Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef CarOnline het volgende:[..]
[..]
Oh, fantastisch
Lange versie: Hier onder.
Korte versie: Heb ik niet
We gingen om half 5 weg, om lekker naar Muse te crossen, en halverwege stonden we in de file, net als bij Coldplay. Heel fijn want op de tom-tom stond aangegeven hoe laat we zouden aankomen. Met een snelheid van 10 Km per uur duurde het nog wel even
Maar uiteindelijk na 4 km file konden we doorrijden en waren we er ook zo. Enorme Arena, overal druk en politie en mensen en zie dan je auto maar te parkeren. Maar we konden zo doorrijden naar de VIP afdeling en daar stonden een paar auto's
Met de lift en de bellboy naar boven en toen op naar de drankstal. Allebei 2 wijntjes en hop het publiek in, op zoek naar onze zogenaamde vriendinnen, zodat we al zwaaiend naar niemand door konden lopen naar voren
Truc werkte verbazingwekkend goed, ik zou dat zelf nooit doen maar ik ging met een die-hard-concertganger en ik ben maar gevolgd, en zo werden we doorgelaten tot een meter of 30 van het podium. Voorprogramma gemist, zo laat waren we, maar toch een mooi plekkie.
Op het podium 3 grote pilaren verkleed als gebouwen. Uiteindelijk werd het donker en ahhh yes, t ging beginnen
Doeken weg en halverwege stonden de heren op het podium en hoera, Muse Live
[
afbeelding ]
Na 2 minuten hadden we de eerste dringers al in onze nek en na nog 4 minuten werd ik meegesleurd naar voren, een grote massa duwde en deed. Kreeg een stomp in mn middenrif en werd er even heel beroerd van. Het overweldigde me even, maar toen ik me hersteld had deed ik maar het enige wat ik op dat moment kon doen: opgaan in de menigte. Ik was A. meteen kwijt en heb ik ook niet weer gezien tot na afloop. Bij elk refrein of bij elk begin van een nummer werd ik naar voren geduwd en van links naar rechts gedrukt. Achter mij stond iemand die het leuk vond me bij elke nieuwe golf bij mn shirt te pakken en mij naar voren te duwen. Met als gevolg dat ik uiteindelijk op de 4e rij stond.
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]
Het ging er behoorlijk wild aan toe soms en kon ik met moeite blijven staan. Heerlijk
Ik heb klappen gehad, ik had een zere rug en op een gegeven moment kón ik niet meer. Ik kon niet meer zingen, ik kon niet meer zwaaien en ik kon niet meer. Toen mocht het van mij wel afgelopen zijn. Het was zó vermoeiend, ik was op. Tot ze Plug in Baby speelden, en dan ga je weer
Het was bloedheet, en ik kon mn armen niet meer naast mn lichaam krijgen, zoveel mensen. En toch met kippevel op je armen zitten he!
Hoe raar!
[
afbeelding ]
Aan het eind toen het was afgelopen zag ik pas hoe ik er aan toe was, ik was vanaf mn tetten (fijn, een groen shirt, echt duidelijk zichtbaar ook

) tot ín mn schoenen drijfnat
Heb echt een enorme blauwe plek op mn been en een beurse rug.
Heerlijk, wat een feest, wat een concert en wat ONGELOVELIJK goed zijn ze live
[
afbeelding ]
Morgen op kaarten jacht voor Wembley volgens jaar, hopelijk lukt het!
Alle foto's heb ik zelf gemaakt