UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
hoezo mag dat niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef Samzz het volgende:
Tralalala!
Ik ben aan het tekenen. Ik wil graag een hond... Een mooie blauwe mastino. Maar dat mag niet van mama.
Mijn moeder houd niet zo van kwijlhonden. Dat het lieve beesten zijn, klopt helemaalquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo mag dat niet?
lijken me onmeunig lieve beesten
dan smeer je haar een andere hond aanquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder houd niet zo van kwijlhonden. Dat het lieve beesten zijn, klopt helemaal
whahahahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:56 schreef haakon het volgende:
ik vind deze nog steeds zo geniaal
http://www.dumpert.nl/med(...)ersenboom_pwned.html
Maar ik wil geen andere hondquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan smeer je haar een andere hond aan
en je moeder wil geen Mollosser?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil geen andere hondIk wil een Mastino. Of iig een Mollosser.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
en een klein kind krijgt weer gelijk.
Mijn moeder wil sowieso geen hondquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en je moeder wil geen Mollosser?
vast niet, anders had je d'r al wel een
Trusten Sanquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen. Welterusten liefjes
hmm, das jammerquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
hier, hej ons baggerkonijn ook nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:04 schreef Oldenzaal het volgende:
EN EEN PAFIPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
't gaat je wel aardig af.quote:
Ja ach... Het is niet zoiets waar je trots op kunt zijn!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
of snelheid, meer hoeveelheid ja
quote:YES! Mijn leven is compleet, ik heb vandaag het dagrecord gehaald met 393882 posts!!!![]()
dan heb je ineens Tong80 ingehaaldquote:Op woensdag 18 november 2009 00:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja ach... Het is niet zoiets waar je trots op kunt zijn!
Zo van:
[..]
Haha, zal ik het proberen?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb je ineens Tong80 ingehaald
doe maarquote:
Ben al aan het trollen / baggeren in andere topics!quote:
ik had het al in de gatenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben al aan het trollen / baggeren in andere topics!
In ALLE topics die nu open gaan ... ZAL IK ZIJN!
Ik ook.. Eerst nog even poepen, wasje aanzetten en dan ga ik slapen!quote:
quote:
Ik deed het...ik doe het ...en zal het altijd blijven doen!quote:
Heb je überhaupt wel is zin danquote:Op woensdag 18 november 2009 08:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
shit ik heb vandaag weer eens geen zin
Ja gisteren heb ik behoorlijk wat werk afgemaakt...quote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel is zin dan?
ja hoor. prima.quote:
mijn kameraad loopt niet zo graag naar de koelkast (ik trouwens ook liever nietquote:Op woensdag 18 november 2009 09:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
Hoe heb je die bier tafel bedacht dan?(ik zat net even naar je site te kijken) wat een goede uitvinding.
had je eigenlijk mee naar hetb este idee van nederland moeten gaan.![]()
en dat terwijl ik zelf geen bier drink.
Wel mijn eerste naamtopic!!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:15 schreef ReMcOrE het volgende:
jezelf een naamtopic geven![]()
maar wel al deel 273
quote:
hoe is het?quote:
Goed. Lees mijn posts in CS SC maar. Ik ga met speeltjes spelen vanaf volgende week,denk ik.quote:
Nee speelgoed uitlenen en repareren. Het is net als een boekenbieb maar dan met speelgoed ipv boeken.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij gaat kwartetten en rummikubben met familie
Ikke nie verstaanquote:Op woensdag 18 november 2009 12:39 schreef woolters het volgende:
t is ja skoftenstied.
Stoete met keze,
stoete met sjem.
En as dr gin sjem op zit,
Wi'k de stoete nit hebn.
Wat nou als ik vertel dat Stoet brood is?quote:
't zal wel aan ons liggenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai MarkoJij kan het ook niet verstaan. Hoe ken da nou?
Gelukkig welquote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
't zal wel aan ons liggen![]()
Maar wij kunnen elkaar verstaan
Danku weer wat geleerd. Ik weet wel wat het in het Limburgs is: mik.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat nou als ik vertel dat Stoet brood is?
quote:
quote:
tja dan heuld t al rap op, nit dan? Mear de keze smaakn wier mooi. Mu'j es probeern met streuisuker dr oawerhen. hohohoquote:Op woensdag 18 november 2009 13:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, nich alle leu könt plat kuiern, loat stoan leazen of skrieven
het is ja lunchtijdquote:Op woensdag 18 november 2009 12:39 schreef woolters het volgende:
t is ja skoftenstied.
Stoete met keze,
stoete met sjem.
En as dr gin sjem op zit,
Wi'k de stoete nit hebn.
wat een heldig woordquote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef woolters het volgende:
streuisuker
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is ja lunchtijd
brood met kaas
boord met jam
en als er geen jam op zit
wil ik het brood niet hebben![]()
half....... ben nu druk aan het m&m's eten...quote:
In het boers ook niet hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef woolters het volgende:
[..]
Mear det kleenkt noargens noar in t Hollaands
klopt...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef woolters het volgende:
[..]
Mear det kleenkt noargens noar in t Hollaands
t Is nit boers. t Is Tweants. En det wörd de nieje wearldsproake.quote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In het boers ook niet hoor
ik bun nich zo van de keze. ik bun meer van 't vleischquote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef woolters het volgende:
[..]
tja dan heuld t al rap op, nit dan? Mear de keze smaakn wier mooi. Mu'j es probeern met streuisuker dr oawerhen. hohoho
heb je geen gewone lunch?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
half....... ben nu druk aan het m&m's eten...
Verder is het hier veel te stil, zit alleen in een hokje..... komt niemand langs ofzo... saai(zo kan ik natuurlijk wel beter fok-en)
boersquote:Op woensdag 18 november 2009 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In het boers ook niet hoor
Kan. Kö'j ook best etn. k Wil ook nit zegn de'k allene mear keze hebbe had. Ook nog skeenkn (ham), en strieksukelaa (chocopastaquote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik bun nich zo van de keze. ik bun meer van 't vleisch
snoepert oniequote:
zitten er gordijnen/lamellen/luxaflex in om de ramen af te dekken?quote:
Maakt niet uit.. Ik ben 1 m2, jij bent 1m2..quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zitten er gordijnen/lamellen/luxaflex in om de ramen af te dekken?
zal ik je eens gezelschap houden?
Verrek, jullie willen allebei "dingen doen". Misschien moeten jullie es met z'n 2en afspreken!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. Ik ben 1 m2, jij bent 1m2..
Dan hebben we nog 1m2 over om 'dingen te doen'
Vooruit.. Jij mag als 3e!quote:
ik was eerst, dus ik ga eerstquote:Op woensdag 18 november 2009 13:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Ja Wouter, wanneer spreken we eens af om samen naar haar toe te gaan?
Ik mag eerst, daarna jij!
die zijn nog wel te doenquote:
Daar letten ze echt niet op hoor...quote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die zijn nog wel te doen
je mag zeker niet weg van je plek ofwel?
Kom maar van die dingen brengenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar letten ze echt niet op hoor...
Ik zit helemaal in zwolle joh....... bovendien regent het... en ik heb zo een afspraak... hoop dat ik zo ophou te gapen, staat zo suf tijdens een overleg... (komt door de hele dag in zo'n duf hokje met ene comp... pfff)quote:Op woensdag 18 november 2009 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kom maar van die dingen brengen
hmm, ik heb nu ook overleg, zal ook niet de eerste keer zijn als ik voort begin te gapenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zit helemaal in zwolle joh....... bovendien regent het... en ik heb zo een afspraak... hoop dat ik zo ophou te gapen, staat zo suf tijdens een overleg... (komt door de hele dag in zo'n duf hokje met ene comp... pfff)
Hahahaquote:Op woensdag 18 november 2009 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik heb nu ook overleg, zal ook niet de eerste keer zijn als ik voort begin te gapen
Ik heb zo'n stage gehad. De hele dag in een hok zitten en naar een scherm staren. Had niks te doen, leidinggevende zat ook maar wat te chillen en z'n 20 jaar jongere chick te bellenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zit helemaal in zwolle joh....... bovendien regent het... en ik heb zo een afspraak... hoop dat ik zo ophou te gapen, staat zo suf tijdens een overleg... (komt door de hele dag in zo'n duf hokje met ene comp... pfff)
Vergis je niet, ik heb echt meer dan genoeg te doen… Ook best zinnige dingen. Maar ik kan niet zo goed stilzitten en de hele dag achter de comp zitten… ik moet afwisseling!!quote:Op woensdag 18 november 2009 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stage gehad. De hele dag in een hok zitten en naar een scherm staren. Had niks te doen, leidinggevende zat ook maar wat te chillen en z'n 20 jaar jongere chick te bellen
Nee ik ben lief en onschuldig, dat doe ik niet!!quote:
Moet ze wel ff een cam aanzetten enzoquote:
nog grappige dingen opgevangen?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik ben lief en onschuldig, dat doe ik niet!!
Zit hier iemand een sollicitatiegesprek te voeren met de deur open... kan nu precies alles horen... grappig... rl entertainment...
Nu wel heel verhaal over hoe hij de organisatie ziet.. hij slaat de spijker wel op zijn kopquote:
flikker ze eruitquote:Op woensdag 18 november 2009 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah, nou zitten er hier alwéér schreeuwkindersLawaai maken, keihard lachen, rondrennen, janken en schreeuwen
![]()
Ik heb ze al gevraagd om wat stiller te zijn, want papa en mama zeggen er niks van, die zitten 1 meter verderop lekker te lezen
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb ze even toegesproken.
Zoiets?quote:uuh... euhm.... hallo?? Even jullie aandacht... Kunnen jullie heeeeeeeeel alstjeblieft ietsjes zachterder doen?![]()
gokje: het is nog steeds een puinhoop daar bij jou?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee
"Jongens, kom eens even hier. Ik weet dat jullie het hier leuk vinden, maar dat mag best met minder geluid. Ok?"
quote:Op woensdag 18 november 2009 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 50 min en dan noar huus
Huisgenoot gaat gebakken aardappeltjes maken met hamburgers erbij
Tiendalliquote:Op woensdag 18 november 2009 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, lees net dat er weer een Twentespeler de cover van de VI siert
zoiets jaquote:
Fuckers, en je bent 10 minuten kwijt, wat zal zo'n ding kosten? 30 euro? waar blijft de rest danquote:Op woensdag 18 november 2009 18:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
41 euro, was het maar in Enschede zo'n feest hier betaal je bijna het max. bedrag wat ze voor een rijbewijs mogen vragen, ¤55 euro's aftikken!
Dat is een bijdrage aan onze efficiënte overheidquote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Oh: en 41 euro voor een rijbewijs, waar de fuck blijft dat geld
Ik heb wel een bakje koffie gepakt daarquote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een bijdrage aan onze efficiënte overheid
30 euro? 5 ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Fuckers, en je bent 10 minuten kwijt, wat zal zo'n ding kosten? 30 euro? waar blijft de rest dan
En de winst voor de verkopende toko <10 cent is. Motherfuckers.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
30 euro? 5 ofzo
Wist je dat de kostprijs voor een pakje shag ook maar iets van 50 cent is?
duurt 3 uur, is toch fokking niet normaal.. alleen de special effects lijken me leuk, voor de rest weinig anquote:
Uploaden op tinypic.com en link ernaar toe.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar, maar het aantal bytes is te groot voor hier en ik krijg ze niet kleiner. KutfokEn foto's uploaden gaat ook niet normaal
Is het een bmp? anders openen met paint en opnieuw opslaan als jpg.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:20 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Ik wil een nieuwe avatar, maar het aantal bytes is te groot voor hier en ik krijg ze niet kleiner. KutfokEn foto's uploaden gaat ook niet normaal
Post je dikke tetten maarquote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog niet zo'n digibeeten het is al een JPEG bestand. Hij is gewoon net ietsje te groot en ik weet niet hoe ik het aantal bytes omlaag krijg zonder dat het een klein kutplaatje word
heehee let ff op je woorden ja!quote:
stuur die foto maar doorquote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog niet zo'n digibeeten het is al een JPEG bestand. Hij is gewoon net ietsje te groot en ik weet niet hoe ik het aantal bytes omlaag krijg zonder dat het een klein kutplaatje word
Machielquote:
quote:
Homoquote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heehee let ff op je woorden ja!
niet gevoelig wordenquote:
Hoiquote:Op woensdag 18 november 2009 22:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Skippy held! Hoe is het waar was je al die tijd?
Z'n gangetje he.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
HoiIk was julie vergeten
Verder nou ja zonder bier maar matig En met jou ?
geile rugridder van mequote:
Nee komt ze nog wel eens hier ?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Z'n gangetje he.
Heb jij je jacht op Renate gestaakt?
nee, helaaschquote:Op woensdag 18 november 2009 22:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee komt ze nog wel eens hier ?
quote:
en Henrikequote:
Ik heb hem hierquote:Op woensdag 18 november 2009 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
okee,
ik moet eigenlijk nog een keer D-9 kijken
He'j glasvezel ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
whehehe, een 1080p filmpje binnenzeulen in net iets meer dan een half uur
Doe eens PM'en danquote:Op woensdag 18 november 2009 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee een download link van mij
quote:
allebeiquote:Op woensdag 18 november 2009 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee een download link van mij
lieverdquote:
wat hej doar doan dan?quote:
slaap lekkerquote:
wat gek!quote:
Hoi Remcore, succes straks.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat gek!![]()
helaas gaat hij niet naar het WK
goedemorgenstraks om 11.30 evaluatiegesprek...
Succesquote:Op donderdag 19 november 2009 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat gek!![]()
helaas gaat hij niet naar het WK
goedemorgenstraks om 11.30 evaluatiegesprek...
Nee, alleen FOK!en en straks naar de markt kippetjes halen en zo ff douchen maar dat staat niet in mijn agenda.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef jjstyle333 het volgende:
iemand nog iets bijzonders op de agenda staan voor vandaag?
zie vorige pagina, 11.30 evaluatiegesprekquote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef jjstyle333 het volgende:
Zit nu in Zwolle op school.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:51 schreef rulerofdeath het volgende:
niet echt. stage lopen en c++ leren
jij dan?
Wauw! Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie vorige pagina, 11.30 evaluatiegespreken vanavond ben ik, als voorzitter van het bestuurd van de badmintonvereniging waar ik speel, te gast bij RTV Sternet
vnaamd Left4Dead2 weer doenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef jjstyle333 het volgende:
succes om 11.30quote:Op donderdag 19 november 2009 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zie vorige pagina, 11.30 evaluatiegespreken vanavond ben ik, als voorzitter van het bestuurd van de badmintonvereniging waar ik speel, te gast bij RTV Sternet
thanksquote:Op donderdag 19 november 2009 10:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
succes om 11.30
gaaf dat je voorzitter bent
quote:
thanksquote:
Sanquote:
vervelend ofnietquote:
ja, ik wou dat ik ze hadquote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ooh heerlijk zo'n kort dagje!!!
moah, dat duurt nog wel even bij mijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Tralalala! Wat een mooie dag!! Bijna weekend ook nog!
op school zijn dat lange dagen jah !quote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ooh heerlijk zo'n kort dagje!!!
Arme wij... ik denk elke keer dat het al vrijdag is, heel irritant.......quote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, dat duurt nog wel even bij mij
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Arme wij... ik denk elke keer dat het al vrijdag is, heel irritant.......![]()
![]()
bah, wat een tijdenquote:
Vitesse toch ?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:00 schreef jjstyle333 het volgende:
zaterdagavond weer naar Twenteeindelijk weer
en nu wint hij zeker niets meerquote:Op donderdag 19 november 2009 12:42 schreef haakon het volgende:
haha jammer
kameraad van me heeft vorig jaar een keer meegedaan met de Toto. 1 euro ingezet, 113 gewonnen !
nu helemaal verslaafd
tot voortquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft Dre een knuffel
de dag is al weer zowat doormiddenquote:
Gelukkig wel, ik verveel me dood.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de dag is al weer zowat doormidden
zullen we een keer spelletjes gaan doen?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik verveel me dood.
Haha ja lijkt me leuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zullen we een keer spelletjes gaan doen?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef ReMcOrE het volgende:
de kogel is door de kerk: ik mag blijvennee, gekheid! ik zit hier prima op mijn plek, werk bevalt me nog altijd uitstekend en ze zijn ook tevreden over mij; dus allemaal positief
![]()
nu nog maar iets meer dan 3 uurtjes tot het weekend
das altijd mooi om te horenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef ReMcOrE het volgende:
de kogel is door de kerk: ik mag blijvennee, gekheid! ik zit hier prima op mijn plek, werk bevalt me nog altijd uitstekend en ze zijn ook tevreden over mij; dus allemaal positief
![]()
mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |