?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een vrouw achter het stuur...
Ook in Duitsland.
je kan tegenwoordig met euro's betalenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:45 schreef skattebaut het volgende:
ik zowat 10 oude guldentjes dok .
Ik ben blij dat ik thuis ben iig.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:46 schreef opgebaarde het volgende:
wow paar goede klachten!
Ik reken in extreme gevalletjes graag nog es effe terug.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je kan tegenwoordig met euro's betalen
Dat is dan weer een beetje overdrevenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:45 schreef skattebaut het volgende:
0 oude guldentjes
Tssk, ze hanteren daar zelfs statiegeld op blikjes...quote:Op woensdag 18 november 2009 00:48 schreef porsche1 het volgende:
Koop gewoon Cola ofzo inplaats zo te huilen.
Ja, FL 7,0518 om precies te zijn...quote:Op woensdag 18 november 2009 00:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje overdreven
Maar wel een belachelijk hoge prijs inderdaad
Één Europa is niet zo zeer hier de oorzaak van maar gewoon omdat bedrijven het in bijvoorbeeld Nederland niet meer financieel volhouden/aantrekkelijk vinden. Zie vrachtwagenbedrijf Harry Vos die echt gedwongen werd om Nederland te verlatenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef RealZeus het volgende:
Leuk hè, die Oostblok-truckers. Dat krijg je van één Europa.
Harry Vos werd daar helemaal niet toe gedwongen, dat heeft 'ie zelf gedaan door onder de prijs te gaan rijden.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Één Europa is niet zo zeer hier de oorzaak van maar gewoon omdat bedrijven het in bijvoorbeeld Nederland niet meer financieel volhouden/aantrekkelijk vinden. Zie vrachtwagenbedrijf Harry Vos die echt gedwongen werd om Nederland te verlaten
En men is er mee bezig om de rijvaardigheid van Poolse vrachtwagenchaufs te verbeteren iirc
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:56 schreef vosss het volgende:
Ik vind duitse wegen altijd erg lekker om te rijden.
Net als franse tolwegen. Heerlijk, gewoon lekker blazen met 200+ en plek genoeg
? op mijn TT stond de hele weg A1?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef RealZeus het volgende:
Leuk hè, die Oostblok-truckers. Dat krijg je van één Europa. En TS kan niet met de Duitse A2 omgaan.
Tip: stop bij een Autohof ipv bij een Raststatte. Daar is het doorgaans ook beter te knagen. Mocht je weer die kant op gaan, Autohof Peine is een goeie.
Ben anders behoorlijk wat betonplaten tegen gekomen.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:56 schreef vosss het volgende:
Ik vind duitse wegen altijd erg lekker om te rijden.
Net als franse tolwegen. Heerlijk, gewoon lekker blazen met 200+ en plek genoeg
Onder de prijs te rijden? Ze werden gewoon te duur dus hij moest iets.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Harry Vos werd daar helemaal niet toe gedwongen, dat heeft 'ie zelf gedaan door onder de prijs te gaan rijden.
quote:En de rijvaardigheden van die Oostblokkers verbeteren? Laat me niet lachen, die lui kijken niet in hun spiegel maar gaan gewoon naar links, parkeren en manouvreren kunnen ze niet. En ja, daar zie ik vaak genoeg voorbeelden van.
Blijft absurd.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef Barcaconia het volgende:
Voor 80 cent krijg je wel goede en schone toiletten. Moet je die gratis baggerzooi in Nederland eens zien, dan betaal ik liever 80 cent. (Ik dacht trouwens dat het 50 cent was?) Als je het bonnetje bij het afrekenen van eten of drinken inlevert krijg je dat bedrag trouwens weer als korting
Verbetering, zo zo, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 18 november 2009 01:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onder de prijs te rijden? Ze werden gewoon te duur dus hij moest iets.
Of we hadden net zoiets moeten doen als Masterfoods.
[..]
....
Dat is bekend en er wordt gewerkt aan verbetering.
De A1 loopt van Trier via het Ruhrgebied , Bremen en Hamburg naar Lubeck, de A2 loopt van de Poolse grens via Berlijn en Hannover naar het Ruhrgebied.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
? op mijn TT stond de hele weg A1?
En wat bedoel je met niet kunnen omgaan??
Mijn wagen loopt geen 200+.
Met 160 en harder wordt het onprettig.
Dan rijden ze rechts van je 95 a 100, en links van je 220 en harder.
Wat moet je dan als zo'n rucker ineens zijn wagen naar links gooit?
Kunt ook niet steeds uiterst links blijven omdat je dan om de min. een lichtorgel achter je hebt?
Begrijp daarom de term omgaan niet zo?
Idd zijn de meeste oostblok-truckers gore vieze stinkende etc.
kan het slechter?quote:Op woensdag 18 november 2009 01:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Verbetering, zo zo, is dat mogelijk?
Moeilijk!quote:
Effin, hoe moet ik me aanpassen aan vrachtwagens die er allemaal het zelfde uit zien en waarvan er plots! een naar links schuift?quote:Op woensdag 18 november 2009 01:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De A1 loopt van Trier via het Ruhrgebied , Bremen en Hamburg naar Lubeck, de A2 loopt van de Poolse grens via Berlijn en Hannover naar het Ruhrgebied.
Mijn auto loopt ook geen 200, ik rijd hooguit 140, maar ik heb meestal snel in de gaten wat ze van plan zijn en daar pas ik mij op aan. Maar goed, ik rijd ook 150.000km per jaar.
Dat gaat een beetje lastig als je een lab-apparaat mee terug neemt van 200kg...quote:Op woensdag 18 november 2009 01:23 schreef James1988 het volgende:
Of je pakt de trein. 5 uur vanaf Deventer en je stapt uit in hartje Berlijn. Onderweg heb je ook nog eens een stopcontact dus die reistijd kun je lekker met je laptop aan het werk blijven (als je toch zakelijk reist heb je vast wel zo'n ding?).
Dat klopt.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig als je een lab-apparaat mee terug neemt van 200kg...
Arme schattebout, kom es eff hier voor een welcome-back-knufquote:Ongeveer 20 keer ben ik gvd vol in de ankers moeten gaan omdat die lui hun richtingaanwijzer uit gooien en ook maar meteen beginnen aan hun inhaalmanoeuvres...![]()
Jawel,het is te zien.Ze gaan dan nog dichter op hun voorganger rijden en dan moet je idd oppassen.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Effin, hoe moet ik me aanpassen aan vrachtwagens die er allemaal het zelfde uit zien en waarvan er plots! een naar links schuift?
Rijdt zelf zo'n 40k per jaar, maar daar kan ik niet op anticiperen.
Inhaalverbod is enige dat helpt. en 3000 euri boete daarop.
Ik ben voorlopig effe genezen.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:42 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Arme schattebout, kom es eff hier voor een welcome-back-knuf![]()
![]()
Heb je er al eens op gelet als je in NL op een 2-baans 100km weg rijdt, hoe bijna alle truckers dan met 95km/u hetzelfde doen? Al eens in een NL stad gereden met busbaan naast je waar meneer/mevrouw buschauffeur idem dito handelingen verricht tot vermaak van de passagiers die verontschuldigend naar de links van hen gelegen rijbaan kijken tijdens het invoegen?
Ik hoop van harte voor jou dat je niet een weekje voor kerst nog eens die kant uit moet...niet zonder thermosflessen koffie, blikjes fris, koelbox met lekkers en porta-potti, extra dekentjes en een jerrycan met extra benzine/diesel.... Dan staat alles ruim voor Berlijn al aan te schuiven richting Frankfurt am Oder en de Poolse grens.![]()
Groetjes van eentje die daaro 18 uurtjes file in vrieskou voor de kaken kreeg
Nog dichter dan 2 meter?quote:Op woensdag 18 november 2009 01:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel,het is te zien.Ze gaan dan nog dichter op hun voorganger rijden en dan moet je idd oppassen.
95? Was het maar zo'n feest.Die van ons zijn op 86 begrensd. En waar rijd jij naast die bus? Er zijn ook zat figuren die snappen niet dat als je naar links wilt en je richting aangeeft,dat ze dan toch een keer weg moeten.Die blijven stug naast je rijden,bij voorkeur in je dode hoek.En de Duitse A2 is net zo'n ramp als de Nederlandse.Daar zijn wel eens files geweest van 40km.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:42 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Arme schattebout, kom es eff hier voor een welcome-back-knuf![]()
![]()
Heb je er al eens op gelet als je in NL op een 2-baans 100km weg rijdt, hoe bijna alle truckers dan met 95km/u hetzelfde doen? Al eens in een NL stad gereden met busbaan naast je waar meneer/mevrouw buschauffeur idem dito handelingen verricht tot vermaak van de passagiers die verontschuldigend naar de links van hen gelegen rijbaan kijken tijdens het invoegen?
Ik hoop van harte voor jou dat je niet een weekje voor kerst nog eens die kant uit moet...niet zonder thermosflessen koffie, blikjes fris, koelbox met lekkers en porta-potti, extra dekentjes en een jerrycan met extra benzine/diesel.... Dan staat alles ruim voor Berlijn al aan te schuiven richting Frankfurt am Oder en de Poolse grens.![]()
Groetjes van eentje die daaro 18 uurtjes file in vrieskou voor de kaken kreeg
Ja,levensgevaarlijk is het.Als die voorste moet remmen zijn ze dood,zeker als ze beide volledig geladen zijn.Voor 40 ton die stilstaat en hun eigen 40 ton die in hun rug doordruktquote:
Veel truckers zijn gewoon onverantwoordelijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,levensgevaarlijk is het.Als die voorste moet remmen zijn ze dood,zeker als ze beide volledig geladen zijn.Voor 40 ton die stilstaat en hun eigen 40 ton die in hun rug doordrukt
Oh dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Wat raar. Voor wat je betaalt voor de plee in duitsland krijg je een bonnetje, dat kun je inleveren en dna krijg je dat als korting op je eten/drinken bij het tankstation.
Nee mevrouw, u bent een jankwijfquote:Op woensdag 18 november 2009 01:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Blijft absurd.
A: wil ik in zo'n toko geeneens eten.
B: wil ik er nog niet meer naar de plee.
C: Volgende keer neem ik een afrit en pis/bout wel ergens in het bos.
Geen last van gehad, vorig jaar zomer.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig effe genezen.
Berlijn, mooie stad, ware het niet dat ie geïnfiltreerd is door Russen![]()
Luidruchtig volk, net als Spanjaarden...
Dat de metro lijkt op die van Parijs met die gare accordeon spelerts uit Roemenië.
Dat ex-Oost Duitsers voor de volgende 5 generaties nog steeds geestelijk verminkt zullen zijn door het communisme.
Komt nooit meer goed met die stad.
En dan zijn er nog automobilisten die daar een vrachtwagen willen inhalen en dan niet snappen dat die trucker de boel dichtgooit.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
Vergeet ook niet de 50 Baustellen die je tegen komt...
Die zijn zo smal dat je soms aan beide kanten 20cm over hebt...
Het minste dat er dan fout gaat is meteen fataal.
Stop alsjeblieft met autorijden, domme hoer. Ik ben van zondag tot dinsdag in berlijn geweest, ook met de auto en herken 0.0 van jouw ergernissen. Kortom: je kan niet rijden en snapt niets van de autobahn.quote:Op woensdag 18 november 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
Vergeet ook niet de 50 Baustellen die je tegen komt...
Die zijn zo smal dat je soms aan beide kanten 20cm over hebt...
Het minste dat er dan fout gaat is meteen fataal.
Mee eens, ik betaal ook liever 80 cent dan dat ik op zon vieze tetanusplee in het gemiddelde nederlandse tankstation zit (het is niet voor niks dat die dingen vaak aan de buitenkant van het tankstations zitten.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef Barcaconia het volgende:
Voor 80 cent krijg je wel goede en schone toiletten. Moet je die gratis baggerzooi in Nederland eens zien, dan betaal ik liever 80 cent. (Ik dacht trouwens dat het 50 cent was?) Als je het bonnetje bij het afrekenen van eten of drinken inlevert krijg je dat bedrag trouwens weer als korting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |