maar die hondje had wel een trauma en paar dingen gebroken maar ik was ook opgelucht toen ik het hoordequote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
De menselijke psyche is raar. Ik voelde mij na het zien van dat filmpje zwaar boos, maar voelde mij beter nadat je zei dat de hond nog leefde en de dader gepakt is. Al heb ik geen enkele aanleiding om te geloven dat het waar is.
Nu weet ik het zeker, als je mensen verteld wat ze graag willen horen, voelen zij zich echt beter. Gek hoe ik dit vanuit mijn eigen gevoel heb kunnen beseffen.
of hij was dat geroep om aandacht beu?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:28 schreef donthate het volgende:
[..]
die beesten willen egt alleen maar de hele dacht aandacht en dan gooi je je hond van zon brug af ziekelijk
Dat snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:42 schreef Tuvai.net het volgende:
Bloederige filmpjes met onthoofdingen, executies en weet ik wat tot daar aan toe, maar van zo'n filmpjes ga ik echt helemaal over de rooie.Zo'n lui als deze flapdrol die een weerloos hondje van een brug af gaan gooien, moet ik echt niet in levende lijve tegenkomen, want dan sta ik niet voor mezelf in.
psies, en dan lees je overal doodsverwensingen, worden er mensen bedreigd en aangezet tot moord.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal.
As je filmpjes ziet van onthoofdingen van mensen die waarschijnlijk ook onschuldig zijn heb je er geen problemen mee, wordt een hond naar beneden gegooid (die het nog overleefd ook) is de wereld te klein.
Mensen kunnen zich verzetten, deze hond niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
As je filmpjes ziet van onthoofdingen van mensen die waarschijnlijk ook onschuldig zijn heb je er geen problemen mee, wordt een hond naar beneden gegooid (die het nog overleefd ook) is de wereld te klein.
Doe dan jonge!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:24 schreef brantje het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich verzetten, deze hond niet.
Wil iemand gewoon 2L zoutzuur over de man gooien, het filmen en dan online zetten.
Danke
Echt, wat een crap.quote:
dit bedoel ik nou, wat een mongolen opmerking zegquote:Op donderdag 19 november 2009 09:24 schreef brantje het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich verzetten, deze hond niet.
Wil iemand gewoon 2L zoutzuur over de man gooien, het filmen en dan online zetten.
Danke
Dat maakt het allemaal minder erg natuurlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 09:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
wordt een hond naar beneden gegooid (die het nog overleefd ook) is de wereld te klein.
Jij bent net zo gestoord als die loser op dat filmpje. Jij vindt het dus wel begrijpelijk om een hond zwaar te mishandelen/proberen te vermoorden als hij veel aandacht vraagt.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
of hij was dat geroep om aandacht beu?
Ja, het is erg dat een hond van een brug wordt gegooid. Maar onthoofdingen zijn erger. Snap je het verschil nu echt niet?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Dat maakt het allemaal minder erg natuurlijk![]()
Heb je ooit van sarcasme gehoord?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:07 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Jij bent net zo gestoord als die loser op dat filmpje. Jij vindt het dus wel begrijpelijk om een hond zwaar te mishandelen/proberen te vermoorden als hij veel aandacht vraagt.
Mensen afmaken is ook erg, als ze onschuldig zijn. Als een seriemoordenaar of verkrachter wordt onthoofd zal ik daar niet om rouwen. Maar hoe zielig ben je als je een weerloos hondje oppakt, wat geen mug kwaad doet, en dan als een gevoelloze zombie van een brug afgooien... Als die kerel mans is moet hij bij iemand thuis gaan met een paar getrainde pitbulls en die proberen zo op te pakken en naar een brug te lopen.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, het is erg dat een hond van een brug wordt gegooid. Maar onthoofdingen zijn erger. Snap je het verschil nu echt niet?
En ik heb het over degenen die zeggen dat mensen die andere mensen afmaken niet erg is, 'want mensen kunnen wel voor zichzelf opkomen'.
Kom op zeg.
Hoe kan ik dat ruiken, misschien zijn er wel mensen zo gestoord? Je weet tegenwoordig nooit. Mensen die hun kinderen en huisdieren vermoorden omdat ze de aandacht niet aankunnenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Heb je ooit van sarcasme gehoord?
Waarom begin je daar steeds weer over, niemand zal dit normaal vinden, behalve een paar mensen die het leuk vinden om te trollen. Want dan happen jullie zo leuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:13 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Mensen afmaken is ook erg, als ze onschuldig zijn. Als een seriemoordenaar of verkrachter wordt onthoofd zal ik daar niet om rouwen. Maar hoe zielig ben je als je een weerloos hondje oppakt, wat geen mug kwaad doet, en dan als een gevoelloze zombie van een brug afgooien... Als die kerel mans is moet hij bij iemand thuis gaan met een paar getrainde pitbulls en die proberen zo op te pakken en naar een brug te lopen.
Kom op nou, iedereen die wel eens onder de mensen komt heeft dat wel door. En hier op FOK! zeker.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat ruiken, misschien zijn er wel mensen zo gestoord? Je weet tegenwoordig nooit. Mensen die hun kinderen en huisdieren vermoorden omdat ze de aandacht niet aankunnen
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom begin je daar steeds weer over, niemand zal dit normaal vinden, behalve een paar mensen die het leuk vinden om te trollen. Want dan happen jullie zo leuk.
Zeker zijn filmpjes met onschuldige mensen die vermoord of aangevallen worden erg. Maar met een dier, dat op alle aspecten gewoon weerlozer en onschuldiger is dan welk mens dan ook, vind ik zoiets nog eens tig keren erger. Volkomen laf vind ik het dan ook, wanneer mensen dieren aanvallen, of mishandelen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |