Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Pics or it didn't happen
![]()
Trouwens, we beginnen nu war incestueus te worden, eerst iets met 's nachts en nu ben ik je moeder
Ik breng je het slechte pad op.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet achter, maar daar ga ik over een tijd wel achterkomen
Want of het beter voor jou werkt boeit ons eigenlijk niet.quote:
quote:
Haha, ik heb me een tijd geleden eens geregistreerd ja maar nooit echt veel gepost.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alleen gezien jouw registratietijd had ik wel wat beter verwacht
geeft niet hoor schatjequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]UE zei iedere keer dat z'n moeder een hoer is
Ik voel me nu aangesproken
Ik zeg steeds dat je moeder een hoer is, niet dat mijn moeder een hoer is!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]UE zei iedere keer dat z'n moeder een hoer is
Ik voel me nu aangesproken
Grijp nu je kans?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Cunani het volgende:
[..]
Haha, ik heb me een tijd geleden eens geregistreerd ja maar nooit echt veel gepost.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geeft niet hoor schatjet is UE maar
Maar jij insinueerde dat ik jouw moeder benquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:31 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik zeg steeds dat je moeder een hoer is, niet dat mijn moeder een hoer is!
Oh voor zo ver ik weet is Marijke geen milf, maar wel liefquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:29 schreef Cunani het volgende:
[..]
Was een reactie op Ernie die z'n moeder vies vind.
ze heeft niet eens kinderenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh voor zo ver ik weet is Marijke geen milf, maar wel lief![]()
Ik hoop dat je dat zegt omdat ik geen kinderen hebquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh voor zo ver ik weet is Marijke geen milf
Ik zou niet weten waarom er een andere reden moet zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat zegt omdat ik geen kinderen heb![]()
Met de lief erbij is het lieverder
Jij bent mijn moeder. Dus als ik tegen iemand zegt dat zijn moeder een hoer is, ben jij dat niet!quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij insinueerde dat ik jouw moeder benDus...
Top.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je in onz sc blijft posten komt dat ook wel goed
Als je losse handjes hebt wel hèquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou jij echt de beveiliging op naatje en mij afsturen?
Noem eens wat namen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen voor bepaalde personen hier hoor
En dat zeg je mij nu pasquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet wel oppassen voor bepaalde personen hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |