Hoooi!!!quote:Op woensdag 18 november 2009 01:40 schreef Salvad0R het volgende:
Nu pas.
Werd tijd dat hij kapt met mijn naam misbruiken. Fucking asswhipe.
Niet te vergeten Charquote:Op woensdag 18 november 2009 02:07 schreef intraxz het volgende:
Ik zie een beetje een trend. Alle ontmaskerde, mislukte goochelaars die claimen een of ander bovennatuurlijk trucje te kunnen komen naar nederland. Zie Uri Geller, Derek en al die meuk.
Was masterquote:Op woensdag 18 november 2009 01:49 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Hoooi!!!![]()
Enschede was lachen hè?
Mijn paraplu hangt nog bij die vriend van jou.
ok, thxquote:
Alle gasten enzo moeten vantevoren allerlei info afgeven.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat mij toch fascineert is hoe Ogilvie toch dingen komt te weten die hij eigenlijk niet kan weten. En dan heb ik het niet over cold reading, dan heb ik het over daadwerkelijk dingen weten die hij niet kan weten/gokken.
Nee, die zijn wel echt.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef prupke het volgende:
Gaat het alleen om Derek?
Of ook om de nederlandse paragnosten....of hoe je ze ook wil noemen?
Nederland zit vol idioten.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:07 schreef intraxz het volgende:
Ik zie een beetje een trend. Alle ontmaskerde, mislukte goochelaars die claimen een of ander bovennatuurlijk trucje te kunnen komen naar nederland. Zie Uri Geller, Derek en al die meuk.
Hot reading.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:09 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat mij toch fascineert is hoe Ogilvie toch dingen komt te weten die hij eigenlijk niet kan weten. En dan heb ik het niet over cold reading, dan heb ik het over daadwerkelijk dingen weten die hij niet kan weten/gokken.
Ook over het feit dat ze een vlek in de vorm van Australië op hun linker bilflap hebben?quote:Op woensdag 18 november 2009 05:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Alle gasten enzo moeten vantevoren allerlei info afgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |