quote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef Noli. het volgende:
Ik doe ook mee!
(mocht ik één van de poppen winnen dan denk ik dat ik de ander er ook bij bestel, ze zijn leeeeeeeeeeeuk!!)
Nu!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
En wanneer komt er dan eens een leuke jongensprijsvraag?!![]()
Oh leuk!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu!
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/706
Aan deze heb ik dan maar mee gedaan!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu!
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/706
Ja maar, ja maar.. Sowwy... *pruillipt*..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Dit staat er heel erg doortrapt!
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is dit het topic om milfs te scoren?!
Alleen als je aan de prijsvraagvoorwaarden voldoet:quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is dit het topic om milfs te scoren?!
02 december!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef mikoxx het volgende:
Ohhh.... spannend!!!Wanneer is de uitslag er??
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:05 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. Sowwy... *pruillipt*..
Ik heb al nooit geluk met dit soort dingen.![]()
Punt1 - Ik win toch nooit iets
Punt2 - Als ik ze nú beide bestel zul je zien dat ik er wél eentje win = eentje dubbel = heibel in de keet
Punt3 - Als ik er eentje bestel zul je zien dat ik er wél eentje win, en dan natuurlijk net die ene die dan net aangeschaft is.
Moraal van het verhaal.. -> Zie punt1 en kan ik na de wedstrijd gewoon twee popjes bestellen.
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 18 november 2009 20:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Alleen als je aan de prijsvraagvoorwaarden voldoet:
Geef antwoord op de onderstaande vraag:
Noem de naam van de milf met de meest bijzondere eigenschappen.
Je kan je antwoord voor 02 december 12:00 uur sturen naar forumacties@fok.nl Vermeld natuurlijk de naam van de prijsvraag, het antwoord, je eigen naam en adres en als laatste ook je username!
Ik ben het hè?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het
maar ik hoef dan weer geen milf te scoren, dus laat maar.
Ik heb wel meegedaan met de prijsvraag in de hoop dat ik nu ook eens een keertje geluk heb en iets win voor mijn meisje!
Ik doe ook meequote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was op die site aan het kijken en mijn dame riep DIE!! bij de pop.
Dus dan moet ik wel meedoen
Stel dat ik die poppenwagen win, dan mag Nienke hem hebben hoor!quote:Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef E.T. het volgende:
Die houten poppenwagen zou echt een perfect kado voor Nienke zijn.. die loopt op de psz altijd met zo'n zelfde te zeulen en is elke keer weer boos dat ze daar niet mag blijven om met dat ding te blijven spelen..![]()
Na d'r verjaardag mag ze blijven en de hele ochtend met de poppenwagen spelen.. alleen duurt dat nog wel een tijdje
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Stel dat ik die poppenwagen win, dan mag Nienke hem hebben hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |