?quote:Na wat navragen bij de opzichters bleek het een rataapje te zijn. Met nadruk op zijn, want het leeft niet meer.
Klopt het was wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:06 schreef BasementDweller het volgende:
Dat met 'nadruk op zijn'-stukje vat ik niet
Ik had wel een rare hoed op en droeg een malle zonnebrilquote:
check de koekjestrommel eensquote:Op woensdag 18 november 2009 00:30 schreef Trashcanman het volgende:
Waar heb ik die grasmaaier ook al weer liggen?
Wat wil je met deze post? Is het een grapje? Is het een sneer? Is het een donderstreek? Wat dacht je toen je op Invoeren klikte? Had je het idee dat je mensen aan het lachen ging maken? Had je het idee dat je goed bezig was? Leg het me uit alsjeblieft.quote:
Helemaal met die username van je zou je dat moeten doenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ok ga er aan werken, i'll be back
Dat scheelt.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik voel me alleen maar slechter vandaag, maar gelukkig komt straks een maat met zijn nieuwe vriendin en haar hond langs om mij op te vrolijken
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik had wel een rare hoed op en droeg een malle zonnebril
Een jongetje filmde het zelfs met zijn telefoon
[ afbeelding ]
\\\\\ja want ik dacht Braindead is vast geen populaire film!?!@quote:Op woensdag 18 november 2009 11:39 schreef PeZu het volgende:
TS dacht laat ik eens grappig wezen en open een topic met als inspiratie bron een film die vast niemand kent
_!
de tering hee, kan het nog flauwerquote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef wise het volgende:
de aap komt uit de mouw, TS
je bent de gebeten hond
Donders! Wat een gevatte post!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef wise het volgende:
de aap komt uit de mouw, TS
je bent de gebeten hond
Beste film ooit gemaakt !!quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik had wel een rare hoed op en droeg een malle zonnebril
Een jongetje filmde het zelfs met zijn telefoon
[ afbeelding ]
Gelukkig kennen meer mensen 'm, maar snapte niemand dat het een Jackson-film is.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:39 schreef PeZu het volgende:
TS dacht laat ik eens grappig wezen en open een topic met als inspiratie bron een film die vast niemand kent
_!
Ik vind het ook doodzonde dat hij Lord of the Rings niet in het Braindead tijdperk heeft verfilmd.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Gelukkig kennen meer mensen 'm, maar snapte niemand dat het een Jackson-film is.
Wordquote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Ik vind het ook doodzonde dat hij Lord of the Rings niet in het Braindead tijdperk heeft verfilmd.
Een 3 meter hoge schuimrubberen balrog en cave troll die tientallen liters aardbeienvla uit wonden laten sproeien zou een episch staaltje cinematografie opgeleverd hebben.
Shit en ik maar hopen dat niemand hem kende en ik kon doen alsof ik het zelf had verzonnen, zodat mensen me eindelijk stoer zouden vinden!!@?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Gelukkig kennen meer mensen 'm, maar snapte niemand dat het een Jackson-film is.
Rot op, knuppel. Ik zei niets over of tegen jou.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:39 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Shit en ik maar hopen dat niemand hem kende en ik kon doen alsof ik het zelf had verzonnen, zodat mensen me eindelijk stoer zouden vinden!!@?![]()
Maar ik hield het wel goed verborgen door die scène te posten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |