Zijn vrouw nam hem wel serieus, soms.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef InputOutput het volgende:
[..]
![]()
Wist je dat Freud een cokejunk was en dat vrijwel niemand die enigszins in de psychologie geschoold is hem nog serieus neemt ... nog zijn notie van onderbewuste?
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:16 schreef LaTiNo het volgende:
Ik heb niets tegen een donkere huidskleur, maar ik vind de vaak daarbij horende andere lichamelijke kenmerken zoals een brede neus, breed hoofd, kroeshaar helemaal niets.
Halfbloedjes daarentegen......fap fap fap..
Ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 08:53 schreef donthate het volgende:
Ben ik nou de enige blanke man die er voor uit durf te komen dat die gewoon op ? donkere dames valt
vind ik niet, ik vind West Europese vrouwen vaak veel mannelijker kwa bouw, vierkant vaak. Die negerinnen uit zuid amerika en de caribean hebben juist vaak erg mooie rondingen, vind ik...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Negerinnen zijn vaak te mannelijk van bouw.
Ik moet zeggen dat het me inderdaad vooral om het gezicht gaat. Te lomp. Overigens natuurlijk lang niet alle negerinnen, er zijn er ook hele knappe.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:32 schreef Some-Lady het volgende:
vind ik niet, ik vind West Europese vrouwen vaak veel mannelijker kwa bouw, vierkant vaak.
De schaamlippen en het gebied daaromheen. binnenin inderdaad gewoon roze.quote:Die negerinnen uit zuid amerika en de caribean hebben juist vaak erg mooie rondingen, vind ik...
en die kutjes zijn volgens mij ook gewoon roze hoor?? geen idee, heb nog nooit seks met een neger(in) gehad
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn.
Negerinnen zijn vaak te mannelijk van bouw. En een zwartblauwe vagina ziet eruit alsof ie afgestorven is en daarom is het niet aantrekkelijk.
Zelfde als dat veel vrouwen niet op Aziatische mannen vallen omdat die te vrouwelijk zijn, (maar wel weer op negers), vallen veel mannen niet op negerinnen omdat ze te mannelijk zijn (maar wel weer op aziaten). Tough luck.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Some-Lady het volgende:
mijn beste vriend (blanke nederlander) is gek op negerinnen, omdat ze vaak lekkerdere billen hebben dan blanke vrouwen (ok, hij heeft een punt)
en omdat ze vaak wat makkelijker zijn als ie een lompe mannen opmerking maakt van 'zo jij hebt best lekkere billen' Echt westerse vrouwen voelen zich dan een lustobject (en zijn dan beledigt), en die negerinnen vinden het juist mooi als je ze daarover complimenteerd. Gaan dan gelijk tegen hem aanrijden enzo.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:21 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wat een topic....![]()
Maakt mij echt niet uit wat voor kleur iemand heeft! Als hij maar grappig is!
En geen aziaat, gezien het formaat van mijn ogen + een mix van een aziaat betekent kinderen zonder ogen
Als dr maar een gat in zit hequote:Op woensdag 18 november 2009 15:23 schreef donthate het volgende:
[..]
het gaat er niet om maar het gaat erom dat heelveel mensen er niet voor uit komen ik vall toevallig op donkere vrouwen maar van mijn part is ze paars of groen;)
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:31 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nou dan kan het dus ook een donkere man zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |