quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:48 schreef Bragi het volgende:
Die gast van de Nederlandse Moslim Partij is ECHT dom en inhoudsloos.
Katholieke jongen, hèquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:48 schreef Be-Smart het volgende:
Ik leer er vanavond toch een heel aantal woorden en uitdrukkingen bij.
Al betwijfel ik een beetje of onze hard werkende Nederlander het woord stigmata juist heeft gebruikt.
Hele redelijke man lijkt me.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef Politiek het volgende:
Paul Wilders is een grote sufkut, die niet uit zijn woorden komt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef Politiek het volgende:
Bedankt voor je argumentatie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef Politiek het volgende:
Fractievoorzitter gemeenteraad Amsterdamquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef marcodej het volgende:
Mooi filmpje, welke functie had hij toen?
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef DrDentzz het volgende:
"Ben ik daarvoor helemaal uit Venlo gekomen?"
"Dan hebt u duidelijk uw moment niet gekozen"quote:Op woensdag 18 november 2009 00:01 schreef DrDentzz het volgende:
"Ben ik daarvoor helemaal uit Venlo gekomen?"
Voor deze uitzending had ik dit helemaal niet erg gevonden. Voor het eerst in lange tijd weer eens genoten en alles beluisterd.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:02 schreef Louis22 het volgende:
Van mij mogen ze het programma 2 keer zo lang maken, hierna komt toch een herhaling.
Hij is op z'n zachtst gezegd wat bradyfreen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef Politiek het volgende:
Ach niet iedereen is gewend om in zo'n show een optreden te geven net zoals men het niet gewend is in Nederland om te moeten onderduiken.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:10 schreef starla het volgende:
[..]
Hij is op z'n zachtst gezegd wat bradyfreen.
Check je PM, als het niet werkt, dan plak ik 'm hier wel ff.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arcee , waar kan ik je OP krijgen ?
doe hier maar tusse code tags. Pm levert zelfde op als quotenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Check je PM, als het niet werkt, dan plak ik 'm hier wel ff.
Die heb ik je daarna nog gestuurd.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
doe hier maar tusse code tags. Pm levert zelfde op als quoten
Tnxquote:Op woensdag 18 november 2009 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heb ik je daarna nog gestuurd.
Vrijwel gelijk met deze post van jou, zie ik.
Iets met een pot en een ketel.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een hoop kneuzen lopen er toch hier in dit topic rond. Ik zie niets anders dan geklaag en het strooien met oneliners.
Hopelijk niets ernstigs met je zoontje, maar de uitzending is de moeite waard om terug te kijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ga 'm vanavond terugkijken op uitzendinggemist, helaas gisteren niet kunnen kijken omdat ik met m'n zoontje naar de huisartsenpost moest.
ga ik nu even doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Bragi het volgende:
morhpeus, zet de OP dan even in de FOK!wiki of zo.Voor later...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |