quote:Op woensdag 18 november 2009 08:48 schreef kL0j00h het volgende:
Of er staat wel een bord en je hebt het niet gezien![]()
En anders is het inderdaad kansloos...
Dan waren er wel veel mensen die dat bord niet zagen / negeerden.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen negeren borden nog wel eens zo vroeg in de ochtend.
Kosta?quote:Op woensdag 18 november 2009 08:50 schreef Hetiszover het volgende:
Stadswachten
Ik zou nog eerder mijn sterretje achter het station verkopen
Over intelligentie gesproken.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef KIoontje het volgende:
Lekkere puinhoop als al het verkeer dat die straat onwetend ingereden is moet keren. Blijkbaar is enige vorm van intelligentie geen vereiste voor de functie van wegwerker.
Wie is er dan verantwoordelijk?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Over intelligentie gesproken.
Mensen die denken dat wegwerkers verantwoordelijk zijn voor de afzettingen.![]()
Zorg eerst maar eens dat je op de hoogte bent van de feiten voor je een topic opent.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Wie is er dan verantwoordelijk?
Als er geen bord staat gaan ze gewoon blind op de weg lopen Ik moet hier zijn dus iedereen past zich aan mij aan?
Degenen die verantwoordelijk zijn voor de afzettingen vallen vanuit mijn oogpunt als weggebruiker onder de wegwerkers.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Over intelligentie gesproken.
Mensen die denken dat wegwerkers verantwoordelijk zijn voor de afzettingen.![]()
Zorg eerst maar eens dat je op de hoogte bent van de feiten voor je een topic opent.
Op de een of andere manier klinkt dit heel griezelig.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef cheqy het volgende:
En als er afzettingen staan lopen wij idd blind de weg op, er van uitgaand dat bovenstaand persoon alles goed heeft geregeld, dus ook een bord heeft laten plaatsen bij het kruispunt er voor.
En dat is dus niet zo. Er wordt zelfs vaak een extern bedrijf voor ingeschakeld die dit regelt.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef KIoontje het volgende:
[..]
Degenen die verantwoordelijk zijn voor de afzettingen vallen vanuit mijn oogpunt als weggebruiker onder de wegwerkers.
Wij checken natuurlijk of alles veilig is rondom de werkplek. Maar borden die verderop staan voor omleidingen ed is idd onze verantwoording niet. Dat ligt bij de opdrachtgever (vaak gemeente), uitvoerders en degenen die er mee belast zijn.quote:Op de een of andere manier klinkt dit heel griezelig.
Het afwijzen van verantwoordelijkheden lijkt me overigens een deel van dit probleem.
Met die instelling zul je ver komenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Wie is er dan verantwoordelijk?
Als er geen bord staat gaan ze gewoon blind op de weg lopen Ik moet hier zijn dus iedereen past zich aan mij aan?
Je mist mijn punt volledig.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef cheqy het volgende:
En dat is dus niet zo. Er wordt zelfs vaak een extern bedrijf voor ingeschakeld die dit regelt.
Ik weet niet wat ik er aan mis.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef KIoontje het volgende:
[..]
Je mist mijn punt volledig.
Ik zal het nog eens herhalen:
Degenen die verantwoordelijk zijn voor de afzettingen vallen vanuit mijn oogpunt als weggebruiker onder de wegwerkers.
Het "werk aan de weg" vanuit het oogpunt van de weggebruiker omvat het gehele proces, dus inclusief het plaatsen en weghalen van de borden, ongeacht of dat gebeurt door een andere afdeling.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er aan mis.
Jij zegt hoe jij het ziet en ik zeg hoe het werkelijk zit en hoe je het moet zien.
Dus jij vindt degene die op een tekenkamer de benodigde bebordingen en omleidingen uitstippeld en uittekend een wegwerker?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef KIoontje het volgende:
[..]
Het "werk aan de weg" vanuit het oogpunt van de weggebruiker omvat het gehele proces, dus inclusief het plaatsen en weghalen van de borden, ongeacht of dat gebeurt door een andere afdeling.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:18 schreef KIoontje het volgende:
Je wil het echt niet begrijpen...
Als jij naar de supermarkt gaat, zie je dan allemaal verschillende afdelingen (vakkenvullers, cassieres, afdelingsmanagers, etc) of zie je "de supermarkt".
Dat het voor jou als medewerker anders werkt lijkt me logisch, maar het gaat om de beleving van de klant.
Zoals jij het formuleert klinkt het bijna als de afbakening van de gildes van vroeger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |