abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75139039
Woooow jullie houden wel wat mensen in de gaten zeg!
Wat een HEL! Hahahahaha maarja, ik vind het echt een prachtige wedstrijd! Helaas was er 1 ding waar ik echt een HEKEL aan heb: TEGENWIND!! Met een beetje tegenwind doe ik het prima, maar met goede windvlagen houdt het voor mij al snel op. Zoals je in de uitslagen ziet; 16e. Had ik al verwacht; dat ik niet hard zou gaan. Ben ten slotte pas 2 weken voluit aan het trainen..
Race zelf was beetje te simpel. Door een Duitser ingehaald na 4 km, nadat ik er een tijdje voor ben gebleven. Daarna was ik kapot, dat zie je dan ook wel weer aan de uitslagen Mijn doel van deze race was eigenlijk technisch blijven en hopen dat mijn rug het zou uithouden. Uitslag: JA! Dus ben superblij dat ik ten minste weer wat aan kan. Nu de ONEK en daar heb ik echt rete veel zin in! Nog amper voorbereiding gehad maar daar gaan we de komende 2 weken veel op richten

Ik ben heeeeel blij met mijn mooie kapsels op de foto's hahaha maarja; hierbij dus!:

Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75139564
Waarom hebben alle lichte pikken zo'n Biafra buikje? !
pi_75140038
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:36 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom hebben alle lichte pikken zo'n Biafra buikje? !
Waar? Waar?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_75140517
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Waar? Waar?
Op je eerste foto, alle lichte pikken lopen zo !
pi_75140560
Mooi bankje Met tegenwind maak je mij ook niet echt blij.. Toch respect voor iedereen die is gestart, lijkt me 'n erg lastige wedstrijd. (skiff starten uberhaupt: geen aanmoedigingen van je stuur en niet in de kant belanden...)
pi_75140677
Hoezo heb jij een Nederland-broek, AHappelstroop?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_75140905
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hoezo heb jij een Nederland-broek, AHappelstroop?
Is de vernieuwende Tromp-broek van een paar jaar geleden. Tevens wel naar de Junioren EK geweest vroeger hoor, dus al had ik er 1 dan was ie legaal
pi_75140939
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Op je eerste foto, alle lichte pikken lopen zo !
Hahahahaha naja 1 dag veel water drinken doet wonderen hoor
pi_75144276
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gelukkig was ik ook nooit in Groningen ;-) Dat scheelt.
Je zou zweren dat je er bij bent geweest. Het viel overigens dit jaar wel mee allemaal met die hel om mee te fietsen. Ik heb het in ieder geval geen seconde koud gehad

De Hel was dit jaar zeker maar matig bezet en met het WK volgend jaar in Nieuw Zeeland eind oktober zal dat in 2010 niet veel beter zijn.
Opvallend was wat mij betreft het belabberde presteren van veel van de SB roeiers die geselecteerd zijn. Ook technisch deed het pijn aan mijn ogen. Dat gaat nog wel een probleem worden om er wat van te maken.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_75145172
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef pullup het volgende:

[..]

Je zou zweren dat je er bij bent geweest. Het viel overigens dit jaar wel mee allemaal met die hel om mee te fietsen. Ik heb het in ieder geval geen seconde koud gehad

De Hel was dit jaar zeker maar matig bezet en met het WK volgend jaar in Nieuw Zeeland eind oktober zal dat in 2010 niet veel beter zijn.
Opvallend was wat mij betreft het belabberde presteren van veel van de SB roeiers die geselecteerd zijn. Ook technisch deed het pijn aan mijn ogen. Dat gaat nog wel een probleem worden om er wat van te maken.
Ik ben blij alsof het overkomt dat ik erbij was. De vloekende Muda's had ik van de fotograaf van NLroei (Rogier van Steennis). Dat soort kleine dingetjes zorgen altijd wel voor een adequate sfeerbeschrijving.

Wat betreft het niveau: ik had al een en ander opgemaakt aan de hand van de tegenvallende tijden. Ook Rogier en Nanne gingen niet slecht. Ik begreep na de Tromp dat die twee er technisch gezien ook niet echt bijzonder goed uit zag. Dat de twee-zonders van de SB-groep niet lekker varen is voor mij niks nieuws, dat deden ze vorig jaar ook al niet echt. Naar mijn bescheiden mening.
pi_75147335
dat filmpje op de site van de mudas is echt zo mooi ik wil ook zo roeien
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_75148436
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:33 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ik ben blij alsof het overkomt dat ik erbij was. De vloekende Muda's had ik van de fotograaf van NLroei (Rogier van Steennis). Dat soort kleine dingetjes zorgen altijd wel voor een adequate sfeerbeschrijving.

Wat betreft het niveau: ik had al een en ander opgemaakt aan de hand van de tegenvallende tijden. Ook Rogier en Nanne gingen niet slecht. Ik begreep na de Tromp dat die twee er technisch gezien ook niet echt bijzonder goed uit zag. Dat de twee-zonders van de SB-groep niet lekker varen is voor mij niks nieuws, dat deden ze vorig jaar ook al niet echt. Naar mijn bescheiden mening.
Het is wat mij betreft nog wel wat structureler dan alleen die 2-. Wellicht is Nicole de enige die eventueel mee kan met de SA equipe.

De lichte SB meisjes werden allemaal hard voorbij gevaren. Ook door mensen die net in de skiff zitten
Het gat Thijs/Tim is te groot, om nog maar niet te spreken over wat de rest er van bakte.
Bij die lichte mannen weet ik nooit wie er nu precies in de SB-equipe zit.
Het SB vrouwen roeien lijkt dood.

Maar ik laat me graag verrassen de rest van het seizoen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_75148467
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je maar niet net zo gaat vloeken
pi_75148906
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef La_Tramposa het volgende:
En beter voetballen, ik heb gehoord dat ze af en toe wel gedold worden door een verdwaalde clubroeier
pi_75149378
Dark Angelus waarom deed jij eigenlijk niet mee met de Hel ? Ik dacht dat je voornamelijk in de 2- trainde.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 november 2009 @ 17:16:24 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75149578
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef pullup het volgende:
Dark Angelus waarom deed jij eigenlijk niet mee met de Hel ? Ik dacht dat je voornamelijk in de 2- trainde.
Trainen inderdaad in de 2- en de 4-.

Maar de coaches hadden besloten dat het niet nuttig was om te starten met zo'n korte voorbereiding qua gerichte coaching. Ze hebben ons ergens eind Oktober opgepikt. Nu gaat het wel aardig maar zijn dus voornamelijk nog bezig met conditietraining en laag tempo roeien. De hel paste dus niet in het schema.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 30 november 2009 @ 17:35:34 #292
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_75150430
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef AHappelstroop het volgende:
Woooow jullie houden wel wat mensen in de gaten zeg!
Wat een HEL! Hahahahaha maarja, ik vind het echt een prachtige wedstrijd! Helaas was er 1 ding waar ik echt een HEKEL aan heb: TEGENWIND!! Met een beetje tegenwind doe ik het prima, maar met goede windvlagen houdt het voor mij al snel op. Zoals je in de uitslagen ziet; 16e. Had ik al verwacht; dat ik niet hard zou gaan. Ben ten slotte pas 2 weken voluit aan het trainen..
Race zelf was beetje te simpel. Door een Duitser ingehaald na 4 km, nadat ik er een tijdje voor ben gebleven. Daarna was ik kapot, dat zie je dan ook wel weer aan de uitslagen Mijn doel van deze race was eigenlijk technisch blijven en hopen dat mijn rug het zou uithouden. Uitslag: JA! Dus ben superblij dat ik ten minste weer wat aan kan. Nu de ONEK en daar heb ik echt rete veel zin in! Nog amper voorbereiding gehad maar daar gaan we de komende 2 weken veel op richten

Ik ben heeeeel blij met mijn mooie kapsels op de foto's hahaha maarja; hierbij dus!:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
was het nog een beetje droog mart? Ik heb de tweede heat toch maar overgeslagen qua meefietsen dus heb je niet meer gezien.
zo dramatisch was je haar niet hoor

Oh JW3 ik heb je gespot toen je aan het vertellen was dat ze bij de bar heel hard hun best deden om niets te verkopen
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_75151241
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik vind het roeien overigens niet eens zo heel mooi. Het is vooral effectief.
pi_75158241
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Hahaha, ook op de tweedejaars roeidag.. 'Blaffen als een motherfucker'.. Echt geniale gasten!
Wel mooi trouwens dat Skoll in beide heren 2- winnaars een roeier had zitten.

Gefeliciteerd trouwens Tramposa, op naar een mooi jaar in de acht!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_75162241
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Effectief is toch prachtig?! Als effectief roeien en mooi roeien twee verschillende dingen zijn, waarom zou je dan nog "mooi" willen roeien

Ze hebben ook een filmpje op hun site waarop ze net om zijn gegaan bij het instappen.
pi_75162512
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

De beentrap is de sleutel hiervoor als ik dat zo bekijk. Er zitten nog wel erg grote verschillen in het finish idee waarmee ze roeien.
pi_75162745
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Effectief is toch prachtig?! Als effectief roeien en mooi roeien twee verschillende dingen zijn, waarom zou je dan nog "mooi" willen roeien

Ze hebben ook een filmpje op hun site waarop ze net om zijn gegaan bij het instappen.
"Laat maar lekker drijven"
"Ongekend dit"

Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_75162903
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

"Laat maar lekker drijven"
"Ongekend dit"

Ja mooi he! Ook niet even die boot eruit halen ofzo
pi_75164157
Die gasten hebben ook net n spiksplinternieuwe Hudson, mooi ding..!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_75164764
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Kijk maar eens hoe 'mooi' mensen als Ekaterina Karsten en Mahe Drysdale roeien. Die zijn effectief, maar roeien niet mooi. De Muda's zijn ook effectief, maar roeien niet mooi.

Mijn ideale roeien: Hardy/Vieilledent, FRA 2x in Athene. Dat is mooi én effectief roeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')