quote:Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef starla het volgende:
kapsalon
Ziet er niet uit maar is heerlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:26 schreef tomtomaat het volgende:
Lijkt me trouwens niet te vreten..
en uitjes!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:26 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Da's toch gewoon patat met mayo en pindasaus?
Dan moet ik het maar eens proberen... Ken het niet en van een "kapsalon" had ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit maar is heerlijk.
Was laatst bij een snackbar in Hilversum. Daar hadden een "patat puinhoop". Bleek bij navraag een patat te zijn met įlle sauzen: mayo, pinda, ketchup, curry, piccalilly en nog een paar meer. Over niet te vreten gesproken...quote:Op woensdag 18 november 2009 20:26 schreef tomtomaat het volgende:
Lijkt me trouwens niet te vreten..
holy fuck !quote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Nico_S. het volgende:
mayo, pinda, ketchup, curry, piccalilly en nog een paar meer.
Het is simpel en (relatief) goedkoop. Een bak met patat, shoarma en kaas even in de oven om de kaas te laten smelten. Dan knoflook- en sambalsaus er over en wat salade er op.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar eens proberen... Ken het niet en van een "kapsalon" had ik nog nooit gehoord.
Gatverquote:Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Was laatst bij een snackbar in Hilversum. Daar hadden een "patat puinhoop". Bleek bij navraag een patat te zijn met įlle sauzen: mayo, pinda, ketchup, curry, piccalilly en nog een paar meer. Over niet te vreten gesproken...
wow, netjes!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef tomtomaat het volgende:
Eerste keer sex?
oven staat toch tussen haakjes?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef Plasterk het volgende:
kapsalon is wel lekker, maar hij komt niet uit de oven bij mn snackbardus foutieve vraagstelling
Dan doen ze toch iets fout.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef Plasterk het volgende:
kapsalon is wel lekker, maar hij komt niet uit de oven bij mn snackbardus foutieve vraagstelling
Het lijkt mij ook minder lekker het niet in de oven is geweest.quote:
quote:
Tip: gebruik een mixer.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:42 schreef starla het volgende:
Paar keer zelf geprobeerd te maken, maar ik krijg dat eiwit nooit zo stevig opgeklopt. Ik en mijn slappe armpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |