Bummer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, hij doet alleen Desmond geloof ik.
Maar de prijs is hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben btw voor de normale versie gegaan.
Extra level en een poppetje interesseert me niet zoveel.
Had de gewone versie al besteld toen ik zag dat de white edition eigenlijk niet veel in prijs verschilde.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar de prijs is hetzelfde! De normale versie zit ook in mijn white edition.
Je moet op de lange rand van het balkon gaan staan en dan springenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:40 schreef seppo het volgende:
Hoi, ik heb een probleem want ik kom niet verderHet lijkt wel een bug...ik zit nu in het gedeelte nadat je met de boot naar Venetie vertrekt en zo'n gast moet achtervolgen totdat hij een deurtje binnengaat van een grote toren. Dan moet je die toren beklimmen maar ik kom maar niet verder dan dit punt:
Tot hier lukt nog...
[ afbeelding ]
Maar dan kom ik dus niet op die houten balk! Iemand een idee waar dit aan ligt (of tips om er wel op te komen)
[ afbeelding ]
Probeer eens op de rand van het balok te gaan staan, zodat die balk naar je toe wijst. Dan de High Profile knop indrukken en dan de sprong knop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef seppo het volgende:
Dan gaat hij bij mij dus aan de deur hangen..Ik heb het al ongeveer 100 keer geprobeerd.
de knop waarmee je rent is datquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:01 schreef seppo het volgende:
High profile knop? Is dat gewoon RT op de xbox?
Bedankt voor de reacties overigens, ga het zo proberen!
Ook zoiets, en net ook weer een uurtjequote:Op zaterdag 21 november 2009 00:15 schreef Jivis het volgende:
Van acht tot twaalf gespeeld. Hele goede game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |