En geen 3 uur per som.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef S.Seagal het volgende:
Tijdens je toets heb je geen fok boys die je helpen. Dat weet je he.
Duhhu, ik leer het ook wel, net zolang tot ik het snap.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef S.Seagal het volgende:
Tijdens je toets heb je geen fok boys die je helpen. Dat weet je he.
Wiskunde kan je niet leren. Je snapt het of je snapt het niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duhhu, ik leer het ook wel, net zolang tot ik het snap.
Onzin, die wortels heb ik ook moeten leren en dat snap ik nu ook, en breuken idem dito.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wiskunde kan je niet leren. Je snapt het of je snapt het niet.
Wat is 7*√6² + 3√(3+1)²?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, die wortels heb ik ook moeten leren en dat snap ik nu ook, en breuken idem dito.
Rot op, het moet wel doenlijk zijn. Iets op TL niveau graag.quote:
Waarschijnlijk als ik hem maak zul je zien dat ik weer een foutje heb gemaakt.quote:
Jonge wat wil je?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef Skylark. het volgende:
Ik denk dat de hele SC die som die ik net maakte binnen 20 seconden uit z'n hoofd kan doen.
Dat is TL niveau, nitwit.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rot op, het moet wel doenlijk zijn. Iets op TL niveau graag.
Niet vergeleken met mijn TL boek.quote:
Dan heb jij geen TL boek maar een basis.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet vergeleken met mijn TL boek.
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb jij geen TL boek maar een basis.
Wat is:quote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan ben ik ook nog is analfabeet want ik meen toch er dat er staat VMBO Theoretisch Leerweg. Anyway jij zal het wel beter weten. Ojah ik kan een breuk ook als decimaal opschrijvenDus ik kan het wel
Nou woohoo! Dat kan elke klapmongool nog.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan ben ik ook nog is analfabeet want ik meen toch er dat er staat VMBO Theoretisch Leerweg. Anyway jij zal het wel beter weten. Ojah ik kan een breuk ook als decimaal opschrijvenDus ik kan het wel
Hij heeft zijn Casio naast zich liggen natuurlijk. Dan hoeft hij alleen op de breukenknop te drukken.quote:
Ik heb dat denk ik in groep 7 geleerd.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou woohoo! Dat kan elke klapmongool nog.
Hij dit jaarquote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb dat denk ik in groep 7 geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |