Ik wil dat wel op me nemen, heb een CCquote:Op woensdag 18 november 2009 19:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moet er wel iemand met een CC zijn die dat wel wil regelen
ik heb geen bezwaar tegen een apart topic, misschien houdt dat alles duidelijker. maar kijk maar.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil dat wel op me nemen, heb een CC
Op de website staat alleen geen shippingfee naar NL, dus dat is even afwachten.
Dat!quote:Op woensdag 18 november 2009 19:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1? voor dat geld wil ik er wel 2 of 3 bestellen
dan wordt het wel ene mega lange OPquote:Op woensdag 18 november 2009 20:01 schreef MissJ het volgende:
Is het trouwens een idee om in de OP onze nicks te vermelden, dus een lijstje van dames die hier "vast" meeschrijven?
Lijkt mij wel leuk namelijk![]()
En dat iedereen die in de lijst wil dat even zegt?
Ik kan ook een potje nagellak doen met onze avatars. xD Een klein potje maar.;oquote:Op woensdag 18 november 2009 20:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan wordt het wel ene mega lange OP
Je bedoelt een paint ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik kan ook een potje nagellak doen met onze avatars. xD Een klein potje maar.;o
ben jij zo creatief?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
creatiefquote:Op woensdag 18 november 2009 20:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel praktisch is, want ik wil eigenlijk geen mensen van buiten dit topic eraan mee laten doen gezien ik die mensen niet 'ken' en eigenlijk ook het aantal pakketjes wel wil beperken. De ladies die hier zitten, mogen wel allemaal meedoen heur! Dan ben ik toch al even bezig met adresseren en posten, niet dat ik straks honderd van die topcoats moet verzendenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen bezwaar tegen een apart topic, misschien houdt dat alles duidelijker. maar kijk maar.
ben benieuwd naar de shipping fees, ook niet geheel onbelangrijk.
hier mag ook hoor, gaat meer om de duidelijkheid voor de 'organisator'quote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel praktisch is, want ik wil eigenlijk geen mensen van buiten dit topic eraan mee laten doen gezien ik die mensen niet 'ken' en eigenlijk ook het aantal pakketjes wel wil beperken. De ladies die hier zitten, mogen wel allemaal meedoen heur! Dan ben ik toch al even bezig met adresseren en posten, niet dat ik straks honderd van die topcoats moet verzenden![]()
Kan ik dat ook gewoon in een nieuw topic zetten, een beperking aan de mensen die mee mogen doen?Ergens vind ik dat een beetje gek namelijk
Ja ^^.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
Je bedoelt een paint ofzo?
Dat klinkt erg leuk!
Creativiteit. Check, Ik doe niet voor niets een grafische opleiding hequote:
quote:
Gaaf! Ik piet ookquote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef Tammymara het volgende:
Hey dames, Ik ben morgen weg,Ik wil niet teveel moeten teruglezen morgen als ik thuiskom he!
(Zwarte piet spelenDus tijd om te douchen ook nog meerekenen
)
Enne, die rechter van essence heb ik ook
Whehe. Ik ga er even over nadenken onder de douchequote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier mag ook hoor, gaat meer om de duidelijkheid voor de 'organisator'
lijkt me verstandig, ff animochecken.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
Zou eerst maar ff kijken of je er 26 kwijt kan aan ons...
Hoeveel ml zijn die flesjes?
Wat voor nagellak draagt een piet?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef Tammymara het volgende:
Hey dames, Ik ben morgen weg,Ik wil niet teveel moeten teruglezen morgen als ik thuiskom he!
(Zwarte piet spelenDus tijd om te douchen ook nog meerekenen
)
Enne, die rechter van essence heb ik ook
Ligt eraan welke je kiest. Persoonlijk zou ik voor dat geld gelijk voor deze gaan: http://www.idonails.com/shop/product_info.php?cPath=26_99&products_id=1604quote:Op woensdag 18 november 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
Dat sowieso, anders wordt het niks denk ikquote:Op woensdag 18 november 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
Geen flauw ideequote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor nagellak draagt een piet?
Ik ook, Morgen voor 7 kindjes , een of ander iets , en zaterdag voor "arme"gezinnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Gaaf! Ik piet ook![]()
Ik mag zaterdagEn vind het zoo leuk xD.
Hm, dat verandert de beselling...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je kiest. Persoonlijk zou ik voor dat geld gelijk voor deze gaan: http://www.idonails.com/shop/product_info.php?cPath=26_99&products_id=1604
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |