Henk ookquote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen deze drie gasten?
Alledrie volkomen afgeschreven figuren
Het is een leeggelopen discobal wat ze aan heeft.quote:
Hij probeerde haar volgens mij een beetje op te vrolijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef alexis_ het volgende:
ROTFL . Na die fragmenten zit Timmer in tranen komt die Jack de Vries met zijn big smile in beeld.
Nee ze gaat meedoen aan so you think you can dance.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Zal Timmer zangeres worden ofzo?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef Politiek het volgende:
[..]
Nee ze gaat meedoen aan so you think you can dance.
[Fatima]ze kan zo goed schaatsen[/fatima]quote:Op donderdag 19 november 2009 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Zal Timmer zangeres worden ofzo?
Valt mee hij lult uit zijn reet.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef JohnLocke het volgende:
Volgens mij meurt die man zo ontzettend uit zijn bek he...
Die gaat Mart dan niet n**kenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:33 schreef maril het volgende:
................
Zou me niets verbazen als ze naast Mart gaat zitten in Vancouver.
Jammer dat hij niet helemaal spoort.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Marcel van Dam toch een door en door goed mens (vindt hij zelf ook)
van Dam heeft de top nooit gehaald bij de PvdA..tja en nu weet ie het zo goed allemaalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef Arcee het volgende:
Witteman en Van Dam... de ouwe rooie anti-kruisraket Vara-kliek.
Ik kan voor die paupers waar hij voor opkomt niets anders opbrengen dan minachting.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die V Dam maar een eikel, maar hij heeft op dit punt wel gelijk imo.
Dakota.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die V Dam maar een eikel, maar hij heeft op dit punt wel gelijk imo.
Ja, waarom zit dat onverstaanbare meisje in de bijstand?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:39 schreef StephanL het volgende:
Vind dat de Vries wel gelijk heeft. Als je geen opleiding volgt of geen er geen zin in hebt kom je je nergens.
tja..omdat haar moeder ook in de bijstand zat ..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waarom zit dat onverstaanbare meisje in de bijstand?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef marcodej het volgende:
Playboyfoto´s van Marianne en Anni!![]()
Teringjantje.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef marcodej het volgende:
Playboyfoto´s van Marianne en Anni!![]()
En ze kon geen opleiding doen, omdat...?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
tja..omdat haar moeder ook in de bijstand zat ..
ze te dom is.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ze kon geen opleiding doen, omdat...?
Alleen lui die 110 worden hebben nooit genoten, mooie straf.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Die "lagere" klasse koopt idd voor die 1000 euro geen groente. Maar peuken en bier.![]()
Lekkere CDA versus "SP" discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |