Geen kantine, geen societeit, maar de zaal heet dat bij ons.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben morgen 7 en halve minuut lang de ballen uit mijn broek aan t trappen in de triton kantine
Fiekie en ik fietsen mee met C'est bon. Dus als je "hup Koen" hoort, dan zijn wij in de buurt!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef AHappelstroop het volgende:
Morgen Hel
Is daar nog iemand van hier aanwezig? Als het niet regent doe ik een roze muts op
Kwart over 2.. Ben bij het snelste groepje ingedeeld maar ben wel de langzaamste van dat snelste groepje, dus als laatste klaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:33 schreef Lucas0 het volgende:
[..]
Geen kantine, geen societeit, maar de zaal heet dat bij ons.
Ik ben er morgen ook om mijn oud-ploeggenoten aan te moedigen! Hoe laat moet jij starten?
Vanmorgen om 8:30 getrained, wat een hel was dat. Alleen maar regen, kou en wind de hele training lang. Ik was helemaal verkleumd aan het einde![]()
Maandag mag ik mijn drie keer 1k beuken!
Dan ben ik er nog om je aan te moedigen aangezien ik zelf pas om 15:30 moet trainen! Ik weet ook niet waarom wij vandaag geen 2k gaan doen, alleen EJZ en EJD trappen hem. Ik had graag meegedaan, heb namelijk geen idee wat ik op een 2k zou trappen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kwart over 2.. Ben bij het snelste groepje ingedeeld maar ben wel de langzaamste van dat snelste groepje, dus als laatste klaarMaar goed dat scheelt maar een paar seconden natuurlijk.. Hoezo moet jij morgen geen 2k doen dan?
B'VO! En een beetje te laat maar alvast een aanmoediging voor het trainen: "Hup Koen!"quote:Op zondag 29 november 2009 15:57 schreef C.est_Bon het volgende:
Eerste skiffwedstrijd geroeid jehoe jehoe! Ga gewoon een jaar lang goed leren skiffen en sturen(!) en dan doe ik volgend jaar weer mee
Typefoutje: gebroederS Mudaquote:
Supermooi!quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef La_Tramposa het volgende:
*Is lid van Damesch 2010!!!!!!!!!!!!!!*:D:D:D ben echt zo ontzettend blij en opgelucht! Heb mijn 2k wel grandioos verkloot dus daar wil ik niet meer aan denken maar blijkbaar vertrouwden ze toch in me.. echt zo geweldig!
Wauw, gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef La_Tramposa het volgende:
*Is lid van Damesch 2010!!!!!!!!!!!!!!*:D:D:D ben echt zo ontzettend blij en opgelucht! Heb mijn 2k wel grandioos verkloot dus daar wil ik niet meer aan denken maar blijkbaar vertrouwden ze toch in me.. echt zo geweldig!
Ja dat klopt.. hoorde dat het bij jullie inderdaad nog niet bekend is.. klote! Nou succes dan deze 2 weken nog? En morgen natuurlijk!quote:Op zondag 29 november 2009 19:31 schreef Jasper_0 het volgende:
[..]
Supermooi!
Ik selecteer op het moment voor Licht '10. Dus bij Lucas in de ploeg. Ik lees al een tijdje mee en zag dat je vandaag moest. Had volgens mij redelijk door wie je was. Vanuit jullie gezien de rechtse bij de laatste sessie?
Ik was zeker onder de indruk van jullie Damesch, gingen allemaal lekker diep.
Zelf hebben we nog geen 2k gedaan maar krijgen morgen 3 x 1k. Best benieuwd.
Marten, hoe ging de Hel?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 november 2009 19:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was de enige die niet wist dat je niet zonder mouwen mocht roeien dus dat was ook wel duidelijkquote:Op zondag 29 november 2009 21:39 schreef Lucas0 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Haha, volgens mij had ik idd ook wel door wie je was en ging het inderdaad niet zo heel soepel![]()
Wij hadden vandaag met de selectie nog een onverwachts ergo testje, 1 minuut lang beuken![]()
Het ging niet zo heel goed maar met de tijd ben ik wel tevreden, 1:24. Naar aanleiding van dit testje krijgen we de streeftijden voor de drie keer 1k te horen, vind ik wel een beetje vreemd. 1 minuut beuken is toch toaal anders dan een 1k?
Wat een snelheid. Ik heb mijn best gedaan zo snel mogelijk terug te zijn. Maar was pas om 6.30 thuis uiteindelijkquote:
Waar? Waar?quote:Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom hebben alle lichte pikken zo'n Biafra buikje?!
Is de vernieuwende Tromp-broek van een paar jaar geleden. Tevens wel naar de Junioren EK geweest vroeger hoor, dus al had ik er 1 dan was ie legaalquote:Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoezo heb jij een Nederland-broek, AHappelstroop?
Hahahahaha naja 1 dag veel water drinken doet wonderen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op je eerste foto, alle lichte pikken lopen zo!
Je zou zweren dat je er bij bent geweest.quote:Op maandag 30 november 2009 11:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gelukkig was ik ook nooit in Groningen ;-) Dat scheelt.
Ik ben blij alsof het overkomt dat ik erbij was. De vloekende Muda's had ik van de fotograaf van NLroei (Rogier van Steennis). Dat soort kleine dingetjes zorgen altijd wel voor een adequate sfeerbeschrijving.quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou zweren dat je er bij bent geweest.Het viel overigens dit jaar wel mee allemaal met die hel om mee te fietsen. Ik heb het in ieder geval geen seconde koud gehad
De Hel was dit jaar zeker maar matig bezet en met het WK volgend jaar in Nieuw Zeeland eind oktober zal dat in 2010 niet veel beter zijn.
Opvallend was wat mij betreft het belabberde presteren van veel van de SB roeiers die geselecteerd zijn. Ook technisch deed het pijn aan mijn ogen. Dat gaat nog wel een probleem worden om er wat van te maken.
Het is wat mij betreft nog wel wat structureler dan alleen die 2-. Wellicht is Nicole de enige die eventueel mee kan met de SA equipe.quote:Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik ben blij alsof het overkomt dat ik erbij was. De vloekende Muda's had ik van de fotograaf van NLroei (Rogier van Steennis). Dat soort kleine dingetjes zorgen altijd wel voor een adequate sfeerbeschrijving.
Wat betreft het niveau: ik had al een en ander opgemaakt aan de hand van de tegenvallende tijden. Ook Rogier en Nanne gingen niet slecht. Ik begreep na de Tromp dat die twee er technisch gezien ook niet echt bijzonder goed uit zag. Dat de twee-zonders van de SB-groep niet lekker varen is voor mij niks nieuws, dat deden ze vorig jaar ook al niet echt. Naar mijn bescheiden mening.
Als je maar niet net zo gaat vloekenquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
dat filmpje op de site van de mudas is echt zo mooiik wil ook zo roeien
En beter voetballen, ik heb gehoord dat ze af en toe wel gedold worden door een verdwaalde clubroeierquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
dat filmpje op de site van de mudas is echt zo mooiik wil ook zo roeien
Trainen inderdaad in de 2- en de 4-.quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef pullup het volgende:
Dark Angelus waarom deed jij eigenlijk niet mee met de Hel ? Ik dacht dat je voornamelijk in de 2- trainde.
was het nog een beetje droog mart? Ik heb de tweede heat toch maar overgeslagen qua meefietsen dus heb je niet meer gezien.quote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef AHappelstroop het volgende:
Woooow jullie houden wel wat mensen in de gaten zeg!
Wat een HEL! Hahahahaha maarja, ik vind het echt een prachtige wedstrijd! Helaas was er 1 ding waar ik echt een HEKEL aan heb: TEGENWIND!! Met een beetje tegenwind doe ik het prima, maar met goede windvlagen houdt het voor mij al snel op. Zoals je in de uitslagen ziet; 16e. Had ik al verwacht; dat ik niet hard zou gaan. Ben ten slotte pas 2 weken voluit aan het trainen..
Race zelf was beetje te simpel. Door een Duitser ingehaald na 4 km, nadat ik er een tijdje voor ben gebleven. Daarna was ik kapot, dat zie je dan ook wel weer aan de uitslagenMijn doel van deze race was eigenlijk technisch blijven en hopen dat mijn rug het zou uithouden. Uitslag: JA! Dus ben superblij dat ik ten minste weer wat aan kan. Nu de ONEK en daar heb ik echt rete veel zin in! Nog amper voorbereiding gehad maar daar gaan we de komende 2 weken veel op richten
Ik ben heeeeel blij met mijn mooie kapsels op de foto's hahaha maarja; hierbij dus!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het roeien overigens niet eens zo heel mooi. Het is vooral effectief.quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je maar niet net zo gaat vloeken
Hahaha, ook op de tweedejaars roeidag.. 'Blaffen als een motherfucker'.. Echt geniale gasten!quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Als je maar niet net zo gaat vloeken
Effectief is toch prachtig?!quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik vind het roeien overigens niet eens zo heel mooi. Het is vooral effectief.
De beentrap is de sleutel hiervoor als ik dat zo bekijk. Er zitten nog wel erg grote verschillen in het finish idee waarmee ze roeien.quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik vind het roeien overigens niet eens zo heel mooi. Het is vooral effectief.
"Laat maar lekker drijven"quote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:
[..]
Effectief is toch prachtig?!Als effectief roeien en mooi roeien twee verschillende dingen zijn, waarom zou je dan nog "mooi" willen roeien
![]()
Ze hebben ook een filmpje op hun site waarop ze net om zijn gegaan bij het instappen.
Ja mooi he! Ook niet even die boot eruit halen ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
"Laat maar lekker drijven"
"Ongekend dit"
Kijk maar eens hoe 'mooi' mensen als Ekaterina Karsten en Mahe Drysdale roeien. Die zijn effectief, maar roeien niet mooi. De Muda's zijn ook effectief, maar roeien niet mooi.quote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:
[..]
Effectief is toch prachtig?!Als effectief roeien en mooi roeien twee verschillende dingen zijn, waarom zou je dan nog "mooi" willen roeien
![]()
Ze hebben ook een filmpje op hun site waarop ze net om zijn gegaan bij het instappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |