abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74804488
Weet je wat mij irriteert en dan ook mijn klacht is? Dit is gericht aan geheel Nederland.

Zit ik huiswerk te maken op school met leerlingen van de klas, zitten ze WEER maar te klagen over de toetsen die gaan aankomen. "Ja dit gaat zo moeilijk zijn zus en zo". Oke één keer snap ik, twee kan ook nog, maar echt LETTERLIJK 20 keer er over stressen? Dat begrijp ik niet. Het gaat toch niet helpen als je het 20 keer zegt. Laat het over je heen komen.

Heb dus ook vrij opvallend oordopjes op gedaan. En ja daarna heb ik ook gezegd dat ze net een stel oude wijven zeiken. Zo ben ik dan ook wel weer. Dat is toch een plicht van elke goede vriend? Om dit aan te merken.

En nu het over-één-kam-scheren opmerking: Waarom is dit bij Neerlanders alleen zo (en niet bij allochtonen) dit repeterende gezeik over niets. Ik meen het. Hoe kun je nou in Godsnaam 50 minuten over het weer praten over hoe erg het wel niet is.

A: jaaaaaaaa (echt zo een Amsterdamse poepstem) het weer
B: Jaaaaaa niet te geloven hé
A: jaaaa echt waar het is me allemaal wat.

RREKEETETEETTEEETTTT
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74804509
Tja Nederlanders en zeuren.. over het weer, over toetsen maakt niet uit (en ik doe er evengoed net zo hard aan mee )
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_74804517
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:07 schreef trovey het volgende:
Tja Nederlanders en zeuren.. over het weer, over toetsen maakt niet uit (en ik doe er evengoed net zo hard aan mee )
Wat is toch die drang dan? Niet genoeg gekeken naar filmpjes van kinderen in Afrika (en ja dit meen ik serieus). ?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74804530
Geen idee, Nederlanders staan er om bekend.....die Klaagbaak loopt hier als een trein
Nu serieus: vergelijken met kindertjes in Afrika gaat niet werken, mensen zijn bezig met hun eigen leven en de dingen die zij ervaren, wat de ene persoon een drama vindt vindt de ander peanuts.
Optimist tot in de kist
pi_74804544
Missen velen dan een relativeringsfactor? Kort gezegd: Hebben ze schijt aan de rest van de wereld als het "eigen" leventje maar goed is..?
pi_74804553
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:15 schreef Burakius het volgende:
Missen velen dan een relativeringsfactor? Kort gezegd: Hebben ze schijt aan de rest van de wereld als het "eigen" leventje maar goed is..?
Je klinkt als mn broertje

Maar ben het eens met de klacht, op school zitten we nu net in week 2 van het nieuwe blok en ook bij ons zitten ze nu al te zaniken over toetsen die godsamme pas eind januari zijn.
pi_74804575
quote:
Mensen zijn egoistisch....dat is een eigenschap die je er niet zo maar uit haalt. De ene mens gelukkig minder dan de ander maar kijk maar bij een ramp....als het er echt toe doet zal iedereen eerst zichzelf redden...zelfbehoud...zo zal het ook zijn met hun eigen leven en het leven van anderen...als ik het maar goed heb dan kan de rest me bommen...zie vaak genoeg zulke reakties hier op FOK! Ikke, ikke en de rest kan stikken.
Optimist tot in de kist
pi_74804637
Niets beter om over te praten? En in het geval van toetsen: stress?
  woensdag 18 november 2009 @ 07:06:13 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_74804981
quote:
Misschien. Sommige mensen zijn ook gewoon bang dat ze moe worden.
pi_74805140
Omdat er altijd gezeik is en dingen aan de hand zijn is in dit land . Werkelijk NIETS kan fatsoenlijk en rustig verlopen.

En dat weer ? Tja ... Als je ergens leeft waar het weer min of meer constant is heb je niks te zeiken . Maar hier kan het -20 en + 35 worden . Met gemak . . Dat wisselvallige zit het hem in denk ik . In Miami zou ik ook niet zeiken over het weer....

Behalve als er een of andere orkaan mijn huis zou wrecken . Maar dat doen die Amerikanen zelf dan ook gewoon .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 18 november 2009 @ 08:05:19 #11
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_74805314
Repeteren heeft een hele andere betekenis.....

Hup leren voor nederlands en schnelll
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_74808104
Alsof deze klacht nog nooit voorbij is gekomen
pi_74825938
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:05 schreef gniffie het volgende:
Repeteren heeft een hele andere betekenis.....

Hup leren voor nederlands en schnelll
repeteren kan toch herhalen betekenen.. herhalende klachten ofzo
Merk dit zelf heel erg op de middelbare, alle Hollanders gaan schreeuwen om een andere datum, omdat ze wel 3 GROTE toetsen in die week hebben! Ik vroeg wat zijn grote toetsen? Antwoord: hoofdstuktoetsen.

Krijg je een hele planning te horen: ik moet nog een jurk kopen voor het diner, ik moet turnen, voetballen
Ik ben een pure Turk.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:00:03 #14
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74826077
... , aldus klaagde Burakius.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:16:21 #15
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_74826688
Pics van zus!
pi_74826857
zeker waar over die toetsen.
net alsof die toetsen nooit komen als je zeg dat je het niet wil blablabla

schijt irritant mooi kalm blijven helpt het best
pi_74828498
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:00 schreef Garisson72 het volgende: