Is dat Turks voor: "Ik ga je dood maken?"quote:Op woensdag 18 november 2009 15:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zal ik dan maar mijn handen uitsteken?
Offerfeest is er bijna weer hequote:Op woensdag 18 november 2009 15:42 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Is dat Turks voor: "Ik ga je dood maken?"![]()
Als het kan, graag
Jep, niet a.s. vrijdag, maar de vrijdag daarop.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Offerfeest is er bijna weer he
Ik bedoelde het in verhouding je af te makenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Jep, niet a.s. vrijdag, maar de vrijdag daarop.
Werkt jouw @fok adres niet meer joh?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik moest toch wat. Mijn account kreeg een password reset, maar de mail werd verzonden naar een onbestaand mailadres. En ik was te lui om de crew te mailen.
Ik heb er volgens mij nooit een gekregen, omdat het destijds nogal chaotisch was qua aanvragen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Werkt jouw @fok adres niet meer joh?
misschien moet je terugkomen dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:49 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij nooit een gekregen, omdat het destijds nogal chaotisch was qua aanvragen.
Het is de schuld van de joden!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:58 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik ben veel te controversieel.
Nee, mensen denken dat ik verantwoordelijk ben voor de ban van talloze usersquote:Op woensdag 18 november 2009 16:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is de schuld van de joden!
namen willen we!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, mensen denken dat ik verantwoordelijk ben voor de ban van talloze users
Het kunnen er nooit zoveel zijn als bij mij.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, mensen denken dat ik verantwoordelijk ben voor de ban van talloze users
Hé ben jij niet die ene mod?!quote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
Kuch.
Marokko geweest? Waarom ben je niet even blijven hangen voor het offerfeest?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, ik heb een lange vakantie achter de rug.
Jep, ben weer langs mijn gehele familie geweest. Het offerfeest wilde ik het liefst met mijn ouders vieren in NL.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Marokko geweest? Waarom ben je niet even blijven hangen voor het offerfeest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |