speelt*quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog wel een leukerdje voor je KD maar wel moeilijk. *klik*
gatverquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Vicky het volgende:
Bah!
Krijg net een mailtjr van mijn moeder, de buurvrouw van mijn tante is dood in haar huis gevonden.. vermoord
huuu?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:34 schreef Vicky het volgende:
Bah!
Krijg net een mailtjr van mijn moeder, de buurvrouw van mijn tante is dood in haar huis gevonden.. vermoord
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:45 schreef bikinistringding het volgende:
In Delft Vicky?
Mijn moeder is vandaag geweestquote:
Wat lief!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder is vandaag geweestEn hoewel we samen geluncht, gewandeld en koffie gedronken hebben, heeft ze kans gezien om in de tijd dat ik even met Senna naar de huisarts was, de was te strijken, vouwen en op te ruimen
Dus even geen briljante posts in je briljante update topicquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:50 schreef YPPY het volgende:
Bah Vicky, zoiets wil je niet horen krijgen.
Dossiers zijn weer klaar, ik kan naar huis.
Hou het echt maar op theorie...het lukt me niet met de twee dagen per week die ik vrij ben en de weekenden. Deze wasmand met twee wassen stond al een aantal dagen en de was in de droger heeft ze ook nog weggewerktquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Lishe het volgende:
Miss, hoe doen ze dat toch he? In theorie zouden wij dat dan toch ook moeten kunnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |