denk dat Roy eerder heel nieuwschierig is, zelfde als bij de fotocameraquote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef Ssserpente het volgende:
Bar, wat een goeie actie van het cb. De aanleiding is naar natuurlijk, maar wel fijn dat ze er serieus mee aan de slag gaan en er echt goed induiken zeg maar. Dan voel je je iig serieus genomen.
Als Roy dan maar cameravrees heeft!Veel sterkte!
Het is een beetje offtopic, maar ze komt inderdaad maar een paar uurtjes per dag. De opgegeven reden is 'veel zwangeren' in combinatie met 'veel zieken'. Lijkt mij een gevalletje structureel onderbezet. Om nou te zeggen dat ze me veel werk uit handen neemt... Ze heeft een stagiaire en het merendeel van de paar uur hier gaat op aan dingen invullen in het groene boekje en keuvelen. De was en zo doe ik maar zelf. Ik had er meer van verwacht/gehoopt. Ik weet dat ik er eigenlijk iets van moet zeggen, maar ach, ze komt nog maar één keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:51 schreef miss_sly het volgende:
De kraam komt bij jou dus ook maar een paar uurtjes per dag? Hier ook, en dat kwam volgens hun omdat het vakantietijd was, maar kennelijk zijn ze structureel onderbezet? Of hebben ze veel zieken?
Oh, wat lijkt me dat naar.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:41 schreef _Bar_ het volgende:
hij opgehaald zodat ik even rustig nog wat kan verzetten hier voor ik kan gaan werken![]()
heel eerlijk gewoon even rust aan mijn oren want ik word zo langzaamaan knettergek ervan, je wilt genieten van je kind, maar dat word zo lastig gemaakt door het gehuil![]()
quote:
Nee, die mocht ik niet kiezen van mijn verzekeraar. Ik heb Parnassus. De kraamhulp zelf is trouwens echt wel geweldig. Ze heeft goede tips en ze denkt goed mee. Het erbij hebben van een stagiaire is me alleen zo tegengevallen. Ze had aan me gevraagd of ik haar verslag wilde zien. Dat leek me een leuke herinnering voor later. Daarna durfde ik niet meer te zeggen dat ik het eigenlijk te druk vind zo. (Echt weer iets voor mij.) Stiekem ben ik dus ook blij dat ze zo weinig uren hier zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:31 schreef DaviniaHR het volgende:
claudia, welke kraamzorg heb je? (hopelijk niet de kraamvogel?)
Ja, het ziet er allemaal goed uit. Niemand maakt zich zorgen. Hij is sindsdien ook weer een tijdje een stuk actiever geweest en hij heeft 2x vrij kort op elkaar zelf om de borst gevraagd, dus ik ben ook gerustgesteld. Nu ligt hij weer te slapen.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef Chan het volgende:
Claudia wat vervelend zeg, van je kraam.. Heb je nog wel met haar kunnen overleggen vanmiddag?
Even het briefje van de voorlichting van gisteren erbij gepakt niet van mijn kraambureau maar algemeenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een beetje offtopic, maar ze komt inderdaad maar een paar uurtjes per dag. De opgegeven reden is 'veel zwangeren' in combinatie met 'veel zieken'. Lijkt mij een gevalletje structureel onderbezet. Om nou te zeggen dat ze me veel werk uit handen neemt... Ze heeft een stagiaire en het merendeel van de paar uur hier gaat op aan dingen invullen in het groene boekje en keuvelen. De was en zo doe ik maar zelf. Ik had er meer van verwacht/gehoopt. Ik weet dat ik er eigenlijk iets van moet zeggen, maar ach, ze komt nog maar één keer.
Vandaag kwamen ze pas om 2 uur binnen en begonnen ze met lunchen.![]()
ik moet niet zo snel zeikenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:42 schreef huuphuup het volgende:
ja nou stom is dat he hoe blij je daarmee kunt zijn![]()
pfft hier trouwens de oproepkaarten ontvangen voor de mex griepprik (die we gaan halen.) we moeten in zoetermeervolgens hen is dat de dichtsbijzijnde ggd. Terwijl ik 10 minuten rijden van Den Haag afzit
snap er niets van. Maar goed, we gaan braaf in zoetermeer in de rij staan i guess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |