quote:Eurogamer:
Ubisoft Montreal has never been afraid to try new things, but after a few missteps with games like last year's Prince of Persia, perhaps the bravest thing it could have done with Assassin's Creed II was simply to make a classic open-world adventure, filled to the brim with things you want to do and the narrative motivation to continue doing them. The fact it's done so suggests we really should trust the studio when it says it's taken its lesson, and fills me with hope for the third game in the trilogy. In the meantime, we not only have the Assassin's Creed game we'd hoped for in the first place to play with, but one of the best open-world games of the year.
9/10
quote:1UP:
Assassin's Creed 2 is a much better game than its predecessor. For one thing, it's actually a complete game, possessing a beginning, a middle, and an end, where the original Creed had a very interesting beginning and a satisfying end connected by 20 hours of interminable grey tedium. And while this sequel may not feel quite as fresh as the first game's handful of exceptional moments did, it serves up a more consistently enjoyable experience from start to finish.
A-
quote:Gamespot:
At first, Assassin's Creed II might seem as if it has added more than its foundation was meant to handle, but once all the new features are completely introduced, it develops that magic that so few games can cast. This is the rare sequel that offers fans of the original the basics they would expect, while adding and changing so many other aspects that even those who didn't appreciate the first should take the plunge, without hesitation. A few more contrivances notwithstanding, Assassin's Creed II is a better game than its forebear and is a beautiful and memorable experience on its own terms. But it's more than just a game--it's an escape to a place and a time that feel so welcoming, you'll be making return trips even after your initial adventure is over.
9.0
quote:Gametrailers:
Assassin’s Creed II has plenty of fixes and additions, but the story can drag, and the sense of awe that the parkour provided two years ago is muted. Yet new mission types, freedom from a linear quest, added depth, and a stronger historical bent fortify the overall experience. There’s still no other game quite like it, and whether you dismissed the first game or absolutely loved it, this is one creed worth taking.
9.2
quote:IGN:
Assassin's Creed II transforms a middling action game into an intriguing and consistently entertaining open-world adventure. Based on this game, Ubisoft Montreal should run a clinic on how to iterate a franchise and if the series continues in this vein, the next installment will take aim at Rockstar's best efforts. The experience is layered, unique, and shows an incredible attention to detail. This is one case where the sequel has triumphed over the original by catching the gameplay up to the already excellent visuals. No matter what your preconceptions are about Assassin's Creed II, the game is well worth your time and money.
9.2

quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:43 schreef Chocobo het volgende:
Heb je laatste post even gebruikt Cyb!

quote:EDGE:
Many players immersed in all Assassin’s Creed II has to offer will find these issues nitpicking. Certainly, Ubisoft Montreal has succeeded in welding a game to what once felt like a proof of concept, and without overshadowing its many strengths. Much devolves into mere stuff – one sword is much like another; a painting’s easily bought and just fills a hole in the wall – and once the story is over there’s little reason to replay it. At the end of it all, though, you’re left with that setting, those cities, and Ezio, and they lend the experience a substance that endures.
8.0
quote:Gameinformer:
Assassin’s Creed II is a complex, mature, and engaging journey from beginning to end. It stands as a benchmark for design that combines innovative ideas with tried-and-true techniques to create one of the great games of this generation.
9.5
quote:G4TV:
The good news is that there's still room for the series to grow, and judging by how far they've advanced the Templar vs. Assassin battle, the merging of the past and present, and the mystical/religious/scientific brew that is the overarching plot, we're going to go in some very interesting directions. If you saw past Assassin’s Creed's flaws, you'll love this one even more. If not, Assassin’s Creed II proves that Ubisoft Montreal deserves the opportunity to win you back.
4/5

je kan bij elk persoon naar de database!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:06 schreef Shoombak het volgende:
De reviews zijn wel heel lovend. Zou het een 8 geven, voor het toegevoegde economie deel, maar het verhaal van deel 1 vond ik interessanter dan dit. Het is nu gewoon, kill die, en die, en die, en die. Verder geen idee wat de achtergrond van die mensen is.

Ik heb dus precies hetzelfde , vond deeltje 1 ook vies tegenvallen. Deel 2 is niet veel beter vrees ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:58 schreef Yi-Long het volgende:
Mooie cijfers. Had eigenlijk weinig interesse in deze game na het tegenvallende 1ste deel, maar wellicht toch maar aanschaffen...
 )
  ) 

Die Boris heeft wel valide punten als kritiek. Maar goed, hopelijk kan ik het morgen zelf checken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde , vond deeltje 1 ook vies tegenvallen. Deel 2 is niet veel beter vrees ik.
De variatie die beloofd werd is er aan de haren bij getrokken ( Pakketjes rondbrengen , veertjes verzamelen voor je authistische zusje)
Zie de review van Gamekings http://www.gamekings.tv/index/videos/review-assassins-creed-ii/

Inderdaad, de besturing is nog steeds ruk. Het voelt gewoon te statisch aan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die Boris heeft wel valide punten als kritiek. Maar goed, hopelijk kan ik het morgen zelf checken.

Ik ga toch eerder af op de andere reviews om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde , vond deeltje 1 ook vies tegenvallen. Deel 2 is niet veel beter vrees ik.
De variatie die beloofd werd is er aan de haren bij getrokken ( Pakketjes rondbrengen , veertjes verzamelen voor je authistische zusje)
Zie de review van Gamekings http://www.gamekings.tv/index/videos/review-assassins-creed-ii/

Idd. "De stad is te clean", lekker belangrijk! Eigenlijk meer een voordeel, ik vond het in AC1 te druk, al die irritante mensen die de hele tijd in de weg lopen... En de besturing vond ie lastig, nou, wat een amateur is het danquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga toch eerder af op de andere reviews om eerlijk te zijn

Dequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
 is inderdaad op zijn plaats. Die andere reviewers geven elke "topgame"een 9+
  is inderdaad op zijn plaats. Die andere reviewers geven elke "topgame"een 9+ 

fanboy alertquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]

Boris =quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:37 schreef MassimO het volgende:

Doodsoorzaak?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat baaaaaaaaaaaaal ik dat mijn PS3 deze week is overleden

Volgens mij zijn ze maar iets beter dan deel 1, en als ik daar video's van zie denk ik precies hetzelfde. Maar eenmaal ingame heb ik mij er geen moment aan geërgerd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:35 schreef SonicVolcano het volgende:
De animaties vind ik soms erg slecht ogen. Zeker de close-up shots zijn echt belabberd. Ik heb de Gametrailers review bekeken en het viel me nogal op...

Inderdaad, hij kan gewoon niet gamen als hij niet uit de knoppencombinaties komtquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Boris =
Word een beetje moe van die gast eerlijk gezegd.
 .
. . Die is het er ook duidelijk niet mee eens, aan z'n lichaamstaal te zien
. Die is het er ook duidelijk niet mee eens, aan z'n lichaamstaal te zien  .
.

Ja, weet ik, maar dat maakt hem wel menselijker dan Boris vind ik, die in deze review gewoon loopt te zeiken om het zeiken. Maar die 9.9 van Jan was inderdaad een beetje raar, hoewel ik ook zeker van AC1 genoten heb. Maar hoger dan een 8 kom ik niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Jan het orakel?
Diegene die het eerste deel doodleuk een 9.9 gaf!!

Jan en Steven hebben doorgaans nog wel een behoorlijke kennis van zaken. Voor de rest is het een kneuzenkorps 1e klas.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar dat maakt hem wel menselijker dan Boris vind ik, die in deze review gewoon loopt te zeiken om het zeiken. Maar die 9.9 van Jan was inderdaad een beetje raar, hoewel ik ook zeker van AC1 genoten heb. Maar hoger dan een 8 kom ik niet.

Ik wilde hierop reageren maar het lukt me niet ... eigenlijk heb je daarmee alles al gezegd. Meer kan ik er niet van maken. Jan,... Boris,... Gamekingsquote:

Tja,... meer kan ik er niet van maken. Ben wel een fan van AC, maar om me nu meteen een fanboy te noemen als ik deze mensen niet serieus neem,... beetje overdreven! Vandaag komt die binnen en de goede reviews maken me uiteraard wel blij. Toch een soort bevestiging van wat ik al dacht en of hoopte!quote:Op woensdag 18 november 2009 01:54 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren maar het lukt me niet ... eigenlijk heb je daarmee alles al gezegd. Meer kan ik er niet van maken. Jan,... Boris,... Gamekings

Dungeons doen, a la prince of persia.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Pizzahut het volgende:
Kreeg een mailtje van Ubisoft over UPlay. Ziet er gaaf uit. En je kan Altairs outfit krijgen!
http://uplay.uk.ubi.com/win/rewards
Benieuwd hoe dit precies werkt...

Maar we weten nu ook dat er veel meer mogelijkheden en interactie is in ASIIquote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef -Dries- het volgende:
Mooie reviews. Maar dat kreeg het eerste deel ook. En we weten hoe dat afliep..

Heb de black edition, zit wel wat meer dan alleen het poppetje bij.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Beach het volgende:
Hmm, eigenlijk achteraf zonde van de White Edition.
Zit ik met zo'n gaar poppetje opgescheept.

Je hebt wel extra content...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:53 schreef Beach het volgende:
Hmm, eigenlijk achteraf zonde van de White Edition.
Zit ik met zo'n gaar poppetje opgescheept.

PS3 versie neem ik aan? (of is toch stiekem de pc versie al uit)quote:Op woensdag 18 november 2009 11:21 schreef D-Industries het volgende:
Net de White edition in ontvangst genomen, tijd om te genieten.

Ja gare Bol.com, was alleen in juni te bestellenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Heb de black edition, zit wel wat meer dan alleen het poppetje bij.
[ afbeelding ]

Heb ik een gelukquote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja gare Bol.com, was alleen in juni te bestellen

PS3 versie.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:22 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
PS3 versie neem ik aan? (of is toch stiekem de pc versie al uit)

Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:29 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Heb ik een geluk
Maar even nog over dat UPlay, dat is alleen voor de legale versies?

www.uplay.comquote:

teveel moeitequote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
www.uplay.com
Kan je punten verdienen (moet je op je pc of xbox/ps3 inloggen) en kan je gave rewards verdienen met o.a.:
- crypte met alle assassins
- Altaïr's outfit
- Gave messen upgrade
en meer!

De RROD. Xbox dood, en moet naar MS voor reparatie.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:56 schreef peleetje het volgende:
Inmiddels ook AC2 in huis...
doe hem net in de XBOX... komt even een update overheen, start AC2 en na 5min in het spel liep het spel ineens vast. XBOX gereset en bam 3 rode knipperende lampjes. error code 0102.
Godverdegoder. Iemand tips wat ik hieraan kan doen?

lekker... hij valt al niet meer binnen de garantie. Kan ik waarschijnlijk net zo goed weer een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De RROD. Xbox dood, en moet naar MS voor reparatie.

Elite is niet zo duur meer, en een 120GB HD is altijd handig. Heb er zelf een en nog geen enkel probleem gehad. Installeer al me games op dat dingquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
lekker... hij valt al niet meer binnen de garantie. Kan ik waarschijnlijk net zo goed weer een nieuwe kopen.

RRoD is drie jaar garantie, dat weet je? Trouwens wel knap dat je een Xbox hebt, maar niet weet wat drie rode lampjes betekenenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
lekker... hij valt al niet meer binnen de garantie. Kan ik waarschijnlijk net zo goed weer een nieuwe kopen.

quote:Tweakers.net
Ondanks dat laatste minpunt moeten we concluderen dat er bar weinig mis is met Assassin's Creed II. Het spel weet zijn voorganger op alle fronten achter zich te laten, wat met name op het gebied van variatie in de missies en het vechten ook pure noodzaak was. Daarbij is de spelwereld in Assassin's Creed II ook groter - of zo voelt het in elk geval - en zijn de diverse verhaallijnen een stuk beter geïmplementeerd dan in het eerste deel, wat een dijk van een game oplevert. Assassin's Creed II kent weliswaar zijn gebreken, maar weet toch vooral de game te zijn die het eerste deel eigenlijk al had willen zijn. Misschien vinden we het een beetje jammer dat het verhaal in het heden geen conclusie kent, maar aan de andere kant: laat het vooruitkijken naar Assassin's Creed III beginnen!
Pluspunten
+ Sfeervol
+ Verhaallijnen
+ Veel te doen
+ Variatie in gevechten
+ 'Moordenaar zijn' sterk neergezet
Minpunten
- Glitches in AI
- De stad door rennen wordt vermoeiend...
- ... en naar beneden vallen ook
Cijfer: 9

Mijn vraag is beantwoord in de video review van InsideGamer:quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Een vraag aan degenen die 'm al (uit)gespeeld hebben... In hoeverre kun je vrij rondlopen in Rome en is deze stad wel vaker dan eens bereikbaar of slechts tegen het einde van het spel, wanneer je de laatste missie(s) moet doen? Tot nu toe heb ik namelijk geen video's gezien van Rome, slechts twee nietszeggende screenshots met het Colosseum ver weg op de achtergrond.

Wat een irritante stem heeft die knaapquote:Op woensdag 18 november 2009 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn vraag is beantwoord in de video review van InsideGamer:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/assassinscreedii/videos/12573
Het is dus zo dat je niet vrij rond kunt lopen in Rome. Je komt missiegewijs in slechts drie gebouwen, te weten het Sixtijns Kapel, de Engelenburcht en de Sint-Pieter.

Simpele doos, maar de figure is zeer gedetailleerd! Erg cool!
 Simpele doos, maar de figure is zeer gedetailleerd! Erg cool!

Kreeg net een sms dat ik em kan ophalen bij gamemania. heb alleen niet genoeg tijd vandaag moet straks gaan werken. dus morgen ochtend bij het open gaan sta ik er. en dan heb ik 2 dagen om AC2 te spelen.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit
[ Bericht 13% gewijzigd door D-Industries op 19-11-2009 04:21:21 ]Altijd aan het dromen...

haha ja ze is er op achteruit gegaan...quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef D-Industries het volgende:
Ah ben even plaatjes aan het maken die de verschillen duidelijk maken tussen Deel I en Deel II dat ik wel erg vond opvallen...
Lucy: http://img442.imageshack.us/img442/4492/lucyv.png
Desmond [komt er aan..]
Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit

Dat lijken wel van die Marilyn Manson contactlenzen die ze in het onderste deel in heeftquote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef D-Industries het volgende:
Ah ben even plaatjes aan het maken die de verschillen duidelijk maken tussen Deel I en Deel II dat ik wel erg vond opvallen...
Lucy: http://img442.imageshack.us/img442/4492/lucyv.png
Desmond [komt er aan..]
Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit

ik dacht van wel!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha ja ze is er op achteruit gegaan...
kan iemand die hem al heeft mij vertellen of het spel avatar awards bevat?

Ik deel je pijnquote:Op woensdag 18 november 2009 16:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Kreeg net een sms dat ik em kan ophalen bij gamemania. heb alleen niet genoeg tijd vandaag moet straks gaan werken. dus morgen ochtend bij het open gaan sta ik er. en dan heb ik 2 dagen om AC2 te spelen.

Waarom dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef -Dries- het volgende:
Net de gametrailers review gezien en ik koop hem niet.

Deed me teveel denken aan deel 1. PRECIES dezelfde animaties.. sfeerloze stad.. zelfde vechtsysteem. Nee sorryquote:

quote:Op woensdag 18 november 2009 18:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een fantastico spelle. Ik ga weer spelen. Ciao.

quote:Op woensdag 18 november 2009 18:27 schreef D-Industries het volgende:
Ah ben even plaatjes aan het maken die de verschillen duidelijk maken tussen Deel I en Deel II dat ik wel erg vond opvallen...Mmm... ik vond (de 20sec die ik heb gezien voordat mijn XBOX de geest gaf) qua graphics ook wel een beetje tegenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het jammer, want in deel I ziet lucy er nog goed uit

Heb ik hem alsnog niet als laatste hierquote:Op woensdag 18 november 2009 23:21 schreef Jivis het volgende:
Als ik morgen geen mail krijg dat die verstuurd is moet ik huilen.

In het eerste deel lijkt ze nog op Kristen Bell (die de stem doet). In het tweede deel is ze inderdaad gewoon engquote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat lijken wel van die Marilyn Manson contactlenzen die ze in het onderste deel in heeft
 .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |