Die plaatjes fleuren het topic wel op!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Da Vince?
Vincent Vega?
[ afbeelding ]
Vincent Vaughn?
[ afbeelding ]
Een spion van Deen Supermarkten dus! Effe spioneren bij de Dinsdagmiddag Vomar!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Keukenrol het volgende:
UPDATE! Nog erger dan de vorige!
Nou is het een dinsdagmiddag deen agent..... Een deen nog wel...
Het zal wel zo'n vuige legoland terrorist zijn. Niet te vertrouwen, en zeker op dinsdag niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een spion van Deen Supermarkten dus! Effe spioneren bij de Dinsdagmiddag Vomar!
Dat dit kan in Nederland
Wat een faalfiguur is die journalist.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:25 schreef Keukenrol het volgende:
En dan terug komen op: is een dinsdagmiddag deen agent in zijn been gestoken Verder kennen ze er echt niks van daar, ook niet met leestekens...
Nou is het een dinsdagmiddag deen agent..... Een deen nog wel...
hun taalgebruik is helemaal opgeFOKtquote:Op woensdag 18 november 2009 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een faalfiguur is die journalist.
Overigens kunnen wij wel allemaal lollig gaan lopen doen, hier op Fok! Maar als ik de spelling van menig fokker onder de loep neem....Tsja, dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik af en toe in huilen uitbarst, s avonds in mn bedje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |