abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74796844
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:46 schreef Kally het volgende:

[..]

(ow sorry dat mocht niet meer )
Morgen lekker kliekjes
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 21:55:46 #107
18653 crew  D.
pi_74796850
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:

[..]

nee hoor...ik ben gewoon echt moe
Slaap zacht, en droom fijn
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:56:57 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_74796906
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef Copycat het volgende:
Dus die drie podia zakken op een gegeven moment, zodat ze toch samen op één podium staan?

De coolheid!
Afgekeken van de Simple Minds ?, die hadden ook zo'n soort podium
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:03:32 #109
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74797178
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]

[..]

Oh, fantastisch

Lange versie: Hier onder.
Korte versie: Heb ik niet

We gingen om half 5 weg, om lekker naar Muse te crossen, en halverwege stonden we in de file, net als bij Coldplay. Heel fijn want op de tom-tom stond aangegeven hoe laat we zouden aankomen. Met een snelheid van 10 Km per uur duurde het nog wel even
Maar uiteindelijk na 4 km file konden we doorrijden en waren we er ook zo. Enorme Arena, overal druk en politie en mensen en zie dan je auto maar te parkeren. Maar we konden zo doorrijden naar de VIP afdeling en daar stonden een paar auto's
Met de lift en de bellboy naar boven en toen op naar de drankstal. Allebei 2 wijntjes en hop het publiek in, op zoek naar onze zogenaamde vriendinnen, zodat we al zwaaiend naar niemand door konden lopen naar voren
Truc werkte verbazingwekkend goed, ik zou dat zelf nooit doen maar ik ging met een die-hard-concertganger en ik ben maar gevolgd, en zo werden we doorgelaten tot een meter of 30 van het podium. Voorprogramma gemist, zo laat waren we, maar toch een mooi plekkie.

Op het podium 3 grote pilaren verkleed als gebouwen. Uiteindelijk werd het donker en ahhh yes, t ging beginnen
Doeken weg en halverwege stonden de heren op het podium en hoera, Muse Live

[ afbeelding ]

Na 2 minuten hadden we de eerste dringers al in onze nek en na nog 4 minuten werd ik meegesleurd naar voren, een grote massa duwde en deed. Kreeg een stomp in mn middenrif en werd er even heel beroerd van. Het overweldigde me even, maar toen ik me hersteld had deed ik maar het enige wat ik op dat moment kon doen: opgaan in de menigte. Ik was A. meteen kwijt en heb ik ook niet weer gezien tot na afloop. Bij elk refrein of bij elk begin van een nummer werd ik naar voren geduwd en van links naar rechts gedrukt. Achter mij stond iemand die het leuk vond me bij elke nieuwe golf bij mn shirt te pakken en mij naar voren te duwen. Met als gevolg dat ik uiteindelijk op de 4e rij stond.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het ging er behoorlijk wild aan toe soms en kon ik met moeite blijven staan. Heerlijk
Ik heb klappen gehad, ik had een zere rug en op een gegeven moment kón ik niet meer. Ik kon niet meer zingen, ik kon niet meer zwaaien en ik kon niet meer. Toen mocht het van mij wel afgelopen zijn. Het was zó vermoeiend, ik was op. Tot ze Plug in Baby speelden, en dan ga je weer
Het was bloedheet, en ik kon mn armen niet meer naast mn lichaam krijgen, zoveel mensen. En toch met kippevel op je armen zitten he!
Hoe raar!

[ afbeelding ]

Aan het eind toen het was afgelopen zag ik pas hoe ik er aan toe was, ik was vanaf mn tetten (fijn, een groen shirt, echt duidelijk zichtbaar ook ) tot ín mn schoenen drijfnat
Heb echt een enorme blauwe plek op mn been en een beurse rug.
Heerlijk, wat een feest, wat een concert en wat ONGELOVELIJK goed zijn ze live

[ afbeelding ]

Morgen op kaarten jacht voor Wembley volgens jaar, hopelijk lukt het!

Alle foto's heb ik zelf gemaakt
Wat gaaaaaaf! en tof en leuk en dichtbij!!! En nu gammel en gaar maar het was het waard zo te lezen.
Tof!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74797240
Gaaf verslag Car, top!!! Klinkt als een avond om nooit te vergeten, blauwe plekken zijn zo weer weg
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_74797278
D'r kunnen zo links en rechts nog wel wat superlatieven bij, de pagina is nog niet vol
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:07:21 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74797351
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
D'r kunnen zo links en rechts nog wel wat superlatieven bij, de pagina is nog niet vol
Nou ja, het is in ieder geval een stuk toffer dan naar een oudercontactavond gaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74797383
Ja, podia zakken, en soms stonden ze er weer op. Met Feeling Good bijvoorbeeld, en dat stuk met bassist en drummer. Die stonden samen op 1 om samen omhoog te gaan. Zo had iedereen goed zicht.
Het was zó tof, ik hoefde niet eens op de schermen te kijken, ik kon ze zien, ik kon de drummer zien stralen toen op het laatst het dak er echt áf ging. Dat was echt tof

Zanger is echt fenomenaal, oh man, die gitaar, het scheurt en doet en het is zó gaaf. Ik kan niet anders zeggen. Zó gaaf.
En dan ook nog zuiver zingen ook, geen noot vals of er naast

Ik kom woorden te kort geloof ik
Screw them.
We're going home.
pi_74797460
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou ja, het is in ieder geval een stuk toffer dan naar een oudercontactavond gaan.
Dat zou wel eens een waarheid als een koe kunnen zijn
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:10:07 #115
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_74797473
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon niet het juiste contact gehad
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:10:42 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74797497
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik net gedaan en het haalt het niet bij Caro d'r verhaal.
pi_74797607
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Vertel eens?

Gooi ik er nog ff 2 fotookes in

Screw them.
We're going home.
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 22:13:30 #118
184769 crew  Deisyy
pi_74797620
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Koe
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:13:35 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74797626
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen bewegende podia en scheurende gitaren?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74797654
Een spetterend optreden en dito verslag Caro
Je hebt er duidelijk enorm veel plezier aan beleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')