quote:Op vrijdag 20 november 2009 04:11 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Net ook aan het einde van het verhaal gekomen, echt zo bruut. Nu al zin in deeltje 3, nu mij nog even zoet houden met de vindplaatsen van alle waarheidsfragmenten & het oplossen van de puzzels
Sterker nog... ik heb maar 1 slot open dus... ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Ja. Een exclusieve deal. En waar draaide die deal om? Munten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die GTA 4 episodes was vanwege de exclusieve deal.
DAT BEELDJE IS NIET GAY!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef RickoKun het volgende:
Is er ook een NORMALE versie van Assassin's creed 2 bij de mediamarkt? Als ik op die site van hun kom, zie ik alleen maar die white collection edition met zo'n gay beeldje, ik wil alleen het spel hebben
Niet mijn pro beeldje dissen mangquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:07 schreef RickoKun het volgende:
Is er ook een NORMALE versie van Assassin's creed 2 bij de mediamarkt? Als ik op die site van hun kom, zie ik alleen maar die white collection edition met zo'n gay beeldje, ik wil alleen het spel hebben
nja ik had hem al een tijdje terug kunnen spelen!quote:
In het engels, er zit alsnog veel italiaans doorheen zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef -Dries- het volgende:
In welke taal hebben jullie de stemmen? Ik ga ze wss in het italiaans doen.
Kvind dat engels-italiaans zo tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
In het engels, er zit alsnog veel italiaans doorheen zo
Ik ken iemand uit Italiė en die zegt dat het erg authentiek klinkt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Kvind dat engels-italiaans zo tenenkrommend slecht
Dat zei ik ook, beter lezen.quote:
Als je ongewapend in gevecht bent met iemand: X ingedrukt houden (mits Xbox). Tip: ga nog even wat oefenen in Monteriggioni, die leermeester heeft wel wat handige tipsquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef D-Industries het volgende:
Het schijnt dat je zand in de gezichten kan gooien? Blijkbaar heb ik dit gemist, kan het ook nergens terug vinden of hoe ik dit moet doen.
Ja net dus gedaan maar die tip kwam maar niet tevoorschijn - anyway bedankt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je ongewapend in gevecht bent met iemand: X ingedrukt houden (mits Xbox). Tip: ga nog even wat oefenen in Monteriggioni, die leermeester heeft wel wat handige tips
Nee, hij doet alleen Desmond geloof ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Sowieso is de voice-acting prima!! Nathan Drake stem uit Uncharted 2 is Ezio geloof ik!
Ah ok,... wel een goede cast overigens en ik vind de voice-acting prima. Ik zit er pas een paar uur in maar het verhaal heeft bij mij veel meer impact dan deel 1 had. Ook de gameplay blijft leuk. Het voelt juist aan. Ik zie dit deel niet zo zeer als een vervolg, maar eerder hoe deel 1 had moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, hij doet alleen Desmond geloof ik.
Agreequote:Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah ok,... wel een goede cast overigens en ik vind de voice-acting prima. Ik zit er pas een paar uur in maar het verhaal heeft bij mij veel meer impact dan deel 1 had. Ook de gameplay blijft leuk. Het voelt juist aan. Ik zie dit deel niet zo zeer als een vervolg, maar eerder hoe deel 1 had moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |