Welk kilootje meerquote:Op zondag 22 november 2009 19:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Arme Mickie, ik zou haar nog steeds doen.. ook met een kilootje meer.
Stomme diva's ook die James het leven moeilijk maken, damn thou!
Ik niet, ik weiger gewoon zoiets te bekijken.quote:Op maandag 23 november 2009 01:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo SS live kijken![]()
Zijn er eigenlijk mensen hier die naar NL shows gaan? Ik was zaterdag naar PWS 3 geweest in Zaandam met Thumbtack Jack. Matches zijn echt wel van goede kwaliteit en het is erg vermakelijk om naast de ring te staan. Worstelaars lopen na hun match ook gewoon in het publiek. In September was PWS 2, met Heidenreich, was ook heel erg vet!
Haha al klinkt dat tegenwoordig in de WWE ook triest, meestal tijdens iets geniaals zitten de kinderen te huilen, de moeders zeggen aha, en 10 mannen van 21 zeggen THIS IS AWESOME.quote:Op maandag 23 november 2009 09:57 schreef kidkash19 het volgende:
roepen ze daar ook na 3 sec THIS IS AWESOME??
hawtquote:Op maandag 23 november 2009 10:54 schreef Wessiej het volgende:
Bijna 11 uur en niemand die nog zegt: epic, sad of
Opzich wel fijn, vanavond dan gewoon naakt kijken.
Naakt qua ervaringen Pquote:
quote:Paxlie zegt:
de perfecte vriendin voor een paar van die gasten uit het pw topic
Wesley zegt:
wiezoe p![]()
Paxlie zegt:
omdat dat echt een stel kanslozen zijn![]()
Wesley zegt:
hawt
Paxlie zegt:
van die debielen die nu al gaan roepen dat ze stoppen met kijken als Cena wint van Taker enzo
Wesley zegt:
Paxlie zegt:
wat ik serieus in mijn agenda heb gezet
inclusief link naar de uitspraak
just in case
Wesley zegt:
never change
Alsof WWE nog nooit een typo heeft gemaaktquote:Op maandag 23 november 2009 13:57 schreef kidkash19 het volgende:
Is het geen tijd om nieuwe mensen voor je tv team te zoeken als ze niet eens de naam van je eigen bedrijf kunnen spellen (ook al zijn het maar 3 letters)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That is all![]()
Kan hem niet veranderen, al geprobeerd. Fok doet erg irritant laatste tijdquote:Op maandag 23 november 2009 18:49 schreef Wessiej het volgende:
Brahma fix is je avatar en je calimero gedrag!
TNA maakt major spelfout, JA MAAR WWE OOK EN ZIJ ZIJN GROOT EN WIJ ZIJN KLEIN. Als je zo'n plaatje ziet moet je gewoon burgelijk lachen, that's all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |