SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door kidkash19 op 15-12-2009 17:59:46 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:At an autograph signing this past weekend in Long Island, New York, Jim Neidhart said that WWE is working on a DVD looking at The Hart Foundation. Apparently, it will feature the entire faction/family and not just Neidhart and Bret Hart’s tag team. The word is that he just finished shooting some interviews for the project.
With WWE teasing a Bret Hart appearance on last night’s RAW, this adds to the speculation that he might be returning to WWE in some fashion.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef kidkash19 het volgende:sommige punten slaan kant nog wel die je noemt maar goed...
En dan vergat ik nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh trouwens, Matt Striker is geniaal nu met King - Cole. Viel me echt op deze RAW.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cubeforc3 op 15-12-2009 20:05:06 ]
Moest trouwens even hard marken toen hij McIntyre's finisher laatst daadwerkelijk een "double underhook Kobashi DDT" noemde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:08 schreef Cubeforc3 het volgende:
Matt Striker is geniaal nu met King - Cole. Viel me echt op deze RAW.
Worstel nerd present!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:40 schreef Wes_FR het volgende:
[..]
Moest trouwens even hard marken toen hij McIntyre's finisher laatst daadwerkelijk een "double underhook Kobashi DDT" noemde.
Zo is hetquote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef kidkash19 het volgende:
Thats not a BAD thing...thats a GOOD thing
[ afbeelding ]
quote:From the Observer: A source tells Meltzer that Bret Hart has signed a talent contract with WWE from 1/1 to 4/10 meaning the January 4th Raw through to WrestleMania 26. He's agreed to do an angle based off Survivor Series 1997 and has agreed to one match (probably against Vince @ WM, but that's just a guess on my part).... A second DVD (expected to be Hart Foundation material) is part of the deal.
Wowquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef kidkash19 het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
[..]
Bij het mainstream publiek klopt dat ja. Het zal alleen maar meer de marks trekken. Of hij gaat hosten weet ik niet, zou dan vreemd zijn met de rest van het verhaal. Maar hij kan natuurlijk wel eerst hosten en dan op het einde zeggen dat hij blijft of zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Wes_FR het volgende:
Jammer genoeg is Bret alleen wel stukken minder relevant dan een Hogan of Rock.
Met de historie die hij heeft betwijfel ik dat, er zijn heel veel mensen die nog steeds met de screwjob in hun maag zitten. Het was , naar mijn mening, het grootste moment in de laatste 20 jaar, iets wat nog nooit gezien was. Rock is inderdaad meer mainstream maar Bret heeft over de hele wereld gezien een hele grote naam, hij is de enige geweest die het voorelkaar kreeg om in de US als heel beschouwd te worden terwijl hij in de rest van de wereld de grootste face was.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:13 schreef Wes_FR het volgende:
Jammer genoeg is Bret alleen wel stukken minder relevant dan een Hogan of Rock.
right.....quote:He returned to WWE to be inducted into the Hall of Fame in 2006, shattering the ratings record for a Hall of Fame special set by the inductions of Hulk Hogan and Roddy Piper, although the 2008 Ric Flair induction ended up breaking his record.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |