Iedereen is overtuigd behalve Paddy. Die gaat nog aankomen met gemeentelijke sancties (gaat ze niet vinden), het complot om het kruis in Adam te laten verdwijnen (slechts een gepensioneerde acteur denkt dat) en de liefde van de katholieke kerk voor Sinterklaas (gaat ook niet lukken).quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef Sjaakz het volgende:
Nog maar een plaatje van een enuch dan. Het punt is nu wel gemaakt lijkt me?
[ afbeelding ]
De kostuumafdeling van de Stopera heeft het pak van klaas incl mijter ontworpen en heeft heel speels het Amsterdams logo verwerkt omdat de bisschop van Myra een van de patroonheiligen van Amsterdam is. Ik vind het wel leuk gevonden, maar ja, een goed complot moet je niet debunken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 06:35 schreef HiZ het volgende:
Echte mijters hebben al tijden geen kruis meer volgens mij. Voorzover ik weer is het Andreaskruis verder net zo goed een Christelijk symbool als het traditionele kruis. Dus in plaats van 1 Christelijk symbool staan er nu 3 op de mijter van de Amsterdamse sinterklaas.
In Amsterdam is dat al jaren het geval en de paus draagt ook al geen kruis op zijn mijter, dus ik zou nu al mijn brommer pakken en naar Australie rijden. Daar vieren ze ook geen Sinterklaas, maar liever geen feest dan een complot toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef TwyLight het volgende:
Als dit doorgevoerd wordt dan ben ik in plaats van op mn 25e al op mn 20e weg uit dit land.
als je 20 bent dan denk je terug aan deze posting en dan kun je erom lachen ..quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef TwyLight het volgende:
Als dit doorgevoerd wordt dan ben ik in plaats van op mn 25e al op mn 20e weg uit dit land.
santaclaus hebben ze wel.... helemaal geen mijter, helemaal geen kruisquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
In Amsterdam is dat al jaren het geval en de paus draagt ook al geen kruis op zijn mijter, dus ik zou nu al mijn brommer pakken en naar Australie rijden. Daar vieren ze ook geen Sinterklaas, maar liever geen feest dan een complot toch?
Nou púntquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef Sjaakz het volgende:
[ afbeelding ]
Integendeel: die zie ik geen punt meer zetten!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef Sjaakz het volgende:
[ afbeelding ]
Een abo nemen! Geen last meer van reclames, en je steunt Fok! ook nog eens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef O0tje het volgende:
Ik krijg GVD allemaal reclames voor de berichten.
Nou snap ik wel dat het geld voor dit geFOK ergens vandaan moet komen, maar dit gaat wel erg ver. Ik kan de helft niet meer lezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |