tegen elkaar) en daardoor schoof ze zo langs me. Deed nog een laffe poging tot terugkomen maar het was gedaan met me... laatste 3 km moest ik helemaal alleen! Maar blijkbaar zijn ze helemaal niet zo erg meer op me uitgelopen daarna

Weer was prachtig!!! Door al die horrorverhalen over de hel, en dan het weer van afgelopen week was ik echt doodsbang voor golven als op zee en wij krijgen strak water met lichte wind tegen! Af en toe wel een verradelijke windvlaag maar verder...

Eerste skiffwedstrijd geroeid jehoe jehoe! Ga gewoon een jaar lang goed leren skiffen en sturen(!) en dan doe ik volgend jaar weer mee

@AHappelstroop: Hoe ging het bij jou? Tijden komen nu binnen maar alleen nog maar van de eerste drie.. :S

@ La_Tramposa: En? Hoe is je 2k gegaan?
  zondag 29 november 2009 @ 16:08:36 #258
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_75112121
Zo, tijdje niet hier geweest (introductiecommissie/studiestress)

Zijn de selecties al een beetje rond of wachten de meeste vereniging toch nog op de nkir?
Reach for what you wanna do - 2Pac
  zondag 29 november 2009 @ 16:42:51 #259
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_75113196
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:57 schreef C.est_Bon het volgende:

Eerste skiffwedstrijd geroeid jehoe jehoe! Ga gewoon een jaar lang goed leren skiffen en sturen(!) en dan doe ik volgend jaar weer mee
B'VO! En een beetje te laat maar alvast een aanmoediging voor het trainen: "Hup Koen!"
pi_75115964
Stukje op NLroei
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_75116780
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
Stukje op NLroei
Typefoutje: gebroederS Muda

Wauw! Ik heb meegefietst met C,est Bon en ja, laatste. Tweede roei-jaar en eerste skiff-wedstrijd. Ze zat er echt doorheen na 4 kilometer maar er kon nog een eindsprint uit! Echt veel ontzag voor.
Ik vond het een mooie wedstrijd om te kijken. Jammer dat ik weer weg moest (moest zelf weer trainen in Zwolle). Anders had ik graag nog heen en weer gefietst.
pi_75117578
*Is lid van Damesch 2010!!!!!!!!!!!!!!*

:D:D:D ben echt zo ontzettend blij en opgelucht! Heb mijn 2k wel grandioos verkloot dus daar wil ik niet meer aan denken maar blijkbaar vertrouwden ze toch in me.. echt zo geweldig!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_75118348
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef La_Tramposa het volgende:

:D:D:D ben echt zo ontzettend blij en opgelucht! Heb mijn 2k wel grandioos verkloot dus daar wil ik niet meer aan denken maar blijkbaar vertrouwden ze toch in me.. echt zo geweldig!
Supermooi!

Ik selecteer op het moment voor Licht '10. Dus bij Lucas in de ploeg. Ik lees al een tijdje mee en zag dat je vandaag moest. Had volgens mij redelijk door wie je was. Vanuit jullie gezien de rechtse bij de laatste sessie?
Ik was zeker onder de indruk van jullie Damesch, gingen allemaal lekker diep.

Zelf hebben we nog geen 2k gedaan maar krijgen morgen 3 x 1k. Best benieuwd.

Marten, hoe ging de Hel?
pi_75119171
Gefeliciteerd Tramposa, dit is bij triton begrijp ik? Veel plezier gewenst dit jaar.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_75121657
quote:

Wauw, gefeliciteerd!

Echt wel fijn!
pi_75122715
Triton Zwaar 2010 is ook bekend..
We maken naast de 8+ ook een 4+ (als we er coaches voor kunnen vinden).
In de 4+ komen (jonge) jongens die veel potentie hebben als wedstrijdroeier, maar nu nog te kort komen voor de 8+.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 29 november 2009 @ 21:23:46 #267
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75123853
Hmm, bijtijds met de selecties.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75124449
Vorig jaar hoorden wij het pas begin januari
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_75124755
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Jasper_0 het volgende:

[..]

Supermooi!

Ik selecteer op het moment voor Licht '10. Dus bij Lucas in de ploeg. Ik lees al een tijdje mee en zag dat je vandaag moest. Had volgens mij redelijk door wie je was. Vanuit jullie gezien de rechtse bij de laatste sessie?
Ik was zeker onder de indruk van jullie Damesch, gingen allemaal lekker diep.

Zelf hebben we nog geen 2k gedaan maar krijgen morgen 3 x 1k. Best benieuwd.

Marten, hoe ging de Hel?
Ja dat klopt.. hoorde dat het bij jullie inderdaad nog niet bekend is.. klote! Nou succes dan deze 2 weken nog? En morgen natuurlijk!
  zondag 29 november 2009 @ 21:39:06 #270
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_75124801
quote:

Gefeliciteerd!
Haha, volgens mij had ik idd ook wel door wie je was en ging het inderdaad niet zo heel soepel
Wij hadden vandaag met de selectie nog een onverwachts ergo testje, 1 minuut lang beuken
Het ging niet zo heel goed maar met de tijd ben ik wel tevreden, 1:24. Naar aanleiding van dit testje krijgen we de streeftijden voor de drie keer 1k te horen, vind ik wel een beetje vreemd. 1 minuut beuken is toch toaal anders dan een 1k?
'Triton de Edelste'
pi_75125978
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Haha, volgens mij had ik idd ook wel door wie je was en ging het inderdaad niet zo heel soepel
Wij hadden vandaag met de selectie nog een onverwachts ergo testje, 1 minuut lang beuken
Het ging niet zo heel goed maar met de tijd ben ik wel tevreden, 1:24. Naar aanleiding van dit testje krijgen we de streeftijden voor de drie keer 1k te horen, vind ik wel een beetje vreemd. 1 minuut beuken is toch toaal anders dan een 1k?
Ik was de enige die niet wist dat je niet zonder mouwen mocht roeien dus dat was ook wel duidelijk Maar goed zal het nooit meer doen
Maar ze hebben toch ook wel meer informatie over jullie, ed tijden en zo? En nu wilden ze waarschijnlijk even kijken of je ook explosief was.. ?
Maar goed nu ga ik lekker slapen!
pi_75127550
Gefeliciteerd La_Tramposa
pi_75130035
Jaaaaaaaaa gefeli! Het roodgrijs de kledingkast uit!
pi_75136516
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:26 schreef WanEnOonlie het volgende:
Stukje op NLroei
Wat een snelheid. Ik heb mijn best gedaan zo snel mogelijk terug te zijn. Maar was pas om 6.30 thuis uiteindelijk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_75137330
Gelukkig was ik ook nooit in Groningen ;-) Dat scheelt.
pi_75139039
Woooow jullie houden wel wat mensen in de gaten zeg!
Wat een HEL! Hahahahaha maarja, ik vind het echt een prachtige wedstrijd! Helaas was er 1 ding waar ik echt een HEKEL aan heb: TEGENWIND!! Met een beetje tegenwind doe ik het prima, maar met goede windvlagen houdt het voor mij al snel op. Zoals je in de uitslagen ziet; 16e. Had ik al verwacht; dat ik niet hard zou gaan. Ben ten slotte pas 2 weken voluit aan het trainen..
Race zelf was beetje te simpel. Door een Duitser ingehaald na 4 km, nadat ik er een tijdje voor ben gebleven. Daarna was ik kapot, dat zie je dan ook wel weer aan de uitslagen Mijn doel van deze race was eigenlijk technisch blijven en hopen dat mijn rug het zou uithouden. Uitslag: JA! Dus ben superblij dat ik ten minste weer wat aan kan. Nu de ONEK en daar heb ik echt rete veel zin in! Nog amper voorbereiding gehad maar daar gaan we de komende 2 weken veel op richten

Ik ben heeeeel blij met mijn mooie kapsels op de foto's hahaha maarja; hierbij dus!:

Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75139564
Waarom hebben alle lichte pikken zo'n Biafra buikje? !
pi_75140038
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom hebben alle lichte pikken zo'n Biafra buikje? !
Waar? Waar?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75140517
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Waar? Waar?
Op je eerste foto, alle lichte pikken lopen zo !
pi_75140560
Mooi bankje Met tegenwind maak je mij ook niet echt blij.. Toch respect voor iedereen die is gestart, lijkt me 'n erg lastige wedstrijd. (skiff starten uberhaupt: geen aanmoedigingen van je stuur en niet in de kant belanden...)
pi_75140677
Hoezo heb jij een Nederland-broek, AHappelstroop?
pi_75140905
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoezo heb jij een Nederland-broek, AHappelstroop?
Is de vernieuwende Tromp-broek van een paar jaar geleden. Tevens wel naar de Junioren EK geweest vroeger hoor, dus al had ik er 1 dan was ie legaal
pi_75140939
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Op je eerste foto, alle lichte pikken lopen zo !
Hahahahaha naja 1 dag veel water drinken doet wonderen hoor
pi_75144276
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gelukkig was ik ook nooit in Groningen ;-) Dat scheelt.
Je zou zweren dat je er bij bent geweest. Het viel overigens dit jaar wel mee allemaal met die hel om mee te fietsen. Ik heb het in ieder geval geen seconde koud gehad

De Hel was dit jaar zeker maar matig bezet en met het WK volgend jaar in Nieuw Zeeland eind oktober zal dat in 2010 niet veel beter zijn.
Opvallend was wat mij betreft het belabberde presteren van veel van de SB roeiers die geselecteerd zijn. Ook technisch deed het pijn aan mijn ogen. Dat gaat nog wel een probleem worden om er wat van te maken.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_75145172
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef pullup het volgende:

[..]

Je zou zweren dat je er bij bent geweest. Het viel overigens dit jaar wel mee allemaal met die hel om mee te fietsen. Ik heb het in ieder geval geen seconde koud gehad

De Hel was dit jaar zeker maar matig bezet en met het WK volgend jaar in Nieuw Zeeland eind oktober zal dat in 2010 niet veel beter zijn.
Opvallend was wat mij betreft het belabberde presteren van veel van de SB roeiers die geselecteerd zijn. Ook technisch deed het pijn aan mijn ogen. Dat gaat nog wel een probleem worden om er wat van te maken.
Ik ben blij alsof het overkomt dat ik erbij was. De vloekende Muda's had ik van de fotograaf van NLroei (Rogier van Steennis). Dat soort kleine dingetjes zorgen altijd wel voor een adequate sfeerbeschrijving.

Wat betreft het niveau: ik had al een en ander opgemaakt aan de hand van de tegenvallende tijden. Ook Rogier en Nanne gingen niet slecht. Ik begreep na de Tromp dat die twee er technisch gezien ook niet echt bijzonder goed uit zag. Dat de twee-zonders van de SB-groep niet lekker varen is voor mij niks nieuws, dat deden ze vorig jaar ook al niet echt. Naar mijn bescheiden mening.
pi_75147335
dat filmpje op de site van de mudas is echt zo mooi ik wil ook zo roeien
pi_75148436
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ik ben blij alsof het overkomt dat ik erbij was. De vloekende Muda's had ik van de fotograaf van NLroei (Rogier van Steennis). Dat soort kleine dingetjes zorgen altijd wel voor een adequate sfeerbeschrijving.

Wat betreft het niveau: ik had al een en ander opgemaakt aan de hand van de tegenvallende tijden. Ook Rogier en Nanne gingen niet slecht. Ik begreep na de Tromp dat die twee er technisch gezien ook niet echt bijzonder goed uit zag. Dat de twee-zonders van de SB-groep niet lekker varen is voor mij niks nieuws, dat deden ze vorig jaar ook al niet echt. Naar mijn bescheiden mening.
Het is wat mij betreft nog wel wat structureler dan alleen die 2-. Wellicht is Nicole de enige die eventueel mee kan met de SA equipe.

De lichte SB meisjes werden allemaal hard voorbij gevaren. Ook door mensen die net in de skiff zitten
Het gat Thijs/Tim is te groot, om nog maar niet te spreken over wat de rest er van bakte.
Bij die lichte mannen weet ik nooit wie er nu precies in de SB-equipe zit.
Het SB vrouwen roeien lijkt dood.

Maar ik laat me graag verrassen de rest van het seizoen
pi_75148467
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je maar niet net zo gaat vloeken
pi_75148906
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
En beter voetballen, ik heb gehoord dat ze af en toe wel gedold worden door een verdwaalde clubroeier
pi_75149378
Dark Angelus waarom deed jij eigenlijk niet mee met de Hel ? Ik dacht dat je voornamelijk in de 2- trainde.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 november 2009 @ 17:16:24 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75149578
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef pullup het volgende:
Dark Angelus waarom deed jij eigenlijk niet mee met de Hel ? Ik dacht dat je voornamelijk in de 2- trainde.
Trainen inderdaad in de 2- en de 4-.

Maar de coaches hadden besloten dat het niet nuttig was om te starten met zo'n korte voorbereiding qua gerichte coaching. Ze hebben ons ergens eind Oktober opgepikt. Nu gaat het wel aardig maar zijn dus voornamelijk nog bezig met conditietraining en laag tempo roeien. De hel paste dus niet in het schema.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 30 november 2009 @ 17:35:34 #292
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_75150430
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef AHappelstroop het volgende:
Woooow jullie houden wel wat mensen in de gaten zeg!
Wat een HEL! Hahahahaha maarja, ik vind het echt een prachtige wedstrijd! Helaas was er 1 ding waar ik echt een HEKEL aan heb: TEGENWIND!! Met een beetje tegenwind doe ik het prima, maar met goede windvlagen houdt het voor mij al snel op. Zoals je in de uitslagen ziet; 16e. Had ik al verwacht; dat ik niet hard zou gaan. Ben ten slotte pas 2 weken voluit aan het trainen..
Race zelf was beetje te simpel. Door een Duitser ingehaald na 4 km, nadat ik er een tijdje voor ben gebleven. Daarna was ik kapot, dat zie je dan ook wel weer aan de uitslagen Mijn doel van deze race was eigenlijk technisch blijven en hopen dat mijn rug het zou uithouden. Uitslag: JA! Dus ben superblij dat ik ten minste weer wat aan kan. Nu de ONEK en daar heb ik echt rete veel zin in! Nog amper voorbereiding gehad maar daar gaan we de komende 2 weken veel op richten

Ik ben heeeeel blij met mijn mooie kapsels op de foto's hahaha maarja; hierbij dus!:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was het nog een beetje droog mart? Ik heb de tweede heat toch maar overgeslagen qua meefietsen dus heb je niet meer gezien.
zo dramatisch was je haar niet hoor

Oh JW3 ik heb je gespot toen je aan het vertellen was dat ze bij de bar heel hard hun best deden om niets te verkopen
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_75151241
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik vind het roeien overigens niet eens zo heel mooi. Het is vooral effectief.
pi_75158241
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Hahaha, ook op de tweedejaars roeidag.. 'Blaffen als een motherfucker'.. Echt geniale gasten!
Wel mooi trouwens dat Skoll in beide heren 2- winnaars een roeier had zitten.

Gefeliciteerd trouwens Tramposa, op naar een mooi jaar in de acht!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_75162241
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Effectief is toch prachtig?! Als effectief roeien en mooi roeien twee verschillende dingen zijn, waarom zou je dan nog "mooi" willen roeien

Ze hebben ook een filmpje op hun site waarop ze net om zijn gegaan bij het instappen.
pi_75162512
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

De beentrap is de sleutel hiervoor als ik dat zo bekijk. Er zitten nog wel erg grote verschillen in het finish idee waarmee ze roeien.
pi_75162745
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Effectief is toch prachtig?! Als effectief roeien en mooi roeien twee verschillende dingen zijn, waarom zou je dan nog "mooi" willen roeien

Ze hebben ook een filmpje op hun site waarop ze net om zijn gegaan bij het instappen.
"Laat maar lekker drijven"
"Ongekend dit"

pi_75162903
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

"Laat maar lekker drijven"
"Ongekend dit"

Ja mooi he! Ook niet even die boot eruit halen ofzo
pi_75164157
Die gasten hebben ook net n spiksplinternieuwe Hudson, mooi ding..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_75164764
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Kijk maar eens hoe 'mooi' mensen als Ekaterina Karsten en Mahe Drysdale roeien. Die zijn effectief, maar roeien niet mooi. De Muda's zijn ook effectief, maar roeien niet mooi.

Mijn ideale roeien: Hardy/Vieilledent, FRA 2x in Athene. Dat is mooi én effectief roeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')