Die heeft ie toch al gehad in season 2? Die was nog gestoorder dan hij, werd ie helemaal gek vanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sheldon met een vriendin zie ik niet gebeuren. Contact gestoord als hij is
Sheldon? Vriendin?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft ie toch al gehad in season 2? Die was nog gestoorder dan hij, werd ie helemaal gek van
dat was een groupie. Geen vriendinquote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft ie toch al gehad in season 2? Die was nog gestoorder dan hij, werd ie helemaal gek van
Ow ja:quote:Op donderdag 17 december 2009 14:29 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
dat was een groupie. Geen vriendin
Owja, die. Die afl doet het niet op mn ipod dus die heb ik maar 1 keer gezien.quote:
Ik ken dit stukje helemaal niet. Terwijl ik het toch gezien moet hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:56 schreef BaRdmann het volgende:
Nog een nieuwe inhoud:Nog maar 3 weken wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |