abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74805775
Belangrijk hoor, dat de weg in goede staat is. Maar als je dan toch een doorgaande weg tijdens de doordeweekse ochtenddrukte af wil sluiten, is het misschien handig om dat een kruispuntje eerder aan te geven.

Lekkere puinhoop als al het verkeer dat die straat onwetend ingereden is moet keren. Blijkbaar is enige vorm van intelligentie geen vereiste voor de functie van wegwerker.

En dan ook nog zo'n humeurige afgekeurde stadswacht bij de uiteindelijke afzetting neerzetten

Klacht: doorgaande weg afsluiten en dat niet (goed) vooraf aangeven.
Ja, ik kan toch niet alles posten onder mijn ook al niet echte naam!?
  woensdag 18 november 2009 @ 08:48:06 #2
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_74805788
terechte klacht..!!!
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
  woensdag 18 november 2009 @ 08:48:32 #3
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_74805796
Of er staat wel een bord en je hebt het niet gezien

En anders is het inderdaad kansloos...
pi_74805805
Had er inderdaad laatst ook van!
Dus ik keren andere kant langs.. Stonden ze daar ook!

Dus toen zigzagde ik maar om de paaltjes heen net als iedereen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 november 2009 @ 08:49:48 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74805809
Mensen negeren borden nog wel eens zo vroeg in de ochtend.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_74805828
Stadswachten
Ik zou nog eerder mijn sterretje achter het station verkopen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74806026
Je komt zoveel vreemde dingen tegen in het verkeer op dat gebied. Gisteren in Duitsland moest je een stukkie 50 rijden omdat er iemand 50 meter verderop in een weiland graafwerkzaamheden stond te verrichten. Een paar km verderop mocht je weer 100 karren, terwijl ze daar op het fietspad aan het werk waren en de fietsers via de weg moesten.
  woensdag 18 november 2009 @ 09:08:06 #8
274408 Searcherer
Zoekt en gij zult vinden!
pi_74806092
- fout -
Zoekende...
pi_74806177
Had ik laatst ook in Haarlem er stond wel een bord maar pas op het moment dat de weg was afgesloten. . Zo irritant. Dus nog gekeerd en gekeken of ik het bord misschien over had gezien maar nee hoor er stond geen bord
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74806308
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:48 schreef kL0j00h het volgende:
Of er staat wel een bord en je hebt het niet gezien

En anders is het inderdaad kansloos...
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen negeren borden nog wel eens zo vroeg in de ochtend.
Dan waren er wel veel mensen die dat bord niet zagen / negeerden.
Aan het andere uiteinde van de werkzaamheden was het overigens wel goed aangegeven, maar daar is het veel minder belangrijk (blokkade meteen aan een kruispunt ipv na 200 meter).

Het kruispunt waar het bord zou moeten staan is overigens het einde van een afrit van de snelweg, daar staan niet bijzonder veel borden. Een groot oranje wegomleidingsbord zou toch echt op moeten vallen.
pi_74806328
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:50 schreef Hetiszover het volgende:
Stadswachten
Ik zou nog eerder mijn sterretje achter het station verkopen
Kosta?
  woensdag 18 november 2009 @ 09:38:32 #12
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74806684
Terechte klacht, zwaar irritant.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74806728
Terecht
  woensdag 18 november 2009 @ 13:45:45 #14
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_74814788
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:47 schreef KIoontje het volgende:

Lekkere puinhoop als al het verkeer dat die straat onwetend ingereden is moet keren. Blijkbaar is enige vorm van intelligentie geen vereiste voor de functie van wegwerker.
Over intelligentie gesproken.
Mensen die denken dat wegwerkers verantwoordelijk zijn voor de afzettingen.
Zorg eerst maar eens dat je op de hoogte bent van de feiten voor je een topic opent.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_74815079
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef cheqy het volgende:

[..]

Zorg eerst maar eens dat je op de hoogte bent van de feiten voor je een topic opent.
Wie is er dan verantwoordelijk?

Als er geen bord staat gaan ze gewoon blind op de weg lopen Ik moet hier zijn dus iedereen past zich aan mij aan?
  woensdag 18 november 2009 @ 14:05:25 #16
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_74815413
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Als er geen bord staat gaan ze gewoon blind op de weg lopen Ik moet hier zijn dus iedereen past zich aan mij aan?
gebruiken en dan zo dom zijn.
Om je even bij te brengen, er zijn daar speciaal mensen voor die dat ruim van te voren organiseren aan de hand van bepaalde procedures en richtlijnen. 'Intelligente' mensen die in tegenstelling tot ons simpele wegwerkers wel hebben door geleerd.

En als er afzettingen staan lopen wij idd blind de weg op, er van uitgaand dat bovenstaand persoon alles goed heeft geregeld, dus ook een bord heeft laten plaatsen bij het kruispunt er voor.

Niet erg dat je het niet weet maar doe dan niet zo wijsneuserig.
pi_74817428
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:45 schreef cheqy het volgende:

[..]

Degenen die verantwoordelijk zijn voor de afzettingen vallen vanuit mijn oogpunt als weggebruiker onder de wegwerkers.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef cheqy het volgende:

En als er afzettingen staan lopen wij idd blind de weg op, er van uitgaand dat bovenstaand persoon alles goed heeft geregeld, dus ook een bord heeft laten plaatsen bij het kruispunt er voor.

Op de een of andere manier klinkt dit heel griezelig.

Het afwijzen van verantwoordelijkheden lijkt me overigens een deel van dit probleem.
  woensdag 18 november 2009 @ 15:16:12 #18
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_74818094
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:59 schreef KIoontje het volgende:

[..]

Degenen die verantwoordelijk zijn voor de afzettingen vallen vanuit mijn oogpunt als weggebruiker onder de wegwerkers.
En dat is dus niet zo. Er wordt zelfs vaak een extern bedrijf voor ingeschakeld die dit regelt.
quote:
Op de een of andere manier klinkt dit heel griezelig.

Het afwijzen van verantwoordelijkheden lijkt me overigens een deel van dit probleem.
Wij checken natuurlijk of alles veilig is rondom de werkplek. Maar borden die verderop staan voor omleidingen ed is idd onze verantwoording niet. Dat ligt bij de opdrachtgever (vaak gemeente), uitvoerders en degenen die er mee belast zijn.
pi_74818842
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:54 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Met die instelling zul je ver komen
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74827885
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef cheqy het volgende:
En dat is dus niet zo. Er wordt zelfs vaak een extern bedrijf voor ingeschakeld die dit regelt.
Je mist mijn punt volledig.

Ik zal het nog eens herhalen:
  woensdag 18 november 2009 @ 20:58:12 #21
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_74830961
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef KIoontje het volgende:

[..]

Je mist mijn punt volledig.

Ik zal het nog eens herhalen:
Ik weet niet wat ik er aan mis.
Jij zegt hoe jij het ziet en ik zeg hoe het werkelijk zit en hoe je het moet zien.
pi_74831321
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik er aan mis.
Jij zegt hoe jij het ziet en ik zeg hoe het werkelijk zit en hoe je het moet zien.
Het "werk aan de weg" vanuit het oogpunt van de weggebruiker omvat het gehele proces, dus inclusief het plaatsen en weghalen van de borden, ongeacht of dat gebeurt door een andere afdeling.
  woensdag 18 november 2009 @ 21:10:51 #23
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_74831416
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef KIoontje het volgende:

[..]

Het "werk aan de weg" vanuit het oogpunt van de weggebruiker omvat het gehele proces, dus inclusief het plaatsen en weghalen van de borden, ongeacht of dat gebeurt door een andere afdeling.
Dus jij vindt degene die op een tekenkamer de benodigde bebordingen en omleidingen uitstippeld en uittekend een wegwerker?
pi_74831734
Je wil het echt niet begrijpen...

Als jij naar de supermarkt gaat, zie je dan allemaal verschillende afdelingen (vakkenvullers, cassieres, afdelingsmanagers, etc) of zie je "de supermarkt".

Dat het voor jou als medewerker anders werkt lijkt me logisch, maar het gaat om de beleving van de klant.

Zoals jij het formuleert klinkt het bijna als de afbakening van de gildes van vroeger.
  woensdag 18 november 2009 @ 23:04:01 #25
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_74835828
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:18 schreef KIoontje het volgende:
Je wil het echt niet begrijpen...

Als jij naar de supermarkt gaat, zie je dan allemaal verschillende afdelingen (vakkenvullers, cassieres, afdelingsmanagers, etc) of zie je "de supermarkt".

Dat het voor jou als medewerker anders werkt lijkt me logisch, maar het gaat om de beleving van de klant.

Zoals jij het formuleert klinkt het bijna als de afbakening van de gildes van vroeger.

Ik ben niet achterlijk hoor.
Jij hebt een bepaald beeld voor ogen over hoe alles in dat wereldje in elkaar zit wat totaal niet strookt met de werkelijkheid.
Dat je de supermarkt vergelijking er bij pakt bewijst dat wel.
Laten we het er maar ophouden dat jij het allemaal niet zo goed begrijpt en dat je voor je eigen gemak iedereen die maar iets met het project te maken heeft maar wegwerker noemt.

Prima hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')