ouwe lul, leef je in.. Jij bent ook oooooit jong geweestquote:
Zeker weten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ouwe lul, leef je in.. Jij bent ook oooooit jong geweest
GF zeker weten, ook al was ie jong crimineelquote:
dat is nooit bewezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
GF zeker weten, ook al was ie jong crimineel
In 1935 bedoel je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
edit: nee hij is geboren met 35 jaar![]()
Mijn sint-ava hoeft er niet inquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Done, zie OP.
Wat achterstallig onderhoud, OA had # 1552 en 1553 er niet in gezet en 1554 wachtte ook nog (maar dat was aangekondigd door LL)... ik heb meteen de avatars van OA, MPG en mezelf even aangepast.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan haal je hem er toch weer uit!quote:
Ninja-looter PWN3Dquote:
jup ninja fail, nog ff doorfokken en dan ben ok ook een ninjaquote:
Ik kan godmiljaar nog geen halve avond weg zijn hierquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan haal je hem er toch weer uit!
Denk ik het goed te doen en de avatars weer kloppend te maken.
en dan is het bord ook nog eens naar de klotequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan haal je hem er toch weer uit!
Denk ik het goed te doen en de avatars weer kloppend te maken.
er is hoopquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup ninja fail, nog ff doorfokken en dan ben ok ook een ninja
ZEN genoeg stress op het werk, men neme het stressballetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan godmiljaar nog geen halve avond weg zijn hier.
Nee, want het is ook zo'n ramp dat je nu met een muts op je bier in de OP staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
moet je ook maar niet wegblijvenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is Frutsel zijn schuld... moet hij maar een stabiele avatar nemen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is het bord ook nog eens naar de klote
kloptquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is Frutsel zijn schuld... moet hij maar een stabiele avatar nemen.
Probeer het eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hebben ze wel ninja kleren in mijn maat?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hebben ze wel ninja kleren in mijn maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |