Hey fokkerz
Ik zit met een vraag.
Vorige week was de Saturn in Groningen 1 jaar en om dat te vieren hadden ze allemaal acties, waaronder eentje waar ik en mijn vriendin graag gebruik van wilden maken.
We zijn onlangs gaan samenwonen, wat natuurlijk heel erg fijn is maar ons natuurlijk veel geld heeft gekost. Wat er nog miste was o.a. een spelcomputer en een BluRay-speler (voor bij de HD tv) en wat is er dan fijner om de Saturn binnen te lopen en een PS3 te zien staan voor maar 269 euro.
We konden, volgens de medewerker in 10 termijnen betalen met nul procent rente, dus alleen het totaal bedrag betalen over een verloop van 10 maand, waarbij we eenmalig 2 tientjes administratiekosten betaalden. Dikke prima natuurlijk!
Bluray afstandbediening erbij, nog maar een extra controller en een tweetal spellen komen we op een totaal van 478 euro inclusief administratiekosten.
Dus wij met dat hele spul naar die balie toe. Gegevens worden ingevuld en verduld, het wordt GEWEIGERD.
Ik snap er geen reet van. Ik ben het type wat nergens schulden heeft, behalve als je een lopend telefoonabonnement als een schuld beschouwt. Ik heb een jaar geleden een laptop gekocht met eenzelfde financieringsplan en die netjes 2 maanden voor de afloopdatum compleet afbetaald.
Ik verdien momenteel 1400 euro netto per maand, mijn vriendin klapt daar nog eens 1000 bovenop. Ik heb dus geen BKR notering, nergens schulden en kan niet eens rood staan op mijn rekening.
Mijn vriendin (we hebben nog gescheiden bankrekeningen) probeerde het daarna ook op haar naam en het werd weer geweigerd. Kan iemand me vertellen waar het misschien aan kan liggen want toen ik die laptop kocht verdiende ik maandelijks maar 350 euro (laptop was 1000 euro, dit was totaal amper 500) en die kreeg ik zonder problemen mee?
Ik wil graag weten waar het aan gelegen kan hebben. Het is niet zo dat we die PS3 niet zo konden betalen, maar het komt nu gewoon slecht uit en die actie was maar 1 week.