Ik vond het in het begin wel leuk, met die twee gasten die niets staan te doen en dan die panische dude die om hulp komt vragen die 'ZIE JE NIET DAT WE AAN HET WERK ZIJN' te horen krijgtquote:Op woensdag 18 november 2009 10:45 schreef RoW_0 het volgende:
Het was nooit leuk, achterlijke kanker serie
De enige leuke afleveringen van seizoen 1 en 2 zijn de stoeptegel en de albino. seizoen 3 heeft ook leuke afleveringen als ''politievriend'', ''krasloten'', ''bushalte'', ''strand'' en ''dronken''.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Nikmans het volgende:
Het was ooit leuk, omdat de botte grappen samen met de Brabantse accenten leuk waren. Raap die stoeptegel op jonge!
Tegenwoordig zijn het vergezochte scenario's en lijkt het net alsof je naar een soort toneelstukje zit te kijken in plaats van een leuke sketch, waar vooral heel vaak de woorden 'jonge' en 'mongol' en verscheidene Brabantse dialectwoorden worden rondgestrooid om het 'grappig' te maken.
Klacht: Leuke humor wordt snel saai
ik wist dat ik er eentje vergat!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef AlligatorNL het volgende:
Dronken is inderdaad geniaalmaar op de kermis is het meesterlijkst van allemaal!
Vooral met Rainbow in the sky op de achtergrond en dat hij dan als een tjappie die boksbal een headshot geeftquote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik wist dat ik er eentje vergat!die is inderdaad ook prachtig!
brabant en leuk gaan niet samen in 1 zin.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef Nikmans het volgende:
Het was ooit leuk, omdat de botte grappen samen met de Brabantse accenten leuk waren.
valt me inderdaad op dat vele vrouwen het verafschuwen, terwijl de meeste mannen het prachtig vinden.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef trovey het volgende:
Correctie op OP: Het is nooit leuk geweest
Vrouwen hebben een wat verfijnder gevoel voor humorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
valt me inderdaad op dat vele vrouwen het verafschuwen, terwijl de meeste mannen het prachtig vinden.
ik val altijd in slaap bij vrouwelijke cabaretiers.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een wat verfijnder gevoel voor humor
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een wat verfijnder gevoel voor humor
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef wise het volgende:
[..]
brabant en leuk gaan niet samen in 1 zin.
brabant en grap in de trant van brabant is een grap weer wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |