PS3 versie neem ik aan? (of is toch stiekem de pc versie al uit)quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef D-Industries het volgende:
Net de White edition in ontvangst genomen, tijd om te genieten.

Ja gare Bol.com, was alleen in juni te bestellenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Heb de black edition, zit wel wat meer dan alleen het poppetje bij.
[ afbeelding ]

Heb ik een gelukquote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja gare Bol.com, was alleen in juni te bestellen

PS3 versie.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
PS3 versie neem ik aan? (of is toch stiekem de pc versie al uit)

Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:29 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Heb ik een geluk
Maar even nog over dat UPlay, dat is alleen voor de legale versies?

www.uplay.comquote:

teveel moeitequote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
www.uplay.com
Kan je punten verdienen (moet je op je pc of xbox/ps3 inloggen) en kan je gave rewards verdienen met o.a.:
- crypte met alle assassins
- Altaïr's outfit
- Gave messen upgrade
en meer!

De RROD. Xbox dood, en moet naar MS voor reparatie.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef peleetje het volgende:
Inmiddels ook AC2 in huis...
doe hem net in de XBOX... komt even een update overheen, start AC2 en na 5min in het spel liep het spel ineens vast. XBOX gereset en bam 3 rode knipperende lampjes. error code 0102.
Godverdegoder. Iemand tips wat ik hieraan kan doen?

lekker... hij valt al niet meer binnen de garantie. Kan ik waarschijnlijk net zo goed weer een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De RROD. Xbox dood, en moet naar MS voor reparatie.

Elite is niet zo duur meer, en een 120GB HD is altijd handig. Heb er zelf een en nog geen enkel probleem gehad. Installeer al me games op dat dingquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
lekker... hij valt al niet meer binnen de garantie. Kan ik waarschijnlijk net zo goed weer een nieuwe kopen.

RRoD is drie jaar garantie, dat weet je? Trouwens wel knap dat je een Xbox hebt, maar niet weet wat drie rode lampjes betekenenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
lekker... hij valt al niet meer binnen de garantie. Kan ik waarschijnlijk net zo goed weer een nieuwe kopen.

quote:Tweakers.net
Ondanks dat laatste minpunt moeten we concluderen dat er bar weinig mis is met Assassin's Creed II. Het spel weet zijn voorganger op alle fronten achter zich te laten, wat met name op het gebied van variatie in de missies en het vechten ook pure noodzaak was. Daarbij is de spelwereld in Assassin's Creed II ook groter - of zo voelt het in elk geval - en zijn de diverse verhaallijnen een stuk beter geïmplementeerd dan in het eerste deel, wat een dijk van een game oplevert. Assassin's Creed II kent weliswaar zijn gebreken, maar weet toch vooral de game te zijn die het eerste deel eigenlijk al had willen zijn. Misschien vinden we het een beetje jammer dat het verhaal in het heden geen conclusie kent, maar aan de andere kant: laat het vooruitkijken naar Assassin's Creed III beginnen!
Pluspunten
+ Sfeervol
+ Verhaallijnen
+ Veel te doen
+ Variatie in gevechten
+ 'Moordenaar zijn' sterk neergezet
Minpunten
- Glitches in AI
- De stad door rennen wordt vermoeiend...
- ... en naar beneden vallen ook
Cijfer: 9

Mijn vraag is beantwoord in de video review van InsideGamer:quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Een vraag aan degenen die 'm al (uit)gespeeld hebben... In hoeverre kun je vrij rondlopen in Rome en is deze stad wel vaker dan eens bereikbaar of slechts tegen het einde van het spel, wanneer je de laatste missie(s) moet doen? Tot nu toe heb ik namelijk geen video's gezien van Rome, slechts twee nietszeggende screenshots met het Colosseum ver weg op de achtergrond.

Wat een irritante stem heeft die knaapquote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vraag is beantwoord in de video review van InsideGamer:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/assassinscreedii/videos/12573
Het is dus zo dat je niet vrij rond kunt lopen in Rome. Je komt missiegewijs in slechts drie gebouwen, te weten het Sixtijns Kapel, de Engelenburcht en de Sint-Pieter.

Simpele doos, maar de figure is zeer gedetailleerd! Erg cool!
 Simpele doos, maar de figure is zeer gedetailleerd! Erg cool!

Kreeg net een sms dat ik em kan ophalen bij gamemania. heb alleen niet genoeg tijd vandaag moet straks gaan werken. dus morgen ochtend bij het open gaan sta ik er. en dan heb ik 2 dagen om AC2 te spelen.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit
[ Bericht 13% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2009 04:21:21 ]Altijd aan het dromen...

haha ja ze is er op achteruit gegaan...quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef D-Industries het volgende:
Ah ben even plaatjes aan het maken die de verschillen duidelijk maken tussen Deel I en Deel II dat ik wel erg vond opvallen...
Lucy: http://img442.imageshack.us/img442/4492/lucyv.png
Desmond [komt er aan..]
Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit

Dat lijken wel van die Marilyn Manson contactlenzen die ze in het onderste deel in heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef D-Industries het volgende:
Ah ben even plaatjes aan het maken die de verschillen duidelijk maken tussen Deel I en Deel II dat ik wel erg vond opvallen...
Lucy: http://img442.imageshack.us/img442/4492/lucyv.png
Desmond [komt er aan..]
Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit

ik dacht van wel!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ja ze is er op achteruit gegaan...
kan iemand die hem al heeft mij vertellen of het spel avatar awards bevat?

Ik deel je pijnquote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Kreeg net een sms dat ik em kan ophalen bij gamemania. heb alleen niet genoeg tijd vandaag moet straks gaan werken. dus morgen ochtend bij het open gaan sta ik er. en dan heb ik 2 dagen om AC2 te spelen.

Waarom dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef -Dries- het volgende:
Net de gametrailers review gezien en ik koop hem niet.

Deed me teveel denken aan deel 1. PRECIES dezelfde animaties.. sfeerloze stad.. zelfde vechtsysteem. Nee sorryquote:

quote:Op woensdag 18 november 2009 18:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een fantastico spelle. Ik ga weer spelen. Ciao.

quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef D-Industries het volgende:
Ah ben even plaatjes aan het maken die de verschillen duidelijk maken tussen Deel I en Deel II dat ik wel erg vond opvallen...Mmm... ik vond (de 20sec die ik heb gezien voordat mijn XBOX de geest gaf) qua graphics ook wel een beetje tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit

Heb ik hem alsnog niet als laatste hierquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef Jivis het volgende:
Als ik morgen geen mail krijg dat die verstuurd is moet ik huilen.

In het eerste deel lijkt ze nog op Kristen Bell (die de stem doet). In het tweede deel is ze inderdaad gewoon engquote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat lijken wel van die Marilyn Manson contactlenzen die ze in het onderste deel in heeft
 .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |