Nope persoonlijk nergens last van gehad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:10 schreef larry91 het volgende:
[..]
Och jee, iemand heeft eens een rotje onder zijn voet gekregen of het is bij zn hondje in de buurt gekomen. Vent a.u.b. stel je niet zo aan. Die 16 uur vuurwerk in het jaar overleef je wel.
En mensen die drinken voor het vuurwerk afsteken verdienen het gewoon.
Met Amerikaans is niks mis! Ben daar vorig jaar geweest met kerst, die sfeer daar is ongekendquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Vergeet commercieel, uitgebuit en Amerikaans niet.
Ik word daar agressief vanquote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie wordt er nou niet vrolijk van deze muziek![]()
Blijf daar dan lekker... Met Amerikaans is inderdaad niks mis, maar dan hoeft die teringzooi hier nog niet de boel te komen verziekenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Met Amerikaans is niks mis! Ben daar vorig jaar geweest met kerst, die sfeer daar is ongekend
En de rest van het jaar leef je maar gewoon en is het ongezellig?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie wordt er nou niet vrolijk van deze muziek![]()
Qft!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En de rest van het jaar leef je maar gewoon en is het ongezellig?
En user gaat mij uitleggen wat nu de waarde van kerstmis is?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:55 schreef Sj0rs het volgende:
TS heeft een ongezellig kutgezin dat de waarde van Kerst absoluut niet kan vieren.
quote:
Je bent gewoon een zure pruimquote:Op donderdag 19 november 2009 00:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En user gaat mij uitleggen wat nu de waarde van kerstmis is?
Vertel mijn beste vrind.........vertel........wat is volgens jou de waarde van kerstmis.
Palmeiras heb ik hier niet, kerstlampjes al helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef qwerty_x het volgende:
TS, hang je lampjes in de palmeira, neem nog een Skol en wees blij met elke reden om niet te hoeven werken !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |