Als je een dure teak tafel koopt dan mag je ook verwachten dat er een redelijke kwaliteit teak voor gebruikt is. Dit is een hele slechte kwaliteit geweest, het teak wat je bijvoorbeeld bij de aldi koopt daar komen geen vlekken in.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:11 schreef Dj_unkie het volgende:
Het ene teak is het andere niet...zit enorm veel verschil in
Waar heb jij het nou weer over?!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
BWAHAHHA IK SNAP HET
EEN TEAKERHOUTEN TAFEL WHHHAW!
NET ALS TWEAKER MAAR DAN ZONDER DE WEE!!
GRAPPPIGG 11!!111EINZeinZENZ!1
Hou jij niet van grote borsten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:15 schreef Repeat het volgende:
Wat voor een fucking homo ben je als je uberhaupt zeikt over theezakjes
quote:Zou je dat wel doen gast, die informatie (post) doorspelen vanuit Stuffis Generalis, naar FOK om belachelijk te maken? Ik hou je in de gaten, mocht ik het nog een keer zien, gaat er meteen een mailtje naar de moderaters op GoT.
Gezien de ernst van het topic, kan ik je garanderen dat ze gaan zoeken en ze weten je wel te vinden.
Denk de volgende keer ff na, idioot.
Graagquote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef kthxbye het volgende:
Kijk maar uit dat "Fritztiaan"je niet een boze PM stuurt, zoals hij bij mij deed een tijd terug:
[..]![]()
![]()
![]()
_!!!
(indien gewenst kan ik de rest van de conversatie ook nog even posten)
Leuk altijd die PM's die gepost worden.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef kthxbye het volgende:
Kijk maar uit dat "Fritztiaan"je niet een boze PM stuurt, zoals hij bij mij deed een tijd terug:
[..]![]()
![]()
![]()
_!!!
inclusief een plaatje:quote:Zou je dat wel doen gast, jezelf zo druk maken?
Mevrouw Elledan post haar complete persoonlijke leven op het internet, via Tweakers en uitgebreid via haar eigen blog. Dit betekent dat ze bewust deze informatie deelt en daarbij ook bewust is van het feit dat er dan soms grapjes over gemaakt kunnen worden. Als ze dit niet wilt, dan moet ze het ook niet op een forum/haar eigen blog zetten waar iedereen het kan lezen.
Schattig dat je het zo voor haar opneemt en ik hoop dat ik vanavond kan slapen aangezien je mij in de gaten houdt
Wat zit je dwars jochie? Voel je je aangesproken door mijn topic misschien?
quote:Daar gaat het niet om. Waar het om gaat is dat jij stukjes copy/paste vanuit een besloten gedeelte van het forum. Je bent accoord gegaan tijdens je registratie met de regels op GoT. Op het moment van copy/pasten schendde jij deze regels.
Als jij het probleem niet ziet, kaart ik het anders wel aan hoor op GoT. Kijken of de moderaters het met je eens zijn
Verder is er niet iets wat mij dwars zit, behalve die lage streek van jou. Hoop dat je dat zelf ook wel inziet. Anders is het enige wat mij nog rest het contacteren van een SG mod.
Laat me maar weten waar je voor kiest.
Waarom stuurde hij jou een PM? Ook vanwege dit topic of een ander? En hoe wist hij dat jij het was?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
_!!!
en "Da Fritztinator's"quote:Laat mij eens het stukje uit de regels zien waarin vermeld is dat ik niets van Tweakers (of SG) mag posten op een ander forum.
Verder vind ik het een beetje sneu dat het dus blijkbaar niet om mijn "lage streek" gaat en of dat moreel juist is, maar om het overtreden van de regels (in jouw ogen). Dat je iets niet juist vind en verwerpelijk kan ik prima begrijpen, maar gooi het niet ineens over een andere boeg. Waarom ben je nu eigenlijk boos op me? Om het feit dat ik iets gecopy-paste heb, of om wat ik gecopy-paste heb? Dat is mij namelijk niet geheel duidelijk nu.
Komt op mij over als dat je graag moderator zou willen zijn, maar het helaas niet bent. Hoeveel uur per dag ben je kwijt aan het opsporen en melden van gebruikers die de regels van Tweakers overtreden? Of heb je heel misschien wel iets beters te doen? Lijkt mij wel.
quote:Nogmaals, ik ga die regels niet voor je c/p'en. Mocht je dusdanig overtuigd zijn van je gelijk, kunnen we hier altijd nog een mod voor inschakelen. Met ze 3en komen we er wel uit, dat is het punt niet.
Het probleem is dat jij nogal gevoelige informatie, uit een besloten subforum op een publiekelijk forum gooit, met als doel, het belachelijk maken van de persoon in kwestie.
Dit verwacht ik niet van iemand van Tweakers.
In een grijs verleden postte ik nog wel eens in de HK daar, ik kan wel op zoek gaan hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef Barcaconia het volgende:
Er staan wel vaker van die levensverhalen in SG van GoT of in de Huiskamer. Meestal om google en dergelijke te ontwijken. Zou wel geniaal zijn als die allemaal op Fok! zouden komen staan
Ja ik heb ook toegang. Af en toe kijk ik er wel eens in maar ik heb geloof ik al 5 jaar niet meer gepost op GoT. Als ik me verveel staan er altijd leuke en verslavende webgames inquote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een grijs verleden postte ik nog wel eens in de HK daar, ik kan wel op zoek gaan hoor
Goddomme zeg wat is die Fritztinator een knurft.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef kthxbye het volgende:
Mijn reactie daarop:
[..]
en "Da Fritztinator's"reactie daarop:
[..]_!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |