Vier weken geleden, heb ik besloten om van opleiding te veranderen. Al enkele gesprekken gehad met mijn SLC (Studieloopbaan Coach), en ongeveer drie weken geleden ging ik de formulieren ondertekenen voor een interne overplaatsing naar een andere opleiding die aansluit bij mijn huidige. Zodat ik direct in kon stromen in het tweede kwartaal.
Maar, de eerste irritatie en faal begon al gelijk bij het invullen van de overplaatsing formulieren drie weken geleden. De mevrouw die me de formulieren overhandigde, zei dat ik bij vragen terecht kon bij haar collega. Dus ik het formulier invullen maar had nog een vraag over een vraag. Ik dus die vraag stellen en haar collega, zegt die mongool: "Ja sorry, dit is niet mijn afdeling moet je maar aan haar vragen." Waarom knikt die grafmongool dan als ze zegt dat als ik vragen heb bij hem terrecht kon komen.
En tja, de mevrouw die mij de formulieren overhandigde had lunchpauze, dus hij zei dat ik het over 45 minuten nog een keer moest proberen. Ik zwaar geiriteerd, in staat om die man van zijn stoel af te swaffelen, maar hij werd gered door een telefoontje van mijn vriendin naar mij die me vertelde dat ik gewoon rustig moest blijven. Uiteindelijk de vraag nog aan die vrouw gesteld, formulieren ingeleverd klaar. Ik zou binnen ongeveer een week, a twee weken bericht krijgen.
Dit bericht heb ik helaas na drie en een halve week nog niet ontvangen. En dit terwijl er een nieuwe periode aankomt. Ik dus zwaar geiriteerd naar school, aangezien ik geen lessen kan volgen van mijn oude opleiding aangezien de studiepunten van deze nieuwe periode niet mee tellen.
Dus ik vragen hoe het nou zat, en toevallig zat ik ook te kijken op een lijst van waar welke persoon staat ingedeeld bij welke leraar voor een bepaald vak. En verrekt, ik zie mijn naam staan met mijn nieuwe klas. Maar ik had nog geen officieel bericht gekregen wie mijn mentor was, welke klas ik ingedeeld sta. Dus ik nog een keer vragen, blijkt dat de administratie het maar voor een deel verwerkt heeft. En er een fout is gemaakt omdat ze formulier doorgestuurd hebben naar de directeur terwijl het ook internet kon en mocht. Wat aanzienlijk korter zou duren, dus ik doorverwezen naar coordinator van de nieuwe opleiding
En deze man bood zijn excuses aan, en moest opnieuw de formulieren invullen en hij zou het BINNEN 48 uur oplossen had hij beloofd. En mij bellen en emailen in welke klas ik zat en wie me nieuwe mentor (SLC) was. Ik dus afwachen, belt die verrekte kanker mongool me niet. Dus ik weer boos aan de lijn hangen, is hij er heel de dag er niet.
Uiteindelijk een klacht proberen in te dienen, is de persoon van de klachtenlijn er niet. Uiteindelijk doorverbonden met een of andere hoer die me verteld dat ik het geheel anders aan moest pakken. En dat ik volledig fout heb gedaan. TERWIJL TWEE ANDERE GODVERDOMME KANKER AFDELINGEN ME VERTELDE DAT IK HET MOEST DOEN HOE IK HET GEDAAN HEB. EN DAT DE FUCKING COORDINATOR MIJ GODVERDOMME ZIJN EXCUUS AANBOOD OMDAT HET VERKEERD WAS GEGAAN EN NIET MIJN FOUT. Maar ja, dit wijf probeerde alles wat krom was recht te lullen, en luisterde niet eens naar mijn kant van het verhaal en bleef achter elkaar maar het zelfde herhalen.
Conclusie: Ga niet naar hogeschool rotterdam, het is een faalschool. Als er iets geregeld moet worden waar administratie bij de pas komt word je van het kastje naar de muur gestuurd. Het is gewoon nog erger dan het gemeente huis.
Klacht 1: Irritante wijven van de administratie die je laten wachten en denken dat ze god zijn.
Klacht 2: Mensen die zichzelf tegenspreken en proberen recht te lullen wat krom is.
Klacht 3: Administratieve rompslomp van grote organisaties zoals de Hogeschool Rotterdam.
Klacht 4: Klachtlijn die zo slecht is dat je eigenlijk een Klacht-Klachtlijn moet hebben
Klacht 5: Mensen die godverdomme les geven in communicatie maar zelf er kanker hard in falen.