Nope, niet mee eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ja ik weet ook wel dat sommige rustig zijn.Maar als je dan bijvoorbeeld in een ruzie zit of wat dan ook dan komen van die rustige nog steeds 9/10 wel heel erg fell uit de hoek.Is alleen maar goed want je moet toch een eigen mening hebben
Oke dat vind ik dan uit eigen ervaring van (ex)vriendinnen mischien trek ik dan wel gewoon de verkeerde types aan kan ook hooquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope, niet mee eens.
Ja klopt met een eigen mening hebben. Is ook goed.
je trekt ook de verkeerde types aan, echt van die bitches. Veel donkere meisjes zijn verder gewoon heel lief en niet agresiefquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke dat vind ik dan uit eigen ervaring van (ex)vriendinnen mischien trek ik dan wel gewoon de verkeerde types aan kan ook hoo.Beweer ook niet dat ik gelijk heb maar zo komt het gewoon over
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
je trekt ook de verkeerde types aan, echt van die bitches. Veel donkere meisjes zijn verder gewoon heel lief en niet agresief
Je hebt het nog steeds over de bitchy types niet over alle antiliaanse meisjes. de meiden die rustig zijn, zijn ook rustig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Nee dit ging over antiliaanse vrouwen:P.Niet over donkere vrouwen:D en die zijn vaak wel bittches maar daar nog is bij ik trek ook vaak verkeerde aan.Maar ja de meeste donkere meisjes zijn gewoon lief hoor:P en die antiliaanse vrouwen zijn ook heel lief.Alleen in ruzie ofzo reageren zo nog al fell
Maar ze zijn wel heel lief alleen soms beetje bitchy dat is alles
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds over de bitchy types niet over alle antiliaanse meisjes. de meiden die rustig zijn, zijn ook rustig.
Ik praat dan ook over rustige meiden en niet lieve meiden. Iedereen kan lief zijn.
Ik zeg niet dat andere vrouwen dat niet zo zijn, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh zoo:p ja natuurlijk zijn er wel rustige antiliaanse vrouwen![]()
mjaa bitchy vrouwen heb je overal hoor:D of je nou nederlands of antiliaans of wt dan ook bent:)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat andere vrouwen dat niet zo zijn, toch?
Je onkracht wel wat je zojuist zei. Antiliaanse zijn bitchy, Afrikaansen zijn dat....
Er zijn heel veel meiden die bitchy zijn en het maakt niet uit welke cultuur het is, zoals je zelf zegt.
Als je gaat zoeken, dan vind je meestal een Antiliaanse die zich bitchy gedraagd, daar moet ik je gelijk in geven. Ik vind alleen niet dat je moet zeggen dat iedere Antiliaanse zo is(al zei je dat niet letterlijk, je stopt ze wel in hokjes).
Ik hoop dat je betere zal vinden die niet bitchy zijn. Er zijn er genoeg, maar moeilijk om te vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Ne maar ik gaf daar mee aan van dat ik mischien wel teveel in hokjes dacht .Daarom zij maar van overal heb je bitchjes als je er zo over na denkt.Maar ik bedoelde er niks mee ik gaf er alleen mee aan van die ik ken zijn de meeste wel bitcherig
.Dus dat ligt er ook aan wat je aantrekt:) Ja ik ontkracht het wel:) .Alleen de meeste die ik ken zijn bitches dus daarom:) je moet er ook buiten denken
(en was niet mn bedoeling mensen in hokjes te stoppen edat ze allemaal hetzelfde zijn kwam denk ik beetje ongelukkig over)
Haha nee hoor vind het juist wel leuk:) .En het zijn geen vrouwen die je van boven tot onder helemaal afblaffen maar wel op momenten fell en bitchy zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop dat je betere zal vinden die niet bitchy zijn. Er zijn er genoeg, maar moeilijk om te vinden.
Het kwam idd verkeerd over in mijn ogen, maar ach.
Wacht.. dat woord als positief?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee hoor vind het juist wel leuk:) .En het zijn geen vrouwen die je van boven tot onder helemaal afblaffen maar wel op momenten fell en bitchy zijn.Dus het was alleen maar positief bedoeld
Dat klinkt niet zo positief in mijn ogen eigenlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef donthate het volgende:
[..]
en de antiliaanse meer bitcherig
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Wacht.. dat woord als positief?
[..]
Dat klinkt niet zo positief in mijn ogen eigenlijk.
Je bedoeling zal vast anders geweest zijn dan dat je bedoelt. I get it. Ik zal ophouden met zeuren.
Met die emoticon laat je nogal een afkeurende blik geven op bitchy vrouwen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:43 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha in mn ogen is dat positief ja.K Bedoel vind het sowieso fijn als mensen een eigen mening hebben en mensen mogen mij afzeiken of afbranden.Dat is beter als iemand die alleen maar ja knikt en overal ja op zegt ik vind dat er niks miss mee als je bitchy bent.Als je maar niet als een arrogante gaat gedragen die echt mensen om hun uiterlijk gaan afzeiken of weet ik veel wat(is gewoon even een voorbeeld) Dan sla je helemaal door:)
En nee hoor je zeurt niet ga maar door hoor als je iets ziet dat je niet aan staat of ergens anders over denkt niks miss mee
Haha ja maar dat was echt niet mn bedoelingquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Met die emoticon laat je nogal een afkeurende blik geven op bitchy vrouwen.
Je weet ook dat je meiden hebt die rustig zijn en ook een eigen mening kunnen hebben hè?
Als je niet bitchy bent betekent niet dat je op alles 'ja' knikt.
Ah, nu begrijp ik je.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ja maar dat was echt niet mn bedoeling
En ja ik weet dat die ook een eigen mening hebben .Maar bedoelde gewoon van dat felle ergens op reageren dat vind ik wel fijn![]()
En ik bedoelde ook niet dat als je niet bitchy bent je gelijk overal ja op knikt het was meer van je kan beter bitchy zijn dan overal ja op knikken(dus dat laat er buiten dat als je rustig bent wel overal ja op knikt):)
Wat een onzin zeg, dat de meeste mannen een voorkeur hebben voor blank wil niet zeggen dat er een taboe op heerst.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Maar als je ziet hoe die mensen er hier mee om gaan.
Hoe ze er tog nog over denken!!!>. En ook gewoon in de rest van Nederland,Lijkt er een taboe op te heersen.
in the dark you look for the pink surprise.quote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Neutrino het volgende:
Het is heel geil om een schaduw te neuken in een schemerige kamer. Het spel "hide and go seek the penis" is natuurlijk ook veel makkelijker met een donkere vrouw.
WTF.. it's gone
Hoezo ik ben een halve racistquote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Neutrino het volgende:
Het is heel geil om een schaduw te neuken in een schemerige kamer. Het spel "hide and go seek the penis" is natuurlijk ook veel makkelijker met een donkere vrouw.
WTF.. it's gone
en aziatische vrouwen?quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef elfzesendertig het volgende:
De lichaamsbouw en het gezicht van negerinnen trekt mij (over het algemeen) niet aan. Zo simpel is het.
maar je ziet wel veel afrikaanse/donkere vrouwen?quote:Op zondag 6 december 2009 01:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zie te weinig Aziatische vrouwen om daarover te kunnen oordelen
Die zie ik regelmatig lopen ja. Geloof het of niet, maar ik zie vrijwel geen Aziatische vrouwen rondlopen waar ik woon. Of ik let er niet op, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 6 december 2009 01:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je ziet wel veel afrikaanse/donkere vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |