Daar hebben ze tegenwoordig toiletpapier voor. Tis maar een tip hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Ben. het volgende:
Die hoofddoekjes hebben wel wat. Altijd makkelijk. Hebben ik teminste wat om mijn pik mee af te vegen.
Droog jij nou maar eerst onder je oksels.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Ben. het volgende:
Die hoofddoekjes hebben wel wat. Altijd makkelijk. Hebben ik teminste wat om mijn pik mee af te vegen.
't Zal dan wel een information overload zijn. Vandaag welgeteld 500 pagina's aan Business theories gelezenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
Die ken ik niet hoor. Wikwakka, ben je nu aan het ijlen?
Triggershot, de speurneusquote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Droog jij nou maar eerst onder je oksels. [ afbeelding ] Of gebruik een fatsoenlijk deo.
Oh ja, dat maakt het natuurlijk makkelijkerquote:
Altijd een sneue comeback, dat "hap! gefopt!" roepen.quote:
Lekker geleerd vandaag?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, dat maakt het natuurlijk makkelijker.
[..]
Altijd een sneue comeback, dat "hap! gefopt!" roepen.
Even zijn hoofd met zijn opmerking op marokko.nl zetten + een Marokkaans kettingbrief.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Droog jij nou maar eerst onder je oksels. [ afbeelding ] Of gebruik een fatsoenlijk deo.
Ik weet het niet... Zal zo eens in mijn PMbox kijken.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:36 schreef Triggershot het volgende:
Sjaak, wij hebben nog steeds geen uitnodiging gehad he.
Ik n iet iig.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Zal zo eens in mijn PMbox kijken.
Hij had waarschijnlijk verwacht dat we hem massaal doodsverwensingen zouden sturen. In plaats van praktische tips.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, dat maakt het natuurlijk makkelijker.
[..]
Altijd een sneue comeback, dat "hap! gefopt!" roepen.
Wie gebruikt er dan ook wc papier, gewoon oldskool stenen en palmboombladeren.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had waarschijnlijk verwacht dat we hem massaal doodsverwensingen zouden sturen. In plaats van praktische tips.
Mja, ik wist het! Ik wist dat het iets met een X was, maar eindigde steeds op Rolexquote:
Water beste man. Water is altijd het beste.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie gebruikt er dan ook wc papier, gewoon oldskool stenen en palmboombladeren.
Oh oh, hij heeft Theo Maassen ontdekt hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Ben. het volgende:
Hap hap.
En nog wat; Als Marokaanse er echt zoveel moeite mee hebben dat ze worden onderdrukt door mannen, dan moeten ze maar aangeven door wie ze dán onderdrukt willen worden. Ik vind eigenlijk wel dat die Moslim mannen het best netjes doen. Echt. Als dat hier ook een regen zou zijn, dat mijn vriendin 3m achter mij zou moeten lopen dan zou ik het echt ander aanpakken hoor. Dan zou ik de hele dag in van die tempowisselingen lopen. Rennen, dan ineens kei hard sprinten, en dan zeggen " Hey! Da's geen 3m hè! ".!
In de Sahra is water goud waard.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Water beste man. Water is altijd het beste.
Maassen, tegen beter weten in.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef Sjaakz het volgende:
Deja vu! Ik zou toch zweren dat ik al die grappen al eens eerder heb gehoord...
Dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:48 schreef Ben. het volgende:
Hap hap.
Als dat hier ook een regen zou zijn, dat mijn vriendin 3m achter mij zou moeten lopen dan zou ik het echt ander aanpakken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |