abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2009 @ 10:23:29 #176
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74843294
quote:
Op donderdag 19 november 2009 04:07 schreef dvr het volgende:
Wat raar dat die verzekering erin meegaat.. een tafel hoort daar gewoon tegen te kunnen. Als hij dat niet kan (onbehandeld hout e.d.) had de eigenaar dat even moeten zeggen voordat hij thee serveerde.
quote:
Inboedel in de woning: alles, tenzij
Verder verzekeren wij ook de inboedel die in de woning aanwezig is tegen materiële schade veroorzaakt door
een andere gebeurtenis dan genoemd in lid 1 van dit artikel. Naast de uitsluitingen in de algemene
voorwaarden en in lid 1 van dit artikel onder a.2, f, j en k, is bovendien uitgesloten alle schade veroorzaakt:
a door verlies of vermissing;
b door langzaam werkende invloeden;
c door slijtage, verrotting en corrosie;
d door insecten, ongedierte, schimmels, bacteriën, virussen, zwamvorming en plantengroei;
e door geleidelijke (grond)verzakking en (grond)verschuivingen;
f door dieren die verzekerde houdt en/of in de woning toelaat;
g door confiscatie, nationalisatie, verbeurdverklaring, vernieling of beschadiging door of op last van een
overheidsinstantie;
h door huishoudelijk gebruik, zoals vlekken, barsten, krassen, schrammen of deuken;
i door bewerking, reiniging of herstel;
j door verontreiniging van bodem, lucht of water. Daarbij maakt het niet uit hoe die verontreiniging is ontstaan;
k aan contactlenzen;
l aan kleding, terwijl deze wordt gedragen
.

De bijzondere voorwaarden van de Interpolis Inboedelverzekering. Bij Interpolis lijkt zo'n schade dus uitgesloten. Maar ja, ik ben geen schade correspendent.
quote:
Verzekerd is de aansprakelijkheid van de verzekerden als particulier voor schade die tijdens de looptijd van de
verzekering is veroorzaakt of ontstaan, en wel per gebeurtenis voor alle verzekerden samen tot maximaal het
bedrag dat in het verzekeringsbewijs is genoemd. Hieronder valt ook de aansprakelijkheid van de verzekerde
voor schade veroorzaakt door huisdieren van de verzekerde. Overal waar wij in deze voorwaarden spreken
over schade, bedoelen wij:
Schade
aan personen:
Hiermee bedoelen wij: schade door letsel of aantasting van de gezondheid van personen, ongeacht of dit de
dood tot gevolg heeft. Ook schade die daaruit voortvloeit, valt eronder.
Schade
aan zaken:
Hiermee bedoelen wij: schade door beschadiging en/of vernietiging en/of verloren gaan van zaken van
andere personen dan de verzekerden zelf. Ook de schade die daaruit voortvloeit, valt eronder.
De bijzonder voorwaarden van de Interpolis aansprakekelijkheidsverzekering. Bij Interpolis lijkt deze schade dus wel verzekerd. Maar ja, ik ben geen schade correspondent.
Lang leve mij! *O*
pi_74843858
omfg, het gaat precies om een gouten tafel fan 50.000 euro get a fucking life (oja, het is tweakers, efen fergeten), en tan ook nog echt gaan sitten smsen, emailen en fucking rusie maken erfoor
Smikkelen en smullen!
pi_74844191
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef smiksmaksmek het volgende:
omfg, het gaat precies om een gouten tafel fan 50.000 euro get a fucking life (oja, het is tweakers, efen fergeten), en tan ook nog echt gaan sitten smsen, emailen en fucking rusie maken erfoor
Gast

mijn ogen bloeden
It Never Hurts To Help!
  donderdag 19 november 2009 @ 11:08:53 #179
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_74844571
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Gast

mijn ogen bloeden
Pics, or...
Lang leve mij! *O*
  donderdag 19 november 2009 @ 15:50:24 #180
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74853403
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:47 schreef smiksmaksmek het volgende:
Kanker op vieze troll
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:54:32 #181
131603 Afwazig
Serious business
pi_74860602
quote:
Op donderdag 19 november 2009 03:57 schreef Noin het volgende:
Ik heb een keer een stripboek geleend van een vriend, en toen ik die terug gaf zat er een kreukel in de kaft.
Hij wilde perse dat ik een nieuwe betaalde en zei toen: zo leer je met geld om gaan.
Hij was 15 ik 14.
Ik heb een nieuw stripboek voor hem gekocht, heb er eeeeeen pagina ergens halverwege uit gesneden (heel netjes zodat je het niet zag) en het geruild voor die ene met dat kreukje. Heb em nooit meer gezien. Heeft geloof ik nog wel een paar keer aan de deur gestaan maar mam zei elke keer dat ik er niet was en zo.
Ach ja, zo leert ie met meisjes om gaan.
En wat voor meisje
5 Ferrari's op videoband!
pi_74860897
Wat een epic faalhaas is die tweakert.. Regel dat dan meteen, of via de verzekering..
De klaagbaak is een machine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')