quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:04 schreef Sandraugiga het volgende:
Sinds ik de Trektocht volg (RTV Drenthe) ben ik haar steeds meer gaan waarderen.
Dat ze een duet heeft gedaan met Jodi heeft haar carriere in Nederland niet echt goed gedaan. Gelukkig is bijna iedereen dat nu vergeten.
Alle 15-jarige breezerchickies die een concert moeten bezoeken voor hun CKV-verslag.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:27 schreef Cybart het volgende:
Er waren gisteren (precies een maand voor het HMH concert) nog 1400 kaartjes beschikbaar
dat betekent dat er al 3500 verkocht zijnen het concert richting uitverkocht gaat!
Ja klopt: was in Maart 2004: ik was erbij op uitnodiging van Belle's NL management. Was een super show!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef creno het volgende:
Ik ben gisteren naar het optreden in het Chassé Theater geweest. ze vertelde dat ze daar 2 jaar geleden haar eerste nederlandse optreden had. De show was ongeveer zoals in de HMH, al had ik het idee dat ze hier meer van stond te genieten.
Het optreden was weer super !
daar staat ze twee dagen, maar het zal nog wel niet uitverkocht zijn, of ze is niet op de hoogte aangezien ze na afloop iedereen opriep om vooral naar het sportpaleis te komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Cybart het volgende:
*jaloers @ creno*
ik kan niet wachten tot 6 mei
antwerpen, uitverkocht![]()
![]()
![]()
en El Mundo Bailando
hoop dat belgie haar naar eurovisie stuurt met dit nummer
zondag de halve finale
binnenkort kaarten halen voor een concert in juni (wat nog niet bekend is)
de zaterdag is uitverkocht voor zover ik weetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
daar staat ze twee dagen, maar het zal nog wel niet uitverkocht zijn, of ze is niet op de hoogte aangezien ze na afloop iedereen opriep om vooral naar het sportpaleis te komen.![]()
en dan te bedenken dat ze de pre selectie van Eurosong niet won, en de winnares (Kate Ryan) op plaats 14 binnenkomt daar !quote:Belle Perez krijgt goud voor "El Mundo Bailando" 23/02/2006
Ontstuitbaar verpulvert Belle Perez de laatste dagen alle verkoopcijfers in de muziekbusiness. Op amper anderhalve week tijd pakt de Spaans Belgische de nummer één-stek met EL MUNDO BAILANDO. Op amper twee weken tijd is de single goed voor goud.
Meer dan 25.000 exemplaren gingen er over de toonbank. Hiervoor krijgt BELLE PEREZ dan ook een gouden plaat uitgereikt in het Sportpaleis van Antwerpen. Datzelfde Sportpaleis tovert ze 6 en 7 mei om tot een waar LATINOpaleis. 6 mei uitverkocht, 7 mei loopt intussen als een trein!
quote:Belle Perez nieuw op 13 in Nederlandse charts
Belle Perez heeft niet alleen in Belgie een dikke hit te pakken met "El Mundo Bailando", ook in Nederland heeft ze prijs!
Deze week komt ze op 13 binnen in de Nederlandse Mega Top 100 en dat is een heel goede prestatie. Alleen Madonna doet beter, want haar "Sorry" komt binnen op 2.
De schouwburg is toch leuker daarquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef Cybart het volgende:
antwerpen komt langzaam maar zeker dichterbij
komt enkel en alleen omdat de single van Kate Ryan later id winkels lag, intussen heeft ze Belle Perez verstoten van de nr 1. En iedereen in Belgie vindt het goed dat Belle Perez niet gaat, want sorry El Mundo Bailando is 1 van haar minste nr's ooit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:05 schreef Cybart het volgende:
Belle scoort opnieuw #1 in Belgie
[..]
en dan te bedenken dat ze de pre selectie van Eurosong niet won, en de winnares (Kate Ryan) op plaats 14 binnenkomt daar !
quote:Net voor het laatste Best Of-theaterconcert afgelopen donderdag in Rotterdam werd Belle’s nieuwe theatertour in Nederland voorgesteld. Het brengt haar in januari, februari en maart 2007 in heel Nederland! LATIN FEVER... meer latino kan er niet inzitten, meer gevoel-sfeer-emotie-fever kan niet uitgedrukt worden!
Belle doet begin 2007 een rondje Nederland en daar zullen ze in bij onze Noorderburen niet kunnen naast kijken...Het kan haast niet anders met een lijst van 30 theaters :
JANUARI 2007
11/01 Oosterhout
12/01 Cuijk
13/01 Nijmegen
18/01 Helmond
19/01 Hoogeveen
20/01 Meppel
23/01 Almelo
26/01 Weert
27/01 Middelburg
FEBRUARI 2007
02/02 Amersfoort